apply4residency
Search
Close this search box.

راهنمای جامع اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2024

ویزای استارتاپ کانادا

در این نوشته شما میخوانید:

 

ویزای استارتاپ کانادا به کارآفرینان خارجی اجازه می‌دهد تا از طریق مهاجرت تجاری اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. صاحبان استارت آپ‌های نوآورانه یا شرکت‌های خارجی تاسیس شده ممکن است بتوانند از این برنامه برای نقل مکان دائمی به کانادا همراه با سایر شرکای موسس (حداکثر ۵ شریک) استفاده نمایند، مشروط بر این‌که از سایر الزامات برنامه برخوردار باشند. در اینجا به اطلاعات کاملی در رابطه با برنامه، از جمله جزئیاتی که معمولا در جا‌های دیگر یافت نمی‌شوند، دست خواهید یافت. ما همچنین نکات مفیدی را برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید در این برنامه موفق باشید.

با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با پیچ و خم این مسیر آشنا کرده و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. برای دریافت خدمات اخذ ویزای استارتاپ کانادا و مشاوره رایگان میتوانید با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. 

 

 

راهنمای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

 

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

اخذ ویزای استارت آپ کانادا مزایای بسیاری از جمله دسترسی به بازار کانادا و فرصت همکاری با کارآفرینان محلی را به همراه دارد. با این ویزا، شما این شانس را خواهید داشت که خود را به عنوان یک کارآفرین در کانادا تثبیت کنید و یک تجارت موفق را ایجاد نمایید. علاوه‌بر این، می‌توانید وضعیت اقامت دائم در کانادا را دریافت کرده و به خدماتی که برای همه شهروندان در دسترس است، مانند مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی و… دسترسی داشته باشید.

ویزای استارتاپ کانادا مزایای مالی نیز به‌دنبال دارد. شما ممکن است واجد شرایط دریافت بودجه از منابع دولتی مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا سرمایه‌گذاران فرشته باشید. علاوه‌بر این، می‌توانید از مخاطبین یا شبکه‌های تجاری موجودی را که قبلا در کشور خود ایجاد کرده‌اید، استفاده کنید. در نهایت، شما می‌توانید از اعتبارات مالیاتی یا سایر مشوق‌های موجود از طریق دولت کانادا برای کسب‌وکار‌های نوپا بهره‌مند شوید.

کارآفرینان کاندیداهای برتر برای برنامه ویزای استارت آپ کانادا هستند و در اینجا ۵ دلیل وجود دارند:

 

۱. روابط عمومی مستقیم (اقامت دائم)

بدون شک، مزیت کلیدی که به‌طور انحصاری برای کارآفرینان در دسترس است، توانایی تضمین اقامت دائم به‌طور مستقیم است. برخلاف برنامه‌های مهاجرتی سنتی، نیازی به دریافت TRV ) ویزای موقت سفر) یا مجوز کار نیست. زمان پردازش ارائه شده توسط برنامه روابط عمومی مستقیم برای چنین افرادی بسیار سودمند است. برای کسانی که با طرح ویزای سرمایه‌گذاری کانادا آشنایی ندارند، شرایط لازم برای این برنامه در مقایسه با سایر برنامه‌های مهاجرتی بسیار ملایم است.

برای واجد شرایط بودن جهت درخواست ویزای استارتاپ کانادا، به دیپلم دبیرستان یا معادل آن برای آموزش، سطح مهارت CLB۵ به زبان انگلیسی یا فرانسوی، سابقه کیفری تمیز، یک امتحان پزشکی و یک ‌ایده نوآورانه که ‌امیدوار‌کننده باشد نیاز خواهید داشت

۲. سریع‌ترین چارچوب زمانی فرآیند برای روابط عمومی

برای اقامت دائم کانادا نیازی به سال‌ها منتظر ماندن نیست. متقاضیان واجد شرایط مهاجرت تجاری به‌طور باورنکردنی از زمان رسیدگی مقامات اداره مهاجرت کانادا برخوردار هستند. به‌طور متوسط، حداکثر زمان مورد نیاز برای دریافت روابط عمومی برای افرادی که به‌دنبال ویزای سرمایه‌گذار کانادا هستند در حدود ۳۱ ماه خواهد بود. باتوجه به این‌که سایر برنامه‌های مهاجرتی بین ۴۸ تا ۶۰ ماه طول می‌کشد، مزیت آن واضح است. این بدون شک سریع‌ترین برنامه روابط عمومی موجود در حال حاضر بوده و به بسیاری از کارآفرینان کانادایی کمک کرده تا در کشور جدید خود موفق شوند.

۳. تعدادی از گزینه‌های استانی

تا زمانی که سایر شرایط را برآورده سازید، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را در هر کجای کانادا ایجاد کنید، که استان کبک تنها استثنا است. آیا ‌ایده کسب‌وکار ‌امیدوارکننده‌ای در صنعت فناوری دارید؟ قطعا انتاریو مکان مناسبی برای جابه‌جایی پس از اطمینان از درخواست ویزای کارآفرینی کانادا خواهد بود. آیا خانواده شما از مناظر عالی لذت می‌برند؟

بهتر است بدانید بریتیش کلمبیا مناظر خیره‌کننده‌ای داشته و تنها یک پرواز با آسیا فاصله دارد و اگر انگیزه زندگی در یک شهر کوچک با هزینه‌های عملیاتی تجاری کم سابقه را دارید، نوا اسکوشیا را در نظر بگیرید. ویزای استارتاپ کانادا برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به‌دلیل تطبیق‌پذیری آن، شما را به مکان خاصی محدود نمی‌کند.

 

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا

 

۴. یک کسب‌وکار، متقاضیان متعدد

در صورتی که کسب‌وکار شما توسط چندین نفر اداره می‌شود، برنامه ویزای استارت آپ کانادا، انتقال به خارج از کشور را آسان می‌کند. با اجازه دادن به حداکثر ۵ اتباع خارجی برای درخواست به عنوان مالک این نهاد، نیازی نیست نگران تغییر ساختار یا ایجاد تغییرات در نحوه مدیریت کسب‌وکار خود باشید. نکته مهم این است که هر متقاضی حداقل ۱۰٪ حق رای در تمام سهام موجود در تجارت را داشته باشد.

۵. تامین مالی و راهنمایی از یک منبع قابل اعتماد

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که پس از کسب اقامت در کانادا باید به‌طور کامل سرمایه کسب‌وکار خود را تامین کنند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که ویزای استارت‌ آپ کانادا به‌دلیل ارائه نرم‌ افزار و کمک‌های بسیار مورد نیاز در این زمینه شناخته شده است.

به عنوان یک متقاضی، شما این فرصت را دارید که حمایت ارزشمندی را برای کسب‌وکار خود به دست‌آورید. شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز، سرمایه‌گذاران فرشته و مراکز رشد تجاری به‌راحتی در دسترس بوده و مشتاق کار با افرادی هستند که ‌ایده‌هایشان می‌تواند اقتصاد محلی را تقویت سازد. مقامات مهاجرت کانادا مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران واجد شرایط را برای مشارکت با متقاضیان انتخاب می‌کنند و به ایجاد پشتیبانی چندلایه در قالب سندیکاسیون و فرآیند بررسی همتایان مورد اعتماد کمک می‌نمایند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ کانادا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند: 

مشاوره تماس/ ایمیل/ نام

"*" indicates required fields

 

شرایط ویزای استارتاپ کانادا

 

شرایط کامل دریافت ویزای استارتاپ کانادا در سال ۲۰۲۳

در زیر لیستی از الزامات تعیین شده توسط مقامات مهاجرتی کانادا برای کارآفرینانی که مایل به درخواست اقامت دائم در کانادا تحت برنامه SUV هستند، آمده است:

اتباع خارجی باید یک نامه پشتیبانی یا تعهد سرمایه‌گذاری از یکی از سازمان‌های تعیین شده در کانادا را دریافت کنند. هر تبعه خارجی باید از حداقل ۱۰ درصد از سهام استارت آپ برخوردار باشد. اتباع خارجی و سازمان تعیین شده آن‌ها باید مشترکا بیش از ۵۰٪ از کل سهام در سرمایه‌گذاری راه‌اندازی را داشته باشند. هر متقاضی باید حداقل به مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطح CLB ۵ دست یابد و هر متقاضی می‌بایست سرمایه‌ای کافی برای اقامت در کانادا (حداقل بین ۱۲۹۶۰ تا ۳۴۲۹۹ دلار) بسته به تعداد اعضای خانواده را ارائه دهد.

همچنین برای موفقیت در این برنامه و دریافت ویزای استارتاپ کانادا، کارآفرینان باید آماده باشند تا معیار‌های اساسی زیر را نیز رعایت کنند:

  • مالکیت یک کسب‌وکار نوآورانه یا موفق که درآمدی مقیاس‌پذیر و پایدار ایجاد می‌کند یا اعتبار بازار قوی دارد.
  • از دانش بسیار تخصصی یا تجربه منحصربه‌فرد در زمینه کاری خود یا تجربه مدیریتی قوی برخوردار باشید و سطح بالایی از مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را کسب نمایید.

 

[irp posts=”8409″ name=”راهنمای اخذ ویزای استارتاپ انگلیس (2023) | شرایط، هزینه ها و مدارک”]

 

نحوه دریافت نامه پشتیبانی برای برنامه استارتاپ ویزای کانادا 

دریافت نامه پشتیبانی از یک سازمان مشخص شده کانادایی بسیار سخت است، زیرا استارت آپ شما باید نشان دهد که اعتبار قوی یا درآمد قابل مقیاس‌پذیری دارد. اگر از ‌ایده‌ای نوآورانه، مهارت‌های مرتبط و سرمایه برای اجرای آن برخوردار هستید، ممکن است بخواهید با مشاوران کسب‌وکار تخصصی برای توسعه، آزمایش و اعتبارسنجی ‌ایده قبل از درخواست تایید از یک سازمان تعیین شده، همکاری کنید.

برای دریافت نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده، می‌توانید مراحل کلیدی زیر را دنبال کنید:

 

  • مرحله ۱: Pitch Deck (مفهوم تجاری) یا یک طرح تجاری خود را آماده کنید
  • مرحله ۲: درخواست خود را برای بررسی و ارزیابی به یک سازمان تعیین‌ شده ارسال نمایید
  • مرحله ۳: با یک سازمان تعیین شده مصاحبه کنید
  • مرحله ۴: قراردادی با سازمان تعیین‌ شده امضا کنید
  • مرحله ۵: هزینه‌های سازمان تعیین‌ شده را بپردازید
  • مرحله ۶: نامه پشتیبانی را از سازمان‌های تعیین شده دریافت کنید
  • مرحله ۷: درخواست خود را برای اقامت دائم و اجازه کار ارسال نمایید

 

مطلب پیشنهادی: راهنمای ثبت برند در کانادا 

 

زمان پردازش برای برنامه ویزای استارت آپ کانادا چقدر است؟

زمان‌های پردازش SUV می‌تواند بسته به حجم کاری IRCC متفاوت باشد. دستورالعمل‌های کلی بیان می‌کنند که دوره انتظار برای تصمیم‌گیری نهایی در مورد درخواست می‌تواند بین ۳ سال تا ۵ سال باشد.

 

راهنمای اخذ ویزای استارتاپ کانادا 2023

 

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای استارتاپی کانادا

  • رزومه مفصل (CV)داوطلب
  • پیش‌نویس پیشنهاد تجاری
  • کپی پاسپورت یا سند قانونی سفر
  • شناسنامه
  • سند ازدواج (در صورت ازدواج)
  • سوابق ترخیص پلیس از کشور مبدا و محل اقامت
  • اثبات وجوه: صورت‌ حساب بانکی اخیر که حداقل شش ماه را پوشش می‌دهد.
  • معرفی نامه بانکی
  • نتایج آزمون زبان (آیلتس CLB سطح ۵ یا NCLC سطح ۵)
  • تاییدیه معاینه پزشکی از یک موسسه بهداشتی
  • نامه پشتیبانی از یک نهاد تعیین شده در کانادا

تمام مدارک باید به‌صورت قانونی به زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شده و از کشور مربوطه گواهی شده باشند. اگر اداره مهاجرت بخواهد اطلاعات بیشتری داشته باشد، ممکن است مدارک بیشتری را درخواست کند. تمامی این مدارک در دریافت ویزای استارتاپ کانادا مهم هستند.

 

هزینه‌ های ویزای استارتاپ کانادا 

هزینه‌های برنامه ویزای استارت آپ کانادا بسته به عوامل مختلف بین ۱۶۵۷۳۰ دلار کانادا تا ۳۰۰۰۰۰ دلار متغیر است. برنامه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینانی که به سرمایه برای کسب‌وکار خود دسترسی ندارند مناسب نیست. همه هزینه‌های زیر تخمینی تقریبی به دلار آمریکا است، از جمله هزینه‌هایی که توسط ارائه‌دهندگان خدمات و شرکت‌های مختلف پشتیبانی برنامه SUV دریافت می‌شوند به شرح زیر هستند.

 

هزینه‌های دریافت شده توسط سازمان‌های تعیین شده

  • انکوباتور‌ها: بالغ بر 40000 دلار برای هر شرکت.
  • سرمایه‌گذاران فرشته: ۳۵۰۰۰ دلار به ازای هر شرکت.
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر: ۵۰۰۰۰ دلار به ازای هر شرکت

 

هزینه‌های قانونی

  • هزینه‌های حرفه‌ای (وکلا): تقریبا بیش از ۲۰۰۰۰ دلار برای هر متقاض

هزینه‌های دولتی

هزینه درخواست SUV به شرح زیر است:

روابط عمومی: متقاضی اصلی – ۱۵۴۰ دلار

روابط عمومی: همسر – ۱۰۴۰ دلار

روابط عمومی: فرزند وابسته – ۱۵۰ دلار

هزینه‌های اجرایی کسب‌وکار

این هزینه‌ها به ماهیت تجارت و صنعت بستگی دارد. با این حال، آماده باشید که حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار به ازای هر متقاضی برای تامین هزینه‌های عملیاتی سرمایه‌گذاری راه‌اندازی خود را در زمانی که منتظر اقامت دائم هستید کنار بگذارید.

 

مطلب پیشنهادی: 

[irp posts=”10371″ name=”شرایط و روال کارآفرینی در کانادا به چه صورت است؟”]

 

نکات کاربردی در روند اخذ ویزای استارتاپ ویزای کانادا

  • دسترسی به بودجه اولیه تا 200 هزار دلار کانادا
  • اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه به 5 نفر از هم بنیان گذاران و اعضای خانواده شان داده می شود. همه آنها باید درخواست ویزای جمعی بدهند.
  • مسیر شهروندی کانادا
  • سکونت و کار در آمریکا. فردی که پاسپورت کانادا را دارد، از فرصت های زیادی برای زندگی و کار در آمریکا بهره می برد.
  • عدم سکونت اجباری فقط در یک ایالت کانادا.
  • سرمایه‌گذار و اعضای خانواده‌اش آزادی کامل را دارند که در هر کجا از کانادا، رفت و آمد کنند و سکونت داشته باشند.
  • دریافت اقامت دائم بی قید و شرط کانادا. اقامت دائمی که از این طریق بدست می آید به خاطر موفقیت برنامه استارتاپ در کانادا، کاملاً بی قید و شرط است.
  • 12 تا 18 ماه زمان می برد تا ویزای استارتاپ کانادا و اقامت دائم کانادا را بگیرید.
  • هم زمان که درخواست استارتاپ ویزای کانادا و اقامت دائم شما در حال انجام است، به شما اجازه کار موقت در کانادا را می دهند
  • هیچ محدودیت سنی وجود ندارد

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم مطالعه کنید: 

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان 

 

هزینه اخذ ویزای استارتاپ کانادا

 

چه کسانی نباید برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنند؟

برنامه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان خارجی که سرمایه محدودی برای سرمایه‌گذاری در کانادا را دارند، برنامه مناسبی نیست. یکی از الزامات کلیدی برای برنامه ویزای استارت آپ کانادا، دریافت نامه پشتیبانی یا تعهد سرمایه‌گذاری از یکی از سازمان‌های تعیین شده در کانادا است. اگر شما (یا شرکت شما) سرمایه کافی برای سرمایه‌گذاری خود را نداشته باشید، شانس دریافت پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده نزدیک به صفر خواهد بود.

اگرچه برنامه SUV به عنوان “هیچ حداقل سرمایه‌گذاری مورد نیاز نیست” تبلیغ می‌شود، در واقع، سرمایه‌گذاری شما باید از بودجه کافی برخوردار بوده تا از سازمان‌های تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید. ساده‌لوحانه است که باور کنید اگر‌ ایده خوبی دارید، سرمایه‌گذاران فرشته در کانادا در کسب‌وکار شما سرمایه‌گذاری می‌کنند و سرمایه اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهند. سرمایه‌گذاران فرشته همیشه به‌دنبال شرکت‌های بزرگ با سابقه کشش و درآمدزایی بسیار هستند.

بنابراین، اگر شما یک کارآفرین با محصول یا خدمات عالی و سرمایه محدود برای رشد کسب‌وکار خود هستید (کمتر از ۲۰۰۰۰۰ دلار)، برنامه ویزای استارت آپ کانادا ممکن است مسیر مناسبی برای شما نباشد.

 

[irp posts=”8398″ name=”مشاوره اخذ ویزای استارتاپ ایرلند | هزینه، مدارک و شرایط”]

 

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا عبارتند از:

 

1-  فرم اپلای استارتاپ ویزای کانادا را پر کنید

  • داخل سیستم به صورت الکترونیک فرم درخواست را پر کنید
  • قسمت هایی که نیاز است را امضا و تاریخ بزنید

2-  مدارک مورد نیاز چک لیست را کامل کنید

  • تمام اسناد و اطلاعات مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا را طبق ترتیبی که در فهرست سند مشخص شده است را جمع آوری کنید
  • هر مورد را بررسی کنید
  • تمام اسناد مربوطه و هویتی را داخل یک پاکت بگذارید
  • چک لیست را پرینت بگیرید و امضا کنید
  • چک لیست را بعنوان صفحه اول درخواست تان قرار دهید

باید تمام فرم ها، اسناد مربوطه، امضاها، نتیجه آزمون زبان و سند پرداخت هزینه های مربوطه را جمع کنید. اگر هرکدام از این موارد نباشد، درخواست ویزای استارتاپ کانادا شما ناقص خواهد بود. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا بدون بررسی آن، درخواست را برای شما باز می فرستند.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که،‌ پاسخ تمام سوال ها باید کامل و درست باشد. اگر اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا متوجه شود که اطلاعات غلط ارائه دادید یا جزئیات مهم را وارد نکردید:

  • درخواست ویزای استارت آپ کانادا شما رد می‌شود.
  • ممکن است بی اعتبار شوید.
  • و تا 5 سال حق درخواست ویزای استارتاپ کانادا را به هر دلیلی نمی توانید بدهید.

 

مطلب پیشنهادی: 

[irp posts=”10371″ name=”شرایط و روال کارآفرینی در کانادا به چه صورت است؟”]

 

3-  پرداخت هزینه ها

در بیشتر موارد، هزینه‌ها شامل:

  • هزینه بررسی درخواست شما و همراهان شما در این درخواست ویزای استارت آپ کانادا
  • هزینه حق اقامت دائم (RRRF)
  • هزینه های ثبت اطلاعات بیومتریک
  • هزینه های شخص ثالت

توجه داشته باشید که باید آنلاین هزینه ها را پرداخت کنید.

 

4- باید اطلاعات بیومتریک‌تان ثبت شود.

در بیشتر موارد، باید اثر انگشت و عکس‌تان (اطلاعات بیومتریک) بعد از اپلای ثبت شود.

هزینه‌های ثبت اطلاعات بیومتریک

در بیشتر موارد باید زمانی که درخواست‌تان را ارائه می دهید، هزینه های بیومتریک را پرداخت کنید. در غیر اینصورت، ممکن است در کارتان تأخیر ایجاد شود. هزینه های مربوط به ثبت اطلاعات بیومتریک شامل تمام هزینه‌های انگشت نگاری و گرفتن عکس دیجیتال می باشد.

بعد از اینکه هزینه‌های بیومتریک را پرداخت کردید و درخواست ویزای استارت آپ کانادا‌ شما هم کامل شد، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا نامه‌ای را ارسال می‌کند و نشانگر این است که کجا، باید اطلاعات بیومتریک‌تان را ثبت کنید. زمانی که خواستید اطلاعات بیومتریک‌تان را ثبت کنید، باید این نامه را نشان دهید.

خودتان باید اطلاعات بیومتریک تان را ثبت کنید. اگر این سرویس ارائه می شود، حتماً باید از قبل رزرو داشته باشید. دفتر ثبت اطلاعات نزدیک به خودتان را از اینجا پیدا کنید.

هزینه های شخص ثالث

بسته به شرایط‌تان، نیاز به پرداخت هزینه شخص ثالث دارید:

  • معاینه‌های پزشکی
  • مدارک صادر شده از طرف پلیس
  • آزمون زبان

 

دریافت ویزای استارت آپ کانادا در سال 2023

 

5- اپلای و ارسال درخواست

اگر چندین نفر برای اقامت دائم بعنوان شرکای یک کسب و کار استارتاپی درخواست می دهند، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا تا زمانی که تمام درخواست ها به دست‌شان نرسد، شروع به بررسی نمی کنند.

هر شریک تجاری باید درخواست خودش را ارائه دهد. تمام درخواست ها را داخل یک پاکت ارائه ندهید.

اگر عضوی از گروه درخواست اقامت دائم را ارائه ندهد، باید از طریق سایت اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به آنها خبر بدهید.

برای اینکه مطمئن شوید که درخواست تان کامل است، باید:

  • به تمام سوالات پاسخ دهید.
  • درخواست ویزای استارتاپ کانادا و تمام فرم ها را امضا کنید.
  • هزینه های بررسی را پرداخت کنید و یک نسخه کپی از رسید پرداختی ضمیمه درخواست کنید.
  • تمام اسناد مربوطه را قرار دهید.

اگر چیزی را فراموش کردید، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا درخواست را برای شما می فرستد. توجه داشته باشید که نباید خطا و اشتباهی وجود داشته باشد. لذا در صورتیکه مدارک شما دارای مشکلی است ابتدا مشکل را برطف کرده و دوباره آن را بفرستید.

درخواست تکمیل شده را به آدرس مربوطه اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا بفرستید.

