apply4residency
Search
Close this search box.

ثبت شرکت بین المللی

در این نوشته شما میخوانید:

خدمات ثبت شرکت بین المللی برای کسب و کار‌ها 

کسب و کار‌های مختلفی در جامعه وجود دارد که افراد برای رونق و نظم بخشیدن به آن‌ها تمایل به ثبت شرکت بین المللی دارند و با توجه به نوع کسب و کار خود به اقتصاد خود رونق دهند. در واقع شرکت به مجموعه افرادی گفته می‌شود که به منظور ارتقای شغل و سرمایه خود با هم در محلی به صورت حقیقی یا حقوقی فعالیت می‌کنند. قبل از هر کاری باید بدانید که آیا نیاز به شرکت دارید؟ اگر تمایل به این موضوع داشتید و برای رونق فعالیت خود نیاز به ایجاد شرکت دارید ابتدا باید در مورد ثبت آن اطلاعاتی داشته باشید. برای این منظور اطلاعاتی جامع در این مورد بیان می‌کنیم.

شرکت‌ها به صورت تجاری یا مدنی ثبت می‌شوند و مراحل خاص خود را در چهارچوب قانون باید رعایت نمایند. خوشبختانه امروز دیگر نیاز نیست برای ثبت هر نوع شرکتی به صورت حضوری و روز‌های متمادی اقدام کنید و کافی است در سایت این سازمان ورود پیدا کنید یا با دفتر ثبت شرکت تماس بگیرید و به روش ساده‌تری شرکت خود را ثبت نمایید. مهمترین مسئله در این موضوع هزینه‌هایی است که باید پرداخته شود. هزینه‌هایی همچون درخواست ثبت که معمولا آن را به اداره ثبت می‌دهند. برای نامگداری در سامانه، پست مدارک و حق ثبت نیز باید هزینه‌ای جدا پرداخت گردد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت شرکت بین المللی می‌توانید با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. 

 

شما به عنوان صاحب یک ایده یا کسب و کار و استارتاپ ایرانی برای ثبت در هر کشور می‌توانید از سه مسیر مختلف استفاده نمایید.

مسیر اول ثبت شرکت از طریق موسسات و مشاوران حقوقی که امور ثبت شرکت در آن کشور را انجام می‌دهند که این مسیر به عنوان انتخابی مناسب برای کسانی است که امکان انتخاب مشاور صحیح در آن کشور را دارند و بتوانند از بین مشاوران حقوقی بسیاری که در کشور مقصد وجود دارند بهترین‌ها را از نظر کیفیت و هزینه انتخاب نمایند. این مسیر علیرغم مناسب بودن، در صورتی که متقاضی نتواند مشاور مناسب را انتخاب نماید منجر به خسارت مالی و زمانی می‌شود.

مسیر دوم استفاده از راهنمای ثبت نام آنلاین ثبت شرکت است که معمولا در بسیاری از کشور‌ها به صورت آنلاین و گام به گام مراحل ثبت شرکت را ذکر کرده‌اند. این روش اگرچه از نظر هزینه‌ای مناسب‌ترین روش شناخته می‌شود؛ ولی بدین عدم استفاده از مشاوره صحیح و انتخاب گزینه مناسب و پیچیدگی‌های نسبی که می‌تواند در طی مراحل ثبت شرکت وجود داشته باشد ریسک عدم طی مراحل صحیح ثبت شرکت را دارا می‌باشد.

مسیر سوم استفاده از خدمات ثبت شرکت از طریق نمایندگی‌های معتبر مشاوران بین‌المللی در کشور ایران است که علاوه بر اینکه نمایندگی بهترین موسسات حقوقی بین‌المللی در کشور مقصد را دارند، علاوه بر دادن مشاوره صحیح به متقاضی ثبت شرکت بین‌المللی، با هزینه مناسب نیز تمام مراحل را برای متقاضی انجام می‌دهند.

موسسه اپلای4 علاوه بر اخذ نمایندگی از موسسات حقوقی بین‌المللی در کشور‌های مختلف و شناخت کافی از مسائل حقوقی ثبت شرکت بین المللی در کشور مقصد مد نظر متقاضی، می‌تواند کلیه مراحل ثبت شرکت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حق الزحمه‌ای بین 100 تا 300 دلار برای متقاضیان محترم به انجام برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره می‌توانید با موسسه اپلای4 تماس بگیرید تا با اطلاعات بیشتر و بهتر در مورد نحوه ثبت شرکت و مزایا و معایب ثبت شرکت در کشور‌های مختلف، در این مورد تصمیم‌گیری نمایند.

 

مزیت و دلایل برای ثبت کردن شرکت 

اگر بخواهیم فعالیت‌های شرکت را نظیر فعالیت‌های حقوقی و مدنی در چهارچوب قانون و قاعده انجام بدهیم نیاز است که شرکت خود را ثبت کنیم و مهمترین دلیلی که افراد برای اینکار اقدام می‌کنند همین موضوع است. اگر کار‌ها به صورت قانونی باشند اگر هر مشکلی ایجاد شود قابل پیگیری قانونی خواهد بود و مشکلی از این جهت در آینده برای فعالیت مورد نظر پیش نخواهد آمد. پس اصلی‌ترین دلیل ثبت شرکت فعالیت به صورت قانونی و قابل پیگیری بودن مشکلات مختلف است. یک مزیت مهم اینکه داشتن نام و برند می‌تواند در اعتماد افراد مختلف به شرکت موثر باشد.

