apply4residency
Search
Close this search box.

اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا

تاییدیه اسپانسر ویزا

در این نوشته شما میخوانید:

امروزه روش‌های مهاجرتی فراوانی وجود دارد که افراد مختلف از طریق آن برای اقامت و گرفتن ویزا اقدام می‌کنند. یکی از رایج‌ترین نوع آن اسپانسر ویزا است. این نمونه از ویزا مورد استقبال کشور‌های مختلفی قرار گرفته است زیرا دارای مزیت‌های مختلفی برای آنان خواهد بود. عمده‌ترین کشور‌های که این نوع مهاجرت را دارند آمریکا، کانادا، استرالیا، فرانسه و روسیه یا آلمان و. . می‌باشد. اسپانسر به معنای تحت پوشش قرار دادن مالی و سرمایه‌گذاری کردن است که برای افزایش اعتبار و کسب و کار‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود. اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا با شرایط مختلف کشور‌ها روبرو بوده و مزیت و اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد که در ادامه به دلیل اخذ و مزیت و اهمیت آن برای کسب و کار‌ها می‌پردازیم.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اسپانسر ویزا می‌توانید با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. 

 

اسپانسر ویزا چیست و چه کاربردی دارد؟

اول از همه باید بدانید به چه کسی اسپانسر ویزا می‌گویند و نامه تاییدیه اسپانسری ویزای استارتاپ یعنی چه؟

معمولا خیلی از کشور‌هایی که استارتاپ ویزا دارند یه سری نماینده را که جزو شرکت های خصوصی هستند مشخص کرده‌اند تا متقاضی استارتاپ ویزا اول به آن‌ها مراجعه نماید و طرح و ایده و تجربیات خودشان در مورد آن طرح را بگویند که به این شرکت‌ها اسپانسر ویزا گفته می‌شود. در مرحله بعد اگر آن اسپانسر‌ها از آن طرح استقبال نمودند، متقاضی اصلی و هم تیمی‌های طرح استارتاپی که خواهان اخذ ویزای استارتاپ هستند را دعوت به مصاحبه نموده و در صورت قبول شدن تیم استارتاپی در این مرحله، به آن‌ها تاییدیه اسپانسری ویزا را داده و نامه تاییدیه اسپانسری ویزای استارتاپ را متقاضی اصلی و هم تیمی‌های وی که قصد دریافت ویزای استارتاپ را دارند را بدهند تا برای درخواست ویزای استارتاپ به سفارت مراجعه نمایند.

اسم این اسپانسر‌ها هم توی هر کشوری فرق می‌کنه مثلا توی کانادا به این شرکت‌های اسپانسر ویزا designated organizations گفته می‌شود و در کشور انگلیس به آن‌ها Endorsing Body گفته می‌شود.

دریافت نامه تاییدیه اسپانسر ویزا یکی از مهمترین و چالشی‌ترین قسمت‌های فرآیند کلی اخذ ویزای استارتاپ هست که نیازمند شناخت حوزه‌های فعالیت هر اسپانسر، نحوه تعامل با هر از آن‌ها و نحوه پرزنت کردن اطلاعات و بیزینس پلن بر اساس مدل مد نظر هر اسپانسر می‌باشد.

 

دلیل اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا

ویزای اسپانسر از این جهت برای سرمایه‌گذاران اهمیت دارد که افراد می‌توانند با گرفتن آن شهروند قانونی و دائمی هر کشوری که دوست دارند بشوند. این دلیل مهم و طلایی برای سرمایه‌گذاران چنان مهم است که حاضرند هزینه‌های بالای این ویزا را بپردازند اما در مقابل شهروند قانونی این کشور‌ها شوند. در مقابل دیگر ویزا‌ها مانند ویزای شغلی یا تحصیلی هزینه خیلی بیشتری خواهد داشت اما، سرمایه‌گذاری و سودی که در آینده از آن این افراد خواهد شد ارزش هزینه برای اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا را دارد. البته این موضوع را نیز دقت کنید که همه کشور‌ها دارای اقامت دائمی نیستند پس در انتخاب کشور برای سرمایه‌گذاری دقت لازم را انجام دهید. اینکه کشوری را مورد هدف قرار دهید که در اقتصاد قوی باشد و حرفی برای گفتن در دنیا را داشته باشد.