 

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید: 

[irp posts=”10075″ name=”رتبه اقتصادی کانادا در جهان (2023)”]

 

کانادا، بهترین گزینه برای اخذ ویزای استارتاپ در سال 2023 

کانادا در حال حاضر درخواست از باهوش‌ترین کارآفرینان از سراسر جهان را می‌پذیرد. ویزای استارت آپ کانادا فرصتی برای کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینان است تا در یکی از توسعه‌پذیرترین بازارهای جهان، یعنی کانادا، فعالیت کنند؛ در حالی که این کشور از آوردن شرکت‌های جدید و مبتکر در کنار باهوش‌ترین ذهن‌ها سود می‌برد. با دریافت این ویزا، شما می‌توانید در کانادا سرمایه‌گذاری نمایید، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و به دستاوردهای بزرگی دست یابید. از مزایای ویزای استارتاپ کانادا می‌توان به امکان دریافت اقامت موقت در کانادا، حقوق ویژه برای دسترسی به بازارهای جهانی، امکان آموزش و تحصیل در دانشگاه‌های برتر کانادا و امکان اقامت خانوادگی اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از شروع فرآیند دریافت ویزا، با یک وکیل مهاجرت مشاوره کرده تا بهترین راهکارها و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. همچنین از برنامه ویزای استارت آپ کانادا می‌توان برای ایجاد مشاغلی که خلاقانه هستند، برای کانادایی‌ها شغل ایجاد می‌کنند و قابلیت رقابت در مقیاس جهانی را دارند، بهره گرفت.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اخذ ویزای استارآپ کانادا، با مجموعه اپلای 4 تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه تلاش میکنند تا به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

 

سوالات متداول

 

آیا برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید تجربه کاری در حوزه استارتاپ داشته باشم؟

بله؛ برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، تجربه کاری در حوزه استارتاپی یا صنعت مرتبط الزامی است. این تجربه می‌تواند در زمینه مدیریت، فناوری اطلاعات، بازاریابی یا هر حوزه دیگری باشد. تجربه کاری به عنوان یک کارآفرین یا کارمند در یک استارتاپ معتبر می‌تواند شما را در دریافت ویزا یاری دهد.

آیا برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید سرمایه اولیه داشته باشم؟

بله؛ برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید توانایی مالی برای راه‌اندازی کسب‌وکار و حمایت از آن را داشته باشید. میزان سرمایه اولیه مورد نیاز بستگی به نوع کسب‌وکار شما و هزینه‌های مرتبط با آن دارد. برنامه کسب‌وکار و برنامه سرمایه‌گذاری دقیق شما به عنوان بخشی از ارائه مدارک نیاز هستند.

آیا ویزای استارت آپ کانادا به من امکان دسترسی به بازارهای جهانی را می‌دهد؟

بله؛ با دریافت ویزای استارتاپ کانادا، شما به بازارهای جهانی دسترسی خواهید داشت. کانادا یکی از کشورهای پیشرو در حوزه تجارت بین‌المللی است و با راه‌اندازی یک استارتاپ در این کشور، شما می‌توانید به شبکه‌های کسب‌وکار بین‌المللی دست یابید و از بازارهای جدید برای توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرید.

آیا پس از دریافت ویزای استار آپ کانادا می‌توانم اقامت دایم در کانادا داشته باشم؟

بله؛ با دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شما می‌توانید مدت زمان معینی در کانادا اقامت داشته باشید. پس از گذشت این مدت، شما می‌توانید درخواست تمدید ویزا یا درخواست تبدیل به ویزای دائم کانادا را ارسال کنید. در صورت برآورد شرایط مربوطه، امکان اقامت دائم در کانادا وجود دارد.

آیا خانواده نیز می‌توانند با من به کانادا بیایند؟

بله؛ با دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شما می‌توانید خانواده‌ را با خود همراه کنید. همسر و فرزندانتان می‌توانند با شما در کانادا زندگی کنند و از مزایای تحصیل و کار در این کشور بهره‌مند شوند. درخواست ویزای خانواده همزمان با درخواست ویزای استارتاپ می‌تواند صورت گیرد.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.