apply4residency
Search
Close this search box.

مشاوره تخصصی تضمینی

در این نوشته شما میخوانید:

آیا شما دارای یک ایده استارتاپی صاحب یک استارتاپ فعال و یا فردی هستید که با توجه به رزومه و سوابق تحصیلی و کاری‌تان توانی مشارکت در تیم‌های استارتاپی که نیازمند به هم تیمی فعال جهت بین‌المللی کردن ایده استارتاپی خود در کشور‌های دیگر را دارند هستید تا با دریافت اقامت استارتاپ و یا ویزای استارتاپ بتوانید علاوه بر مزایای زندگی در کشور‌های مختلف، بتوانید کسب و کار خودتان را بین‌المللی کنید؟

آیا شما می‌خواهید که از مزیت رقابتی کشور ایران در تامین نیروی انسانی حرفه‌ای و نسبتا ارزان برای راه‌اندازی کسب و کار و استارتاپ بین‌المللی خود در جهت کاهش هزینه‌ها، دریافت فاند، و رشد سریع‌تر استفاده نمایید؟

آیا شما در انتخاب کشور مقصدی که بهترین شرایط ویزا و یا اقامت استارتاپ با توجه به شرایط مالی و یا فاکتور‌های مهم از دید شما از بین بیش از 30 کشور جهان که همگی با ارائه انواع ویزا‌های استارتاپ و کارآفرینی در صدد جذب کارآفرینان و صاحبان ایده استارتاپی از کشور‌های مختلف هستند دارای تردید هستید؟

آیا شما از مبالغ گزاف و غیر منطقی همراه با ارائه اطلاعات بسیار محدودی که برخی از موسسات حقوقی و مشاوران غیرتخصصی ایرانی در مورد ابهامات و جواب سئوالات مهمی که قبل از ارسال درخواست ویزای استارتاپ و ویزای همراه و همینطور در مورد نحوه راه‌اندازی بهینه کسب و کار و استارتاپ و اخذ فاند استارتاپ قبل و یا بعد از اخذ ویزای استارتاپ نیاز به دانستن آن‌ها دارید دچار سردرگمی هستید؟

در صورتی که هر کدام از موارد بالا با شرایط شما صدق می‌کند، می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد نحوه اقدام برای اخذ ویزای استارتاپ، با موسسه اپلای 4 تماس بگیرید تا با رزرو وقت مشاوره با دید روشن‌تری اقدام به تصمیم‌گیری در این مورد نمایید.

 

دریافت مشاوره تخصص رایگان در زمینه راه اندازی استارتاپ و اخذ ویزا 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

سوالات متداول

مقدار پول مورد نیاز برای ویزای کاری کانادا، با توجه به تعداد نفرات خانواده متقاضی مشخص می‌شود. برای دانشجو مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا بدون احتساب شهریه و ۸۳۳ دلار در هر ماه است. اولین عضو خانواده دانشجو (همسر): ۴ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۳۳۳ دلار در هر ماه- سایر اعضای خانواده (فرزند): ۳ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۲۵۵ دلار در هر ماه.

امکانی به عنوان تبدیل ویزا در قوانین مهاجرت کانادا وجود ندارد و تنها فرد می تواند با داشتن شرایطی خاص ویزای تحصیلی کانادا و یا اجازه کار در کانادا را دریافت کند. معمولا آن دسته از گردشگرانی که با داشتن ویزای توریستی و مولتی کانادا قصد شرکت در یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت 6ماهه یا کمتر را داشته باشند (نظیر دوره زبان)، نیازی به دریافت ویزا و مجوز تحصیلی این کشور نخواهند داشت. آنها می‌توانند پیش از اتمام اعتبار ویزای توریستی خود، دوره مورد نظر را تکمیل نمایند. اما اگر قصد ثبت‌نام در یک دوره آموزشی طولانی‌مدت در کانادا برای بیش از 6ماه را دارید و یا زمان مجاز اقامت شما از دوره یک موسسه آموزشی DLI فراتر خواهد رفت، شما باید از خارج از کانادا برای ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل یا همان study permit درخواست دهید.

یکی از دلایل استفاده از موسسات مهاجرتی پیچیدگی و تنوعی است که در برنامه‌های مهاجرتی معرفی‌شده از سوی دولت کانادا وجود دارد، برخی از ابزارهایی که برای خود ارزیابی معرفی می‌شوند، در همه موارد توانایی ارزیابی دقیق از شرایط متقاضی را ندارند و همواره قابل‌اطمینان نخواهند بود. بنابراین، تصویر کاملی از شرایط شما به‌وسیله‌ برخی از این امکانات ارائه نخواهد شد. از طرفی تفسیر اشتباه از قوانین مهاجرتی کانادا منجر به بروز خطاهای رایجی می‌شود که درنتیجه‌ این خطاها، تأخیرهایی غیرضروری که می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد، در روند مهاجرت به کانادا رخ می‌دهند. بنابراین استفاده از یک موسسه معتبر در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. به علاوه، اثبات توانایی‌ها، انگیزه‌ها و هویت شما به آفیسر‌های ویