apply4residency
Search
Close this search box.

0 تا 100 اخذ ویزای استارتاپ انگلیس (2023) | شرایط، هزینه ها، مدارک و مراحل

ویزای استارتاپ انگلیس

در این نوشته شما میخوانید:

ویزای استارتاپ انگلیس فرصتی برای کارآفرینان مشتاق است تا بتوانند سرمایه‌گذاری‌های تجاری نوآورانه خود را در بریتانیا ایجاد نمایند. ویزای استارت ‌آپ که به عنوان بخشی از سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز معرفی شده، با هدف جذب افراد با استعداد، با ایده‌های تجاری امیدوارکننده و ارائه پشتیبانی لازم برای شکوفایی در بازار بریتانیا از آن‌ها استفاده می‌کند. این مقاله شما را از طریق جنبه‌های کلیدی ویزای استارت ‌آپ، از جمله الزامات واجد شرایط بودن، معیارهای تایید و فرآیند درخواست ویزای استارت ‌آپ راهنمایی می‌کند.

در صورتی که شما هم مایل هستید تا از صفر تا صد چگونگی به دست آوردن ویزای استارتاپ انگلیس آگاه شوید، تا پایان این مطلب جامع همراه ما باشید. در صورتی که پس از خواندن این مطالب نیاز به مشاوره داشتید، می­توانید با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما در این زمینه استفاده کنید. 

 

راهنمای جامع اخذ ویزای استارتاپ انگلیس

 

1. ویزای استارتاپ انگلیس چیست؟

ویزای استارتاپ انگلستان برای کارآفرینان بلندپروازی است که قصد دارند شرکت خود را در بریتانیا راه‌اندازی کنند. ویزای استارتاپ انگلیس فرصتی فوق‌العاده را برای کارآفرینان فراهم می‌کند تا با کاوش در ایده شرکتی که به نفع اقتصاد انگلستان است، کار خود را در کشور آغاز نمایتد. ویزای راه‌اندازی حداکثر دو سال اعتبار دارد و پس از آن نیاز است تا برای یک دسته ویزای دیگر مانند ویزای Innovator جهت ادامه فعالیت شرکت و زندگی در بریتانیا درخواست دهید.

 

ویزای استارتاپ انگلیس چیست؟

 

2. ویزای استارتاپ انگلیس برای چه افرادی مناسب است؟

ویزای استارتاپ انگلیس برای افرادی مناسب است که یک ایده تجاری نوآورانه داشته و قصد دارند آن را به یک تجارت موفق در بریتانیا تبدیل کنند. این به ویژه برای کارآفرینان در مراحل اولیه که ممکن است از تجربه تجاری قبلی برخوردار نبوده؛ اما دارای انگیزه و پتانسیل برای تاثیرگذاری قابل توجه در صنعت انتخابی خود هستند، هدف قرار می‌گیرد.

ویزای استارت آپ انگلیس در سال 2019 به عنوان جایگزینی برای ویزای  Tier 1 (کارآفرینی فارغ‌التحصیل) معرفی شد. این برای ایجاد یک مسیر ساده‌تر و در دسترس‌تر برای کارآفرینان بین‌المللی با ایده‌های تجاری قوی طراحی شده است. هدف این ویزا حمایت از توسعه استارت ‌آپ‌های نوآور از طریق فراهم کردن محیطی مساعد و اعطای دسترسی به منابع ارزشمند بوده که در نتیجه جایگاه بریتانیا را به عنوان یک مرکز جهانی برای نوآوری و کارآفرینی ارتقا می‌دهد. 

 

3. مزایای ویزای استارتاپ انگلستان

بزرگ‌ترین مزیت ویزای استارتاپ انگلیس این است که نیازی به سرمایه‌گذاری ندارد. همچنین نیازی به دخالت کارفرمای بریتانیایی نبوده و به متقاضی اجازه می‌دهد تا پس از دو سال به بریتانیا مهاجرت نماید. هنگامی که ویزای راه‌اندازی خود را دریافت می‌کنید، حقوق زیر به شما داده می‌شود:

  • می‌توانید اعضای خانواده واجد شرایط خود را به بریتانیا بیاورید.
  • در حالی که برای کسب‌وکار خود کار می‌کنید، می‌توانید در شغل دیگری مشغول به فعالیت شوید.
  • سفر به خارج از کشور و بازگشت به انگلستان بدون محدودیت

 

3.1 دریافت اقامت با ویزای استارتاپ انگلیس

اگر از یکی از موارد زیر برخوردار باشید، قادر خواهید بود تا 2 سال در این کشور اقامت داشته باشید:

  • با ویزای استارتاپ به انگلستان بیایید.
  • زمانی که در بریتانیا هستید، ویزای دیگری را به این ویزا تغییر دهید. 

 

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ انگلیس فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند: 

مشاوره تماس/ ایمیل/ نام

"*" indicates required fields

 

مزایای ویزای استارت آپ انگلستان 2023

 

4. مدت زمان معمول دریافت ویزای استارتاپ انگلیس 

به طور متوسط فرایند صدور و اخذ ویزای استارتاپ انگلستان حدود سه ماه به طول می انجامد. البته باید توجه داشته باشید که این مدت زمان سه ماهه در صورتی بیشتر نخواهد شد که شما قبل از ثبت درخواست، ایده استارتاپی خود را بهینه سازی کرده و یک بیزینس پلن اصولی و حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشید تا در طی فرایند درخواست ویزای استارت آپ انگلستان با چالش ها و مشکلات مختلف مواجه نشوید. در صورت تمایل می توانید از خدمات تهیه بیزینس پلن بین المللی حرفه‌ ای مجموعه اپلای 4 بهره مند شوید.

به طور کلی با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای تهیه بیزینس پلن بین المللی و بهینه سازی ایده استارتاپی مورد نظر، می توانید یک بازه زمانی ۶ ماهه را به صورت حدودی برای آغاز تا پایان فرایند اخذ استارت آپ ویزای انگلیس در نظر بگیرید.