وقتی شرکت ثبت شد یک کد کارگاهی نیز داده می‌شود که در این صورت تمامی پرسنل و کارمندان را می‌توان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در آورد که در بروز مشکلات مختلفی می‌تواند یک پشتوانه قوی برای آنان باشد. یک مزیت دیگر اینکه فعالیت شرکت مختص به محیط خاصی نمی‌شود و حتی شرکت می‌تواند در فضای بزرگتر یعنی بین‌المللی نیز فعالیت خود را داشته باشد. شناخته شدن بین نهاد‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی یکی دیگر از مزیت‌هایی است که برای این موضوع باید بیان نمود. اصلی‌ترین مزیت آن رونق دادن به کسب و کار‌ها است که در ادامه به شرح این موضوع پردازیم.

 

خدمات ثبت برند بین المللی 

 

اهمیت ثبت شرکت بین المللی برای کسب و کار‌ها

شرکت‌ها انواع مختلفی دارند مانند مسئولیت‌های محدود یا سهامی خاص که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند چیزی که اهمیت زیادی دارد ثبت نمودن شرکت است. اولین مزیتی که شرکت‌های ثبت شده دارند این است که مشتریان و ارباب رجوع زیادی خواهند داشت زیرا اعتبار آن‌ها با نام ثبت شده افزایش خواهد یافت. چرا راه دوری برویم راحت‌تر این است که با یک مثال ساده این موضوع را بشکافیم. تصور کنید خرید و خدماتی که امروزه وجود دارند اغلب اینترنتی شده‌اند اما بسیاری از مردم به این نوع خرید یا خدمات اعتماد ندارند اما وقتی شرکتی ثبت شده و قانونی باشد اعتماد به آن بسیار آسانتر خواهد بود و بخش مهمتر آن به صورت آنلاین اداره خواهد شد.

امکان رشد در عرصه بین‌المللی و داشتن جایگاه مناسب نیز به خودی خود در ارتقای کسب و کار‌های این شرکت‌ها موثر واقع می‌شود. با ثبت شرکت به راحتی می‌توان در مزایده و مناقصه‌ها شرکت نمود و از منافع مالی خوبی برخوردار شد. نمایندگی‌های مختلفی را می‌توانید از برند‌های معتبر بگیرید اگر شرکت خود را به صورت قانونی ثبت کرده باشید گرفتن این نمایندگی‌ها یک رونق عالی را رقم خواهد زد.

 

دریافت خدمات و مشاوره در زمینه ثبت شرکت بین المللی 

در این مقاله سعی کردیم در مورد ضرورت ثبت شرکت و اهمیت و مزیت‌های این موضوع صحبت کنیم و موارد مهمی در مورد آن بیان کردیم. به طور کلی اگر به دنبال توسعه شغل و کسب کار خود هستید و دوست دارید در عرصه بزرگتری فعالیت داشته باشید برای خود یک شرکت با نام مناسبی ثبت کنید و به دنبال ارتقای کار و رشته مورد نظر خود باشید. با توجه به نوع شرکتی که دارید مدارک و مراحل خاصی را باید طی کنید با مراجعه به دفتر ثبت یا با تماس با این مجموعه می‌توانید راهنمایی‌های لازم را به دست بیاورید.

برای بهره‌مندی از خدمات ثبت شرکت از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

سوالات متداول

مقدار پول مورد نیاز برای ویزای کاری کانادا، با توجه به تعداد نفرات خانواده متقاضی مشخص می‌شود. برای دانشجو مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا بدون احتساب شهریه و ۸۳۳ دلار در هر ماه است. اولین عضو خانواده دانشجو (همسر): ۴ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۳۳۳ دلار در هر ماه- سایر اعضای خانواده (فرزند): ۳ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۲۵۵ دلار در هر ماه.

امکانی به عنوان تبدیل ویزا در قوانین مهاجرت کانادا وجود ندارد و تنها فرد می تواند با داشتن شرایطی خاص ویزای تحصیلی کانادا و یا اجازه کار در کانادا را دریافت کند. معمولا آن دسته از گردشگرانی که با داشتن ویزای توریستی و مولتی کانادا قصد شرکت در یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت 6ماهه یا کمتر را داشته باشند (نظیر دوره زبان)، نیازی به دریافت ویزا و مجوز تحصیلی این کشور نخواهند داشت. آنها می‌توانند پیش از اتمام اعتبار ویزای توریستی خود، دوره مورد نظر را تکمیل نمایند. اما اگر قصد ثبت‌نام در یک دوره آموزشی طولانی‌مدت در کانادا برای بیش از 6ماه را دارید و یا زمان مجاز اقامت شما از دوره یک موسسه آموزشی DLI فراتر خواهد رفت، شما باید از خارج از کانادا برای ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل یا همان study permit درخواست دهید.

یکی از دلایل استفاده از موسسات مهاجرتی پیچیدگی و تنوعی است که در برنامه‌های مهاجرتی معرفی‌شده از سوی دولت کانادا وجود دارد، برخی از ابزارهایی که برای خود ارزیابی معرفی می‌شوند، در همه موارد توانایی ارزیابی دقیق از شرایط متقاضی را ندارند و همواره قابل‌اطمینان نخواهند بود. بنابراین، تصویر کاملی از شرایط شما به‌وسیله‌ برخی از این امکانات ارائه نخواهد شد. از طرفی تفسیر اشتباه از قوانین مهاجرتی کانادا منجر به بروز خطاهای رایجی می‌شود که درنتیجه‌ این خطاها، تأخیرهایی غیرضروری که می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد، در روند مهاجرت به کانادا رخ می‌دهند. بنابراین استفاده از یک موسسه معتبر در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. به علاوه، اثبات توانایی‌ها، انگیزه‌ها و هویت شما به آفیسر‌های ویزا کاری ظریف و بسیار حساس است و نیازمند دقت ریزبینانه همراه اطلاع از قوانین است. نقش موسسه‌ها و وکلا در مهاجرت رفع این نیاز است.

چرا اپلای 4؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

[gravityform id=”8″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.