apply4residency
Search
Close this search box.

تهیه بیزینس پلن بین المللی

بیزینس پلن بین المللی

در این نوشته شما میخوانید:

ممکن است این سوال در ذهن صاحبان کسب و کارها ایجاد شده باشد که چگونه می‌توان یک نام تجاری را در فهرست کسب و کارهای برتر در بازار کار قرار داد. در واقع آشنایی با بیزینس پلن بین المللی یا استارتاپ یا طرح اقتصادی مناسب برای یک شرکت نوپا، بهترین روش برای گسترش کسب و کار می‌باشد. بنابراین لازم است پیش از شروع یک تجارت جدید، مهارت های لازم جهت نوشتن یک طرح اقتصادی خوب را یاد بگیرید و سپس با سنجش شرایط مالی پروژه و نحوه راه‌اندازی آن، یک بیزینس پلن مناسب را نگارش کنید.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه بهینه سازی ایده های استارتاپی خود، با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. 

 

Start-up Business Plan  چیست؟

داشتن طرح اقتصادی از ملزومات گسترش هر تجارتی است اما نوشتن بیزینس پلن برای استارتاپ‌ها یا شرکت‌های نوپا از حساسیت بالایی برخوردار است. در واقع برای یک استارتاپ باید طرح اقتصادی به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر سود دهی مناسب باعث گسترش هرچه سریع‌تر آن کسب و کار شود.

هر طرح برنامه اقتصادی باید با توجه به چارچوب‌های خاص و مرتبط با آن تجارت، طراحی شود. به عنوان مثال بیزینس پلن یک شرکت حسابداری با بیزینس پلن یک شرکت عمرانی تفاوت‌های زیادی دارد و نمی‌توان برای هر دو یک نسخه را پیچید. بنابراین لازم است به اصول اولیه این نوع برنامه ریزی اقتصادی تسلط کافی داشته باشید.

 

مزایای بیزینس پلن استارتاپ

از آنجا داشتن یک نقشه راه مکتوب و برنامه ریزی شده باعث گسترش کسب و کارها می‌شود، بیزینس پلن استارتاپ نیز برای تجارت‌های نوپا دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد. مهم ترین مزایای نوشتن بیزینس پلن برای استارتاپ‌ها به شرح زیر است:

  • افزایش میزان سودآوری کسب و کار

در طراحی برنامه اقتصادی باید روش‌هایی که باعث سود دهی هر چه سریع‌تر می‌شئند را در اولویت قرار دهید تا تجارت شما سریع‌تر رشد کند.

  • راه یابی کسب و کار نوپا به بازارهای تجاری

بیزینس پلن امکان رشد و توسعه را برای استارتاپ‌ها فراهم می‌کند و باعث مطرح شدن یک تجارت در بازارهای تجاری خواهد شد.

  • شناخت نیاز مشتری و ارائه خدمات در جهت رضایت مصرف کنندگان

یکی از مزیت‌های اصلی بیزینس پلن، شناخت مشتریان وفادار برای یک کسب و کار است. بنابراین با دست یابی به این شناخت می‌توان خدمات مجموعه را در راستای راضی نگه داشتن این دسته از مشتریان ارائه کرد.

 

چرا بیزینس پلن اهمیت زیادی دارد؟

انجام دقیق تحقیق بازار در مورد محصول یا خدمت استارتاپی مد نظر در کشور مقصدی که قصد دریافت ویزای استارتاپ و اقامت استارتاپ آن را دارید از دو جهت بسیار مهم است؛ اول اینکه با بیان آن در بیزینس پلن و ارائه آن به شرکت‌ها یا تیم اسپانسر ویزا ثابت می‌نمائید که شما به صورت حرفه‌ای و کافی در مورد بازار آن محصول یا خدمت در کشور محصول تحقیق نموده و با چشم باز در این راه قدم برداشته‌اید.

دوم اینکه می‌تواند میزان موفقیت شما را در راه‌اندازی آن طرح و ایده استتارتاپی در هر کشور یا منطقه روشن نماید تا با شناخت بهتر رقبا به بهترین شکل ممکن استراتژی و بیزینس مدل اجرای آن استارتاپ را تهیه نمائید و در مورد آن تصمیم‌گیری نمایید.

موسسه اپلای 4 علاوه بر دارا بودن تیم حرفه‌ای تحقیق بازار بین‌المللی در مورد خدمات و محصولات مختلف استارتاپی و نگارش صحیح و استاندارد آن‌ها، در کلیه صنایع و حوزه‌ها دارای متخصص فنی، بازار و اقتصادی برای درک درست نحوه تحقیق بازار در آن زمینه می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره می‌توانید با موسسه اپلای4 تماس بگیرید تا با خدمات حرفه‌ای ما در این زمینه و کیفیت انجام تحقیق بازار بین‌المللی محصول یا خدمت استارتاپی مدنظرتان در موسسه اپلای 4 بیشتر آشنا شوید.

 

دریافت مشاوره تخصصی در زمینه استارتاپ ها 

 

ویژگی های بیزینس پلن بین المللی

بیزینس پلن استارتاپ در حقیقت برنامه‌ای کلی است که مسیر پیشرفت کسب و کار را نشان می‌دهد و از این طریق صاحبان تجارت می‌توانند نوع فعالیت تجاری خود را به سایر مصرف کنندگان و سرمایه گذاران ارائه دهند و در نهایت باعث گسترش کسب و کارهای نوپا شوند. بنابراین یک برنامه اقتصادی خوب دارای ویژگی‌های زیر است:

  • یک بیزینس پلن خوب همواره شامل نام شرکت و شرح کامل بیزینس یا کسب و کار تازه تاسیس شده می‌باشد.
  • تحلیل و آنالیز دقیق بازارهای تجاری مرتبط با استارتاپ و تجزیه تحلیل رقبا از جمله ویژگی‌های یک بیزنس پلن عالی است.
  • ارائه توضیحاتی در رابطه با مواردی که باعث تمایز استارتاپ مورد نظر با سایر رقبا می‌باشد، همواره از جمله نکات کلیدی قابل توجه در هنگام نوشتن بیزینس پلن خوب است.
  • یک طرح اقتصادی مناسب باید شما شرح کامل برنامه بازاریابی و استراتژی‌های جذب مشتری باشد.
  • ارائه چارت سازمانی شرکت و قوانین داخلی در بیزینس پلن الزامی است.
  • ارائه طرح جامع منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی از جمله ویژگی‌های اصلی یک طرح مناسب برای استارتاپ‌ها می‌باشد.
  • تجزیه و تحلیل نیاز های مالی و تجهیزات مورد نیاز برای استارتاپ مورد نظر همواره ضروری است.
  • داده های مالی اصلی شرکت و صاحبان استارتاپ باید در یک بیزینس پلن به طور دقیق ذکر شده باشد.

 

دلایل اهمیت بیزینس پلن استارتاپ

بیزینس پلن استارتاپ یکی از ابزارهای مهم برای گسترش کسب و کارهای نوپا است. برخلاف آنچه برخی از تحلیل گران بازارهای تجاری می‌گویند، داشتن یک طرح تجاری مناسب در آغاز هر تجارتی نه تنها به کارآفرینان کمک می‌کند به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست پیدا کنند، بلکه باعث موفقیت ایده‌های تجاری و پیشرفت چشمگیر تجارت شما خواهد شد.

پیش از آغاز نوشتن بیزینس پلن برای تجارت خود لازم است مخاطب خود را بشناسید و به این نکته توجه داشته باشید که “چه کسی می‌خواهد بیزینس پلن تجارت شما را بخواند؟”

در حقیقت با پاسخ دادن به این سوال هدف خود را از راه‌اندازی یک تجارت مشخص خواهید کرد و در جهت پیشرفت آن تلاش خواهید کرد. به عنوان مثال اگر استارتاپ شما در جهت بازاهای مالی و سرمایه گذاری در بازارهای جهانی برنامه ریزی شده باشد، برای تهیه بیزینس پلن باید از بدانید که مخاطبان شما به دنبال سرمایه گذاری و سود دهی بیشتر هستند و شما نیز در این جهت طرح اقتصادی خود را سازمان‌دهی کنید.

 

دریافت خدمات تدوین بیزینس پلن استارتاپ

اگر به دنبال اخذ ویزای استارتاپ هستید، علاوه بر دارا بودن ایده مناسب و نوآورانه بایستی ثابت نمائید که آن ایده مقیاس‌پذیر و از آن مهمتر اقتصادی است که همه این موارد را در قالب یک مدرکی به نام بیزینس پلن یا همان امکانسنجی فنی و بازار و اقتصادی طرح و ایده به مخاطبان ارائه می‌دهید. برای درک اهمیت نحوه نگارش بیزینس پلن ذکر همین نکته کافی است که حتی اگر ایده استارتاپی شما بسیار نوآورانه باشد و حتی اگر آن را به اجرا هم درآورده باشید ولی قابلیت توصیف ویژگی‌ها، مزیت‌های رقابتی و نتایج ملموس اقتصادی آن را به زبان استاندارد کشور مقصد را نداشته باشید، شانس دریافت ویزای استارتاپ شما پایین خواهد بود.

موسسه اپلای4 با دارا بودن تیم تخصصی نگارش بیزینس پلن بین‌المللی بر طبق استاندارد مد نظر هر کشور توانایی ارائه بهتر و بهینه طرح استارتاپی شما را دارا می‌باشد. علاوه بر این، هزینه تهیه بیزینس پلن با کیفیت بالا در موسسه ما کاملا رقابتی و به صرفه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره می‌توانید با موسسه اپلای 4 تماس بگیرید تا با اطلاعات بیشتر و بهتر در مورد نحوه انجام و نگارش بیزینس پلن در کشور مقصد مد نظرتان آشنا شوید و تصمیم‌گیری نمایید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

[gravityform id=”8″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.