 

مزیت و اهمیت اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا چیست؟

همه ما به خوبی می‌دانیم که اقتصاد بخش مهمی از زندگی ما است و به دنبال بهترین راه حل برای افزایش سرمایه خود هستیم. یکی از روش‌های مهمی که امروزه مورد تایید افراد سرمایه‌گذار است، سرمایه‌گذاری در کشور‌های مختلف دنیا به خصوص کشور‌های با اقتصاد قوی است. از جمله مزیت‌های که می‌توان برای این موضوع بیان کرد افزایش سرمایه ملی یک کشور خواهد بود. این کشور‌ها در نظر دارند که بتوانند با جذب این چنین افرادی سرمایه ملی خود را چند برابر کنند. در این صورت ارز زیادی وارد کشور می‌شود و اقتصاد چرخه خیلی خوبی خواهد داشت. حتی اشتغال زایی در کشور و پایین آمدن آمار بیکاری به شدت کاهش خواهید یافت. درصد تورم در چنین کشور‌هایی که مورد هدف قرار دارند نیز بسیار پایین و سطح رفاه مردم در حال افزایش است.

از دیگر مزیت آن اینکه فردی که اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند می‌تواند بعد از مدتی برای خانواده خود نیز اقدام به گرفتن ویزا کند. اقامت دائم برای پدر و مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ، فرزندان با سن زیر ۱۸ سال و همسر از مزیت مهم این امر محسوب می‌شود. بعد از اتمام اعتبار ویزای اسپانسر می‌تواند آن را دوباره تمدید کند. مهاجرت از این طریق نیازی به مدرک زبان ندارد این موضوع نیز مزیت دیگری است ولی مدارک مربوط به سرمایه‌گذاری باید معتبر باشد.

ما می­توانیم با هزینه مناسب صفر تا صد خدمات مربوط به اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا را به شما ارائه دهیم.

 

اهمیت اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا برای کسب و کار‌ها چیست؟

راه‌اندازی کسب و کار جدید در کشور‌های دیگر یک فرصت عالی برای افزایش سرمایه خواهد بود. از این رو کشور‌های دیگر از این امر استقبال ویژه‌ای کرده‌اند. به همین منظور بستری برای افزایش کسب و کار‌ها در این زمینه وجود دارد. سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و موسسات مختلف دولتی و شخصی و. . از مواردی هستند که اسپانسر می‌تواند در این بخش‌ها فعالیت کند. با پشتوانه قوی مالی فرد اسپانسر می‌تواند مالیات‌ها را در وقت مقرر شده پرداخت کند و حقوق افراد را نیز سر موعد بپردازد. برای اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا نیاز است که مدارک متعددی را مهیا کنید. پاسپورت، ارائه مدارکی که ثابت کند فرد دارای سرمایه است.

با اخذ این ویزا می‌توان در شهر‌های مختلف یک کشور فعالیت داشت و مربوط به یک شهر خاص نمی‌باشد. عدم سوء پیشینه و اسناد مالی، نمونه فعالیت مانند سهم یا یک جواز که مربوط به دو سال اخیر باشد. بررسی و آزمایشات لازم برای اثبات سلامتی نیز لازم است. با وجود همه این شرایط باز هم افراد زیادی هستند که برای ویزای اسپانسر تلاش می‌کنند و دوست دارند در کشور‌های خارجی فعالیت اقتصادی داشته باشند.

 

دریافت مشاوره برای تاییدیه اسپانسر ویزا 

اخذ تاییدیه اسپانسر ویزا برای افرادی که دارای سرمایه خوبی هستند یک امتیاز محسوب می‌شود و این افراد می‌توانند در جهت پیشبرد اقتصاد کار‌های زیادی را انجام دهند. در انتخاب کشور باید دقت کرد و اقتصاد آن را در نظر داشت. درست است که هزینه اخذ ویزای بالا بوده و مالیات‌های سنگینی را برای چنین سرمایه‌گذاری‌های قرار می‌دهند اما این فرصت می‌تواند زمینه خوبی برای کسب و کار‌های مختلف باشد. برای اخذ این تاییدیه می‌توانید در چهارچوب قانونی اقدام کنید و طبق مراحل خواسته شده عمل کنید. شرکت‌های هستند که می‌توانند برای اینکار راهنمای خوبی باشند از آن‌ها نیز می‌توانید کمک بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اسپانسر ویزا می­توانید با مجموعه اپلای 4 تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.