 

مطب پیشنهادی: راهنمای جامع اخذ ویزای استارتاپ کانادا در سال 2022 

 

5. هزینه اخذ ویزای استارت آپ انگلیس چقدر است؟ 

هزینه اخذ ویزای استارت آپ انگلستان می تواند متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم شما باید علاوه بر طی کردن فرایند قانونی اخذ ویزای استارتاپ انگلیس، از قبل ایده استارتاپی مورد نظرتان را به طور کامل بسنجید و بیزینس پلن خود را نیز در اختیار داشته باشید. همچنین در این راستا مواردی از قبیل اخذ ویزای همراه و اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا نیز مورد توجه است. در نتیجه برای اطلاع دقیق از هزینه های مورد نیاز برای ثبت درخواست اخذ استارتاپ ویزای انگلیس، می توانید با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان به صورت تخصصی و کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

6. مدارک مورد نیاز برای دریافت استارتاپ ویزای انگلیس 

زمانی که اپلای می‌کنید، نیاز به یک نامه تأییدی از یک اسپانسر ویزا (endorsing Body) دارید که بیزینس شما را بررسی کرده است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای استارتاپ انگلیس عبارتند از:

  • یک پاسپورت معتبر یا مدرکی که هویت و ملیت شما را مشخص می‌کند
  • صورتحساب بانکی که نشان می‌دهد حداقل 1270 پوند به مدت 28 روز قبل از درخواست اپلای در حساب‌تان می‌باشد
  • سندی که سطح مورد نیاز تسلط بر زبان را مشخص کند
  • نتیجه آزمایش سل (فقط از شهروندان برخی کشور‌ها، این آزمایش گرفته می‌شود که ایران جزء آن‌ها نیست)

اگر مدارک‌تان به زبان انگلیسی نیست، باید ترجمه شوند.

پاسپورت‌تان باید یک صفحه خالی برای ویزا داشته باشد.

بسته به شرایط‌تان، به مدارک دیگری هم نیاز است.

 

مدارک ویزای استارت آپ انگلیس

 

7. معیارهای تایید ویزای استارت آپ انگلستان

نهادهای تاییدکننده متقاضیان ویزای استارت آپ انگلیس را براساس معیارهای زیر ارزیابی می‌کنند:

  • نوآوری: ایده کسب‌وکار باید اصیل و نوآورانه باشد و پتانسیل رشد و مقیاس‌پذیری را نشان دهد.
  • قابلیت دوام: ایده کسب‌وکار باید با در نظر گرفتن شرایط موجود بازار، رقابت و خواسته‌های مشتری، از شانس واقعی موفقیت برخوردار باشد.
  • مهارت‌های کارآفرینی: شما باید از مهارت‌ها، دانش، تجربه و آگاهی کافی از بازار برخوردار باشید یا فعالانه در حال توسعه آن باشید تا بتوانید کسب‌وکار را با موفقیت اداره نمایید. صلاحیت‌ها و تجربه شما باید با ایده کسب‌وکار شما مطابقت داشته و نشان‌دهنده توانایی شما برای اجرا و توسعه سرمایه‌گذاری تجاری باشد.

7.1 اخذ تاییدیه ویزای استارتاپ انگلیس

برای دریافت تاییدیه ویزای استارت آپ انگلیس، باید به یک نهاد تاییدکننده مراجعه کنید و ایده‌های کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار ویزای استارتاپ انگلستان خود را برای ارزیابی ارائه دهید. نهاد تاییدکننده قابلیت و نوآوری ایده و همچنین مهارت‌های کارآفرینی متقاضی را ارزیابی خواهد کرد. در صورت موفقیت‌آمیز بودن، سازمان تاییدکننده یک تاییدیه نامه صادر می‌کند که جزء مهمی از درخواست ویزای استارتاپ انگلیس به حساب می‌آید.

به این معنا که شما باید قبل از مراجعه به یک نهاد یا سازمان تجاری تاییدکننده، بر ارائه بهترین طرح کسب‌وکار جامع کار کنید. یک طرح کسب‌وکار خوب یک نقشه راه جامع است که اهداف، استراتژی‌ها و چالش‌های بالقوه کسب‌وکار شما را مشخص می‌کند. این باید شامل یک خلاصه اجرایی، شرح شرکت، تجزیه و تحلیل بازار، جزئیات محصول/خدمات، استراتژی بازاریابی و فروش، اطلاعات عملیات و مدیریت، پیش‌بینی‌های مالی، ارزیابی ریسک و برنامه اجرایی باشد.

طرح متناسب با مخاطبان شما، باید به‌خوبی سازماندهی شده، از نظر بصری جذاب باشد و به زبانی واضح نوشته شود. این باید درک قوی از بازار هدف، رقابت و روندهای صنعت شما را نشان دهد، در حالی که ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد و پتانسیل سودآوری شما را به نمایش بگذارد.

 

8. شرایط اخذ ویزای استارت آپ انگلیس

برای واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای استارتاپ انگلیس، می‌بایست از شرایط خاصی برخوردار باشید:

  • تاییدیه: می‌بایست تاییدیه‌ای را از یک نهاد تاییدکننده در بریتانیا دریافت نمایید. این نهادهای تاییدکننده قابلیت، مقیاس‌پذیری و نوآوری ایده کسب‌وکار را ارزیابی می‌کنند.
  • تسلط به زبان انگلیسی: می‌بایست مهارت خود در زبان انگلیسی را حداقل تا سطح CEFR، سطح B2 یا استانداردی معادل نشان دهید.
  • وجوه نگهداری: باید مدرکی مبنی بر داشتن وجوه شخصی کافی برای حمایت از خود بدون اتکا به بودجه عمومی ارائه دهید.
  • ایده کسب‌وکار واقعی: ایده کسب‌وکار پیشنهادی باید واقعی، نوآورانه و دارای پتانسیل رشد و موفقیت در بازار بریتانیا باشد.

در حالی که لیست خاصی از انواع کسب‌وکار که موفقیت را تضمین می‌کنند وجود ندارد، بخش‌هایی که در اخذ ویزای استارتاپ انگلیس موفق بوده‌اند، در زیر بیان شده‌اند.

  • فناوری و نرم ‌افزار: کسب‌وکارهایی که بر توسعه نرم ‌افزار، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، فین‌تک و سایر راه‌ حل‌های فناوری نوآورانه تمرکز دارند، از شانس خوبی برای دریافت ویزا برخوردار هستند.
  • بیوتکنولوژی و علوم زیستی: استارت ‌آپ‌هایی که در تحقیقات بیوتکنولوژی، داروسازی، دستگاه‌های پزشکی، ژنتیک و زمینه‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، به‌خوبی مورد توجه قرار می‌گیرند، زیرا بریتانیا یک بخش قوی علوم زیستی را ارائه می‌دهد.
  • انرژی پایدار و راه‌ حل‌های زیست ‌محیطی: کسب‌وکارهایی که بر انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری انرژی، مدیریت ضایعات، کشاورزی پایدار و فناوری‌های زیست ‌محیطی تمرکز می‌کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت، زیرا بریتانیا ابتکارات پایداری و انرژی پاک را ترویج می‌دهد.
  • صنایع خلاق: استارت ‌آپ‌ها در بخش‌های خلاق، از جمله رسانه‌های دیجیتال، تولید فیلم، انیمیشن، بازی، طراحی، تبلیغات و مد، به‌دلیل اکوسیستم صنعت خلاق پرجنب‌وجوش بریتانیا در دریافت ویزا موفق بوده‌اند.
  • فین‌تک و خدمات مالی: بریتانیا به‌دلیل برخورداری از بخش مالی قوی‌، شناخته می‌شود که آن را به محیطی مطلوب برای استارت ‌آپ‌های فین‌تک تبدیل می‌کند که راه‌ حل‌های مالی نوآورانه‌ای مانند بانکداری تلفن همراه، پلتفرم‌های پرداخت، فناوری بلاک چین، و فناوری بیمه را ارائه می‌دهند.
  • فناوری آموزشی: کسب‌وکارهایی که از فناوری برای تقویت یادگیری، ارائه آموزش آنلاین، توسعه مهارت‌ها یا پلتفرم‌های یادگیری الکترونیکی استفاده می‌کنند، می‌توانند به موفقیت دست یابند، زیرا بریتانیا یک سیستم آموزشی مشهور دارد.

 

به یاد داشته باشید که در حالی که این بخش‌ها موفقیت خود را نشان داده‌اند، ایده کسب‌وکار شما باید منحصربه‌فرد، بادوام و دارای پتانسیل رشد باشد تا معیارهای مربوط به آن را برآورده سازد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان مجموعه ما در این زمینه استفاده کنید. 

 

 8.1 شرایط شایستگی مسیر استارتاپ ویزای انگلیس 

فرد متقاضی ویزای استارتاپ انگلستان باید حداقل 70 امتیاز از جدول زیر داشته باشد

شرایط (اجباری) امتیازات
بیزینس نوآور، رشدپذیر موفقیت‌آمیز باشد 25
فرد متقاضی قبلاً یک بیزینس در بریتانیا راه‌اندازی نکرده باشد 25
دانش زبان در سطح B2 10
تمکن مالی 10
جمع امتیازات مورد نیاز 70

 

8.2 شرط بیزینس نوآور، رشد‌پذیر و موفقیت‌آمیز برای ویزای استارتاپ انگلستان

زمانی طرح بیزینسی فرد متقاضی، خلاقانه، رشد‌پذیر و موفق است که شرایط زیر را داشته باشد:

  • بیزینس پلن کاملاً خاص و منحصر به فرد باشد و نیاز‌های جدید یا فعلی بازار هدف را برطرف کرده و مزیت رقابتی خلق کند
  • بیزینس پلن فرد متقاضی تحقق‌پذیر بوده و براساس منابع در دسترس فرد، قابل دستیابی باشد
  • فرد متقاضی مهارت‌ها، دانش، تجربه و آشنایی با بازار را داشته باشد یا در حال توسعه این موارد باشد تا به خوبی بیزینس را اجرا و مدیریت کند
  • مدارکی وجود داشته باشد که نشانگر برنامه‌ریزی هدفمند و فرصت‌های ایجاد شغل و رشد در بازار داخلی است

 

شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلیس

 

8.3 شرط عدم راه‌اندازی یک کسب و کار از قبل در انگلیس

فرد متقاضی نباید از قبل، کسب و کاری را در انگلیس راه بیاندازد که از طریق آن داد و ستد داشته باشد، مگر اینکه این کسب و کار طی دوره آخر اجازه نامه‌اش باشد و این اجازه نامه یکی از موارد زیر باشد:

  • استارتاپ
  • تایر 1 (کارآفرین فارغ التحصیل)
  • دانشجوی دوره‌ی دکترا

 

8.4 شرط صداقت و درستی ویزای استارتاپ انگلیس

فرد متقاضی ویزای استارت آپ انگلستان باید کاملاً صادق باشد و نشان دهد که واقعا صاحب کسب و ایده است.

 

8.5 شرط مالی برای اخذ ویزای استارت آپ انگلستان

اگر متقاضی درخواست اجازه‌ی اقامت بدهد و به مدت 12 ماه به صورت قانونی و با مجوز در انگلیس زندگی کرده باشد یا مدت سکونتش در انگلیس بیشتر از تاریخ تقاضای ویزا باشد، شرایط مورد نیاز مالی را دارند و نیاز به اثبات این شرط نیست.

اگر فرد متقاضی برای اینتری کلیرنس (entry clearance) درخواست دهد یا کمتر از 12 ماه از تاریخ درخواست، در انگلیس بوده باشد، حداقل به 1270 پوند نیاز دارد.

فرد متقاضی باید اثبات کند که بودجه مورد نیاز 28 روز را دارد مگر اینکه یکی از اسپانسر‌های تأیید‌کننده استارتاپ ویزای انگلیس (endorsing Body)، تأیید کند که بودجه مورد نیاز حداقل 1270 پوند را برای متقاضی تأمین می‌کند.

 

8.6 شرط سطح دانش زبان انگلیسی در ویزای استارت آپ انگلیس 

فرد متقاضی باید در 4 زمینه‌ی (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) حداقل مدرک B2 چارچوب اروپایی مشترک مرجع زبان را داشته باشد.

فرد متقاضی باید شرایط مورد نیاز که در بخش زبان انگلیسی توضیح داده شده است را داشته باشد.

 

8.7 تصمیم‌ گیری درباره ویزا 

اگر فرد تصمیم گیرنده، راضی شد که تمام شرایط مورد نیاز استارتاپ ویزای انگلیس حفظ شده است، درخواست فرد متقاضی برای ویزا تأیید می‌شود در غیر اینصورت، رد خواهد شد.

اگر درخواست فرد رد شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ انگلیس فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند: 

مشاوره تماس/ ایمیل/ نام

"*" indicates required fields

 

8.8 شرایط مدت زمان اقامت با ویزای استارت 

شروطی که در زمان قبولی درخواست باید رعایت شود:

  • هیچ گونه دسترسی به بودجه‌های دولتی نداشته باشند
  • مجاز به کار کردن (هم چون خوداشتغالی و کار‌های داوطلبانه) به جز استخدام بعنوان ورزشکار حرفه‌ای هم چون مربی ورزشی
  • تحصیل طبق شرایط ATAS مجاز است

حداکثر 2 سال اجازه اقامت به فرد متقاضی داده می‌شود و اجازه اقامت بیشتر از 2 سال به فردی که از ویزای استارتاپ انگلستان یا ترکیبی از ویزای استارتاپ و تایر 1 (کارآفرین فارغ التحصیل) استفاده می‌کند، داده نمی‌شود.

 

8.9 شرایط اعضای خانواده در روند اخذ ویزای استارتاپ انگلیس 

شرایط تأیید همسر یا فرزند در استارتاپ ویزای انگلیس

همسر یا فرزند فرد متقاضی ویزای استارت آپ انگلستان باید به صورت آنلاین در سایت gov. uk در قسمت مربوطه درخواستش را ثبت کند:

فرد متقاضی شرایط خاص
فرد متقاضی خارج از انگلیس ویزای همسر

ویزای فرزند

فرد متقاضی داخل انگلیس اگر همسر یا فرزندتان هم زمان با درخواست ویزای استارتاپ انگلیسی شما، اپلای کنند، می‌توانید مشخصات آن‌ها را در فرم اجازه اقامت ویزای استارت آپ انگلیس یا اینوویتر وارد کنید در غیر اینصورت:

همسر فرد متقاضی

فرزند فرد متقاضی

 

درخواست اینتری کلیرنس (entry clearance) یا مجوز اقامت برای همسر یا فرزندان‌تان باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • تمام هزینه‌های بهداشت و درمان باید پرداخت شود
  • اطلاعات بیومتریک فرد متقاضی باید ثبت شود
  • پاسپورت فرد متقاضی یا سند مسافرتی وی که هویت و ملیتش را مشخص می‌کند، باید ارائه شود

همسر فرد متقاضی باید زمان اپلای، 18 سال یا بیشتر سن داشته باشد.

فردی که درخواست صدور مجوز اقامت دارد، باید در انگلیس باشد و نباید این ویزا‌ها را داشته باشد:

  • ویزای گردشگری
  • ویزای کوتاه مدت تحصیلی
  • ویزای بستگان محصل
  • ویزای کار فصلی
  • ویزای کارگر داخلی در یک شرکت خصوصی
  • خارج از قوانین مهاجرتی

اگر فرد متقاضی، تمام شرایط مورد نیاز تأییدی را نداشته باشد، درخواست وی رد می‌شود و بررسی نخواهد شد.

 

8.10 شرایط شایستگی و مناسب بودن همسر یا فرزند برای ویزای استارتاپ انگلیس 

شرایط شایستگی همسر یا فرزند برای ویزای استارتاپ انگلیسی عدم سرپیچی از قوانین می‌باشد.

اگر فرد متقاضی درخواست اقامت دهد، باید:

  • از قوانین مهاجرتی تخطی نکرده باشد به جز پاراگراف 39E که تأکید می‌کند، اقامت بیش از حد در نظر گرفته نمی‌شود
  • آزادی به قید ضمانت در موارد مهاجرتی نداشته باشد

 

مشاوره رایگان ویزای استارتاپ انگلیس

 

8.11 شرایط خویشاوندی برای فرزند در استارتاپ ویزای انگلیس

فرد درخواست‌کننده باید فرزند فردی که طرح کسب و کار دارد، باشد و به یکی از شکل‌های زیر اپلای کند:

الف) خود فرد ویزای استارتاپ انگلیس داشته باشد

ب) خود فرد هم زمان، برای اینتری کلیرنس یا اقامت از طریق ویزای استارت آپ انگلستان اقدام کند

والدین فرد متقاضی هم یا باید هم زمان درخواست ویزا دهند یا اجازه ورود به انگلیس را (به جز ویزای گردشگری) داشته باشند، مگر:

الف) پدر یا مادر فرزند که برای اینتری کلیرنس یا اجازه اقامت با ویزای استارت آپ انگلستان درخواست می‌دهد، همسرش را از دست داده باشد

ب) پدر یا مادر فرزند که برای اینتری کلیرنس یا اجازه اقامت با ویزای استارتاپ درخواست می‌دهد، قیم قیم بچه باشد

پ) پدر یا مادر فرزند که اجازه اقامت با ویزای استارتاپ انگلستان را ندارد:

1- شهروند انگلیس باشد یا اجازه ورود یا اقامت در انگلیس را بدون هیچ گونه محدودیتی نداشته باشد

2- یا ساکن انگلیس باشد

ت) فرد تصمیم گیرنده راضی می‌شود که دلایل کافی و قاطعی برای اینتری کلیرنس یا اجازه اقامت فرزند در کنار پدر یا مادرش که وی هم برای اینتری کلیرنس یا اجازه اقامت با ویزای استارت آپ انگلیسی را اپلای کرده است، وجود دارد

 

8.12 شرایط مراقبت از فرزند 

اگر در تاریخ اپلای، فرد متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد، مگر اینکه آخرین عضو خانواده باشند که اجازه‌ی ورودشان به همراه والدین یا پدر یا مادرش صادره شده است.

اگر در تاریخ اپلای، فرد درخواست‌دهنده 16 سال یا بیشتر سن داشته باشد، نباید زندگی مستقلی را تشکیل بدهند.

 

8.13 شرط سنی فرزند در فرایند اخذ ویزای استارتاپ انگلستان 

در تاریخ اپلای، فرزند باید زیر 18 سال سن داشته باشد مگر اینکه مجوز اقامت آن‌ها با پدر و مادرشان یا یکی از والدین‌شان صادر شده باشد.

اگر متقاضی کمتر از 16 سال سن داشت، نباید زندگی مستقلی را تشکیل داده باشد.

 

8.14 شرایط مالی همسر یا فرزند 

اگر فرد درخواست‌کننده، تقاضای اقامت داشته باشد و مدت 12 ماه یا بیشتر از تاریخ درخواست، با مجوز اقامت در انگلیس بوده باشد، شرایط مورد نیاز مالی را دارد و نیاز به اثبات تمکن مالی نیست.

اگر فرد درخواست‌کننده برای اینتری کلیرنس تقاضا کند یا کمتر از 12 ماه از تاریخ درخواست، در انگلیس اقامت داشته باشد، حداقل بودجه مورد نیاز باید توسط یک یا چند گزینه زیر تأمین شود:

الف) فرد متقاضی

ب) فردی که درخواست ویزای استارتاپ انگلیس دارد

پ) اگر فرد متقاضی، فرزند فردی که طرح کسب و کار دارد می‌باشد، پدر یا مادرش که به صورت قانونی در انگلیس هستند یا اینتری کلیرنس یا اجازه اقامت دارند

بودجه مورد نیاز:

الف) 285 پوند برای همسر در انگلیس یا درخواست برای اینتری کلیرنس

ب) 315 پوند برای فرزند اول در انگلیس یا درخواست برای اینتری کلیرنس

پ) 200 پوند برای فرزند دیگر در انگلیس یا درخواست برای اینتری کلیرنس

فرد متقاضی باید توان تأمین این هزینه‌ها در کنار هزینه‌های دیگر مورد نیاز ویزای استارت آپ انگلیس را چه برای خودش، چه همسر یا فرزندانش داشته باشد تا شرایط مالی مورد نیاز این ویزا برآورده شود.

بودجه مورد نیاز باید به مدت 28 روز حداقل در حساب باشد.

 

8.15 بایدها و نبایدها در خصوص شرایط اخذ ویزای استارتاپ انگلیس

اگر که ویزای استارت آپ انگلستان بگیرید، می‌توانید:

  • همسر و فرزندان‌تان را بعنوان وابستگان درجه یک به انگلیس بیاورید به شرطی که صلاحیت و شایستگی مورد نیاز را داشته باشند
  • هم زمان که بر روی کسب و کار خودتان کار می‌کنید، در یک شغل دیگر هم مشغول به کار شوید

هم چنین می‌توانید ویزای فعلی‌تان را به این ویزا تغییر دهید.

مجاز به این کار‌ها نیستید:

  • نمی‌توانید برای خدمات بازنشستگی (کمک‌های دولتی) یا طرح بازنشستگی ملی درخواست بدهید
  • نمی‌توانید بعنوان یک فعال حرفه‌ای در ورزش مثلاً یک مربی ورزشی، فعالیت کنید
  • نمی‌توانید با این ویزا اقامت دائم انگلیس را بگیرید

اگر که درخواست شما تأیید شد، فهرستی از تمام کار‌های که می‌توانید و مجاز به انجامش نیستید، در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

8.16 شرط اخذ نامه تأییدیه استارتاپ ویزای انگلیس

فرد متقاضی باید نامه‌ای از یکی از اسپانسر‌های تأیید‌کننده ویزای استارتاپ انگلستان (endorsing Body) داشته باشد که شامل تمام اطلاعات زیر باشد:

  • نام یکی از اسپانسر‌های تأیید‌کننده ویزای استارت آپ انگلستان (endorsing Body)
  • شماره مرجع یکی از اسپانسر‌های تأیید‌کننده ویزای استارتاپ (endorsing Body)
  • نام، شماره تلفن، ایمیل و آدرس محل کار فردی از یکی از اسپانسر‌های تأیید‌کننده ویزای استارتاپ انگلیس (endorsing Body) که محتوای نامه را در صورت درخواست وزارت کشور بریتانیا، تأیید می‌کند
  • تاریخ تأیید
  • نام فرد متقاضی، تاریخ تولد، ملیت و پارسپورت یا اسناد دیگر مسافرتی
  • شرح مختصری از بیزینس فرد متقاضی و محصولات یا خدمات اصلی که به مشتریان ارائه خواهد داد
  • تأییدیه‌ اینکه طرح پیشنهادی از خلاقیت، رشد‌پذیری و موفقیت حتمی برخوردار است
  • تایید موضوعی که فرد متقاضی بیشتر زمانش را صرف کارکردن در انگلیس برای رشد بیزنسش می‌کند
  • صدور تاییدیه از جانب اسپانسر ویزا که طرح کسب و کار از خود فرد متقاضی می‌باشد یا وی از اعضای تیمی که طرح کسب و کار را خلق کرده‌اند، می‌باشد
  • تایید بیزینس پلن توسط خود فرد متقاضی طراحی شده و کاملاً براساس آن پیش خواهند رفت توسط اسپانسر

 

دریافت ویزای استارتاپ انگلستان

 

همه چیز درباره اخذ ویزای استارتاپ ایرلند در سال 2022 

 

9. مقایسه ویزای استارت آپ انگلیس و ویزای مبتکر

اگر از قبل با ویزای مبتکر انگلستان آشنا هستید، ممکن است تعجب کنید که ویزای استارتاپی چگونه متفاوت است. تفاوت اصلی را در تجربه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌دانند. درخواست ویزای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز مبتنی بر “پتانسیل عالی” یک کارآفرین است نه تخصص قبلی آن‌ها.  همچنین، برخلاف Innovator Visa، نیازی به داشتن وجوه در حساب بانکی خود ندارید. تنها چیزی که نیاز خواهد بود، یک ایده تجاری مقیاس‌پذیر و اشتیاق زیاد برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در بریتانیا برای اولین بار است!

 

10. همه چیز درباره پشتیبانی مالی ویزای استارتاپ انگلیس 

قبل از اپلای یا اگر که قبلاً، کمتر از یک سال در انگلیس بودید و ویزای‌تان را به این ویزا می‌خواهید تغییر بدهید باید حداقل 1270 پوند در حساب‌تان به مدت 28 روز باشد.

اسناد مالی مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب و کار مورد تأیید یا دارای اسپانسر

اگر که می‌خواهید به انگلیس بیایید، باید ثابت کنید که به اندازه کافی پول دارید تا هزینه خودتان و اعضای خانواده‌تان در انگلیس را بپردازید. بسته به مسیری که اپلای می‌کنید و شرایط و وضعیتی که دارید، باید وضعیت مالی‌تان را اثبات کنید.

 

10.1 بررسی کلی شرایط مالی فرد متقاضی 

شرایط مالی بدین معناست که شما پول کافی را برای پرداخت هزینه‌های زندگی خودتان و اعضای خانواده‌تان در زمان اقامت در انگلیس را دارید.

چه از خارج و چه از داخل انگلیس (کمتر از 12 ماه از اقامت‌تان در انگلیس می‌گذرد) درخواست می‌دهید، باید ثابت کنید که:

  • پول کافی دارید
  • برای گرفتن ویزای کاری (بدون در نظر گرفتن طرح حمایتی جنبش جوانان انگلیس)، فرد یا شرکت اسپانسرتان به همان اندازه بودجه خودتان، می‌تواند شما را حمایت مالی کند
  • برای ویزای استارتاپ انگلیسی، اسپانسر ویزا تأیید کند که شما به اندازه کافی پول دارید

اگر که 12 ماه یا بیشتر از تاریخ درخواست‌تان گذشته باشد، نیاز نیست شرایط مالی خودتان را ثابت کنید.

اعضای خانواده‌تان نیاز به اثبات شرایط مالی‌شان ندارند اگر که به مدت 12 ماه یا بیشتر از تاریخ درخواست‌شان در انگلیس اقامت داشته باشند.

برای اخذ ویزای استارت آپ انگلیس باید نشان دهید که:

  • 1270 پوند دارید
  • اسپانسر ویزا (endorsing Body) تأیید کند که می‌توانید به اندازه 1270 بودجه دریافت کنید

 

10.2 شرایط مالی برای حمایت از همسر و فرزندان‌ 

باید اول بررسی کنید که می‌توانید همسر و فرزندان‌تان را به انگلیس بیاورید. در همه روش‌های درخواست ویزا، این کار امکان‌پذیر نیست.

اگر در ویزایی که می‌گیرید، آوردن همسر و فرزندان‌تان به انگلیس مشکلی نداشته باشد، باید ثابت کنید که:

  • همسر و فرزندان‌تان به اندازه کافی پول برای پرداخت هزینه‌های خودشان را دارند
  • اسپانسر ویزا (endorsing Body) تأیید می‌کند که هزینه‌های مالی آن‌ها را می‌پردازد یا حداقل هزینه‌های اقامت آن‌ها را می‌پردازد

باید ثابت کنید که:

  • 285 پوند برای همسرتان دارید
  • 315 پوند برای فرزند ارشدتان دارید
  • 200 پوند برای فرزند دوم‌تان دارید

در کنار هزینه‌هایی که برای درخواست ویزا دارید، باید ثابت کنید که پول لازم برای همسر و فرزندان‌تان هم دارید.

 

10.3 پایداری تمکن مالی در اخذ ویزای استارتاپ انگلیس 

باید پایداری و عدم تغییر حداقل تمکن مالی مورد نیاز شما یا صاحب حساب (مثلاً پدر یا مادرتان یا همسرتان) وجود داشته باشد.

باید اسناد مربوط به بودجه‌ای که به مدت 28 روز سپرده کردید را نشان دهید مگر اینکه برای تأمین بودجه به اسپانسر یا اسپانسر ویزا (endorsing Body) وابسته باشید.

صورتحساب‌های مالی و اسناد بانکی که نشان می‌دهد پول شما به مدت 28 روز سپرده شده است، باید 31 روز قبل از درخواست اپلای‌تان باشد.

 

10.4 مدارکی که برای تمکن مالی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید

با استفاده از موارد زیر می‌توانید ثابت کنید که پول کافی دارید:

  • گواهی ضمانت (در بعضی روش‌ها، باید اسپانسر سطح الف برای این کار داشته باشید)
  • نامه‌ی تأییدیه اگر که از ویزای اینوویتر (ویزای ایده پردازی) می‌خواهید استفاده کنید
  • پول خودتان
  • پول همسرتان اگر که در انگلیس است یا درخواست اپلای می‌دهد
  • پول پدر یا مادرتان، اگر فرزند فرد درخواست‌دهنده هستید

 

10.5 کدام مدارک برای تاییدیه مالی تأیید نمی‌شوند؟ 

در زیر مدارکی که تأیید نمی‌کند که شما پول کافی دارید، آمده است:

  • اضافه برداشت
  • پس انداز بیت کوین
  • سهام در بورس
  • حقوق بازنشستگی
  • حساب‌های بانکی که تحت نظارت سیستم بانک مرکزی کشور محل سکونت‌تان نیست
  • حساب‌های بانکی که از ثبت گزارشات مالی الکترونیک استفاده نمی‌کنند

 

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ انگلیس فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند: 

مشاوره تماس/ ایمیل/ نام

"*" indicates required fields

 

10.6 مدارک مربوط به تایید تمکن مالی متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ انگلیس 

مدارک اخذ ویزا عبارتند از:

10.6.1 اگر اسپانسر ویزا (endorsing Body)، از لحاظ مالی شما را پشتیبانی می‌کند

در گواهی درخواست اسپانسری که در فرم اپلای‌تان ثبت شده است، اسپانسرتان تأیید می‌کند که از لحاظ مالی شما را پشتیبانی می‌کند.

اگر اسپانسر ویزا (endorsing Body) تأیید کند که هزینه‌های شما را تامین می‌کند باید از آن شرکت اسپانسر نامه‌ای داشته باشید که تأیید می‌کند هزینه مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

 

10.6.2 اگر که از پول خودتان استفاده می‌کنید

اگر از لحاظ مالی هیچ اسپانسری ندارید، بودجه‌تان باید در یک حساب شخصی یا دولتی باشد مثل:

  • حساب جاری
  • حساب سپرده
  • حساب پس‌اندازی
  • حساب بازنشستگی
  • حساب سرمایه‌گذاری

پول نقد باید در حسابی‌واریز شود که دسترسی سریع به آن داشته باشید.

پول بودجه شما باید به صورت قانونی جمع شده باشد و اگر که در انگلیس قبلاً بودید، نباید با انجام کار غیر قانونی، این پول را جمع کرده باشید.

اگر از بودجه خودتان، پدر یا مادر یا همسرتان استفاده می‌کنید، باید ثابت کنید که مقدار پول نیاز را در حساب‌تان دارید. مثلاً با نشان دادن:

  • صورتحساب بانکی
  • دفترچه‌های پس انداز
  • مدرک سپرده‌گذاری
  • نامه‌ای از بانک

 

10.6.3 در صورتحساب بانکی، اطلاعات زیر باید باشد:

  • تاریخ گزارش دریافتی
  • اسم و‌فامیل (اگر که صاحب حساب همسر یا پدر یا مادرتان بود، نام صاحب حساب)
  • نام بانک
  • موجودی حساب

اگر این اطلاعات در نسخه الکتریکی هم بود، می‌توانید آنرا دانلود کنید و به مهر بانک نیاز نیست.

تأییدیه اطلاعاتی که ارائه می‌کنید را از بانک می‌گیریم. اگر نتوانیم تأییدیه را از بانک بگیریم، درخواست‌تان ممکن است رد شود.

بانکی که حساب دارید باید تحت نظارت بانک مرکزی کشور محل سکونت‌تان باشد.

 

10.6.4 پول ارز‌های غیر از پوند انگلیس

اگر پول‌تان به یک واحد مالی دیگر باشد، با استفاده از نرخ تبدیل ارز OANDA در همان تاریخ ثبت اپلای به پوند تبدیل می‌شود.

 

شرایط دریافت ویزای استارتاپ انگلیس 2023

 

11. سطح دانش زبان انگلیسی برای تایید درخواست ویزای استارتاپ انگلیس 

زمان اپلای، باید سطح تسلط‌تان به زبان انگلیسی را نشان دهید مگر اینکه در اپلای قبلی‌تان که با موفقیت انجام شده است، این مورد را ثابت کرده باشید.

 

11.1 سطح تسلط بر زبان فرد متقاضی 

باید ثابت کنید سطح خواندن، نوشتن، صحبت کردن و فهمیدن زبان‌تان در سطح B2 مرجع یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی اروپا می‌باشد.

به روش‌های زیر می‌توانید سطح دانش زبان انگلیسی‌تان را ثابت کنید:

  • قبولی در آزمون زبان انگلیسی SELT از یک مرکز معتبر
  • مدرک GSCE با سطح A، سطح 4 یا 5 گواهی ملی اسکاتلند، مدرک زبان انگلیسی متوسط یا پیشرفته که طی تحصیل در انگلیس دریافت کرده‌اید
  • داشتن مدرک دانشگاهی که رشته تحصیلی‌تان به زبان انگلیسی آموزش داده شده است، اگر که خارج انگلیس تحصیل کرده‌اید، باید تأییدیه‌ای از سازمان Ecctis داشته باشید که مدرک‌تان هم سطح با مدرک لیسانس، فوق لیسانس یا دکترای انگلیس می‌باشد.

 

 

راه اندازی استارتاپ در انگلیس 2023

 

اگر که تابعیت یکی از کشور‌های زیر را دارید، نیاز نیست برای دریافت ویزای استارتاپ انگلستان سطح تسلط‌تان بر زبان انگلیسی را ثابت کنید:

  • آنتیگوا و باربودا
  • استرالیا
  • باهاماس
  • باربادوس
  • بلیز
  • کانادا
  • دومینیکا
  • گیانا
  • جامائیکا
  • مالت
  • نیوزیلند
  • سنت کریستوفر و‌نویس
  • سنت لوسیا
  • سنت وینسنت و گرنادینتز
  • ترینیداد و توباگو
  • ایالات متحده

 

اخذ ویزای استارت آپ انگلیس در سال 2023

 

12. نحوه اخذ ویزا برای همسر و فرزندان ‌

همسر و فرزندان‌تان هم می‌توانند درخواست ویزا یا اقامت در انگلیس را بدهند اگر که شایستگی مورد نیاز را داشته باشند. اگر درخواست ویزای آن‌ها تأیید شود، تاریخی که ویزای شما تمام شود با تاریخ انقضای ویزای آن‌ها یکی می‌باشد.

 

12.1 بستگان مشمول دریافت ویزای همراه انگلیس

همسر یا فرزند شامل:

  • شوهر، زن، دوست دختر یا دوست پسرتان
  • فرزند زیر 18 سال حتی اگر زمان اقامت‌تان در انگلیس بدنیا آمده باشند
  • فرزند بالای 18 سال که هم اکنون در انگلیس هستند

باید مدارک مربوط به بستگان‌تان مشمول دریافت ویزای همراه انگلیس را در زمان اپلای ارائه دهید.

 

12.2 شرایط همسر

باید ثابت کنید که:

  • ازدواج محضری کرده باشید که می‌توان آنرا در انگلیس بررسی کرد
  • قبل از اینکه درخواست بدهید، حداقل 2 سال با همسر یا پارتنرتان (دوست دختر یا پسر) باهم زندگی کرده باشید

 

12.3 اگر فرزندتان 16 سال یا بیشتر باشد شرایط چگونه خواهد بود؟ 

  • باید با شما زندگی کنند (مگر اینکه در مدارس شبانه روزی، دانشگاه یا کالج درس می‌خوانند)
  • باید ازدواج نکرده باشند یا بچه نداشته باشند
  • باید بتوانید هزینه‌های‌شان را بپردازید

اگر فرزندتان با شما زندگی می‌کند، برای تأیید آدرس‌شان نیاز به دو مورد از مدارک زیر است:

  • صورتحساب بانکی
  • قبض‌های کارت اعتباری
  • گواهینامه رانندگی
  • گواهی وزارت بهداشت انگلیس
  • نامه رسمی از دانشگاه یا کالج‌شان

 

12.4 مقدار پول مورد نیاز همسر و فرزندان‌تان باید چقدر باشد؟ 

در مدتی که همسر و فرزندان‌تان درانگلیس اقامت دارند، باید هرکدام پول کافی برای تأمین هزینه‌های‌شان را داشته باشند.

علاوه بر 1270 پوندی که برای تأمین هزینه‌های خودتان، باید:

  • 285 پوند برای همسرتان داشته باشید
  • 315 پوند برای یک فرزند داشته باشید
  • 200 پوند برای هر فرزند اضافی داشته باشید

مثال: 

اگر که یک فرزند داشته باشید و بخواهید همسر و فرزندتان را به انگلیس بیارید، باید 1870 پوند داشته باشید: 1270 پوند برای خودتان + 285 پوند برای همسرتان + 315 پوند برای فرزندتان.

حداقل 28 روز قبل از درخواست ویزای خودتان یا همسر و فرزندان‌تان، پول باید در حساب بانکی خودتان یا آن‌ها باشد.

همیشه در زمان درخواست ویزا به این سند نیاز است، مگر اینکه خودتان یا همسر و فرزندان‌تان از انگلیس درخواست داده باشید و یک سال یا بیشتر مقیم انگلیس باشید.

 

13. نحوه درخواست تغییر ویزای همراه از داخل انگلیس 

همسر یا فرزندتان می‌توانند بدین طریق، درخواست تغییر ویزا بدهند:

  • هم زمان که شما درخواست تغییر ویزا می‌دهید
  • هر زمان قبل از منقضی شدن ویزای فعلی‌شان

این قانون مشمول بچه‌هایی که طی اقامت‌تان در انگلیس، 18 ساله شده‌اند هم می‌باشد.

همسر یا فرزندان‌تان نمی‌توانند درخواست تغییر ویزا به ویزای استارتاپ انگلیس را بدهند اگر که با شرایط زیر در انگلیس اقامت دارند:

  • ویزای گردشگری
  • ویزای کوتاه مدت تحصیلی
  • ویزای بستگان محصل
  • ویزای کار فصلی
  • ویزای کارگر داخلی در یک شرکت خصوصی
  • ضمانت نامه مهاجرتی
  • اجازه اقامت بدون قوانین مهاجرتی را مثل اقامت ترحم‌آمیز داشته باشند

 

 

مسیر دریافت ویزای استارتاپ انگلیس

 

14. ویزای استارت آپ انگلیس، فرصتی طلایی برای کارآفرینان و صاحبین ایده

ویزای استارتاپ انگلیس یک فرصت بزرگ برای کارآفرینان است که قصد دارند کسب‌وکارهای خود را در یکی از مراکز بزرگ کارآفرینی جهان توسعه دهند. این نوع ویزاها به ویزاهای یکباره شناخته می‌شوند و برای 2 سال اعتبار دارند و این دسته به‌طور مستقیم به اقامت در انگلستان منجر نخواهد شد. با این حال، دارندگان ویزای استارت آپ ممکن است اقامت خود را در دسته ویزای مبتکر تمدید کرده و سه سال بعد واجد شرایط ILR شوند. همچنین متقاضیان ویزای استارت آپ انگلیس می‌توانند شریک زندگی خود و فرزندان زیر 18 سال خود را به انگلستان بیاورند. با رعایت الزامات مورد نیاز و ارائه ایده کسب‌وکار قابل قبول، شما می‌توانید دریچه‌ای به سمت موفقیت و رشد در بازار انگلستان را باز کنید. اگر شما نیز به‌دنبال ایجاد استارتاپ در انگلستان هستید، باید الزامات ویزای استارتاپ انگلستان را به دقت مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را جمع‌آوری نمایید. در صورت لزوم، بهتر است از خدمات وکیل یا مشاور حقوقی متخصص در این زمینه بهره ببرید.

 

دریافت مشاوره رایگان ویزای استارتاپ انگلیس از مجموعه اپلای 4 

در این مطلب به طور کامل به بررسی مدارک، هزینه ها و شرایط اخذ ویزای استارت آپ انگلیس پرداختیم. برای اقدام به اخذ ویزای استارتاپ انگلیس حتما باید از مراحل این فرایند اطلاع کافی داشته باشید و بر اساس یک نقشه راه اصولی در این مسیر پیش بروید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از مشاوره تخصصی و رایگان ویزای استارت آپ انگلستان مجموعه اپلای 4 بهره مند شوید. کارشناسان مجموعه به طور کامل شما را در زمینه اخذ استارتاپ ویزای انگلیس راهنمایی خواهند کرد.

 

 

سوالات متداول 

 

اگر قبلا کسب‌وکارم را در انگلستان شروع کرده باشم آیا می‌توانم برای ویزای استارتاپ در انگلستان درخواست دهم؟

بله؛ شما هنوز می‌توانید برای ویزای استارتاپ درخواست دهید حتی اگر قبلا کسب‌وکار خود را در انگلستان شروع کرده باشید. با این حال، باید شرایط و الزامات مربوطه را برآورد کنید و تاییدیه مورد نیاز را از یک نهاد تاییدکننده معتبر دریافت نمایید.

آیا داشتن ویزای استارتاپ در انگلستان سبب اخذ اقامت دائم می‌شود؟

خیر؛ ویزای استارتاپ در انگلستان به‌طور خودکار سبب درسیافت اقامت دائم نمی‌شود. این ویزا در ابتدا به مدت دو سال صادر می‌گردد و برای تمدید آن باید شرایط مربوطه را رعایت کرده و نشان دهید که کسب‌وکارتان به‌خوبی در حال توسعه است.

آیا برای ویزای استارتاپ در انگلستان محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر؛ برای ویزای استارتاپ در انگلستان محدودیت سنی خاصی در نظر گرفته نشده است. هر کسی که الزامات مورد نیاز را برآورد سازد و بتواند ایده کسب‌وکار قابل قبولی را ارائه دهد، می‌تواند برای این ویزا درخواست دهد.

آیا ویزای استارتاپ در انگلستان برای همه کشورها باز است؟

بله؛ ویزای استارتاپ در انگلستان برای شهروندان بیشتر کشورها باز است. با این حال، برخی از کشورها از لیست کشورهایی که می‌توانند برای این ویزا درخواست دهند، مستثنی هستند. برای اطلاعات دقیق در مورد کشور خود به وب سایت سفارت یا کنسولگری انگلستان در کشور خود مراجعه کنید.

آیا برای دریافت ویزای استارتاپ در انگلستان به وکیل یا مشاور حقوقی نیاز است؟

خیر؛ درخواست ویزای استارتاپ در انگلستان را می‌توانید به‌صورت خودکار و بدون نیاز به وکیل یا مشاور حقوقی ارسال کنید. با این حال، برای اطمینان از درستی و کامل بودن اطلاعات و اسناد مورد نیاز، ممکن است به مشاوره حقوقی نیاز داشته باشید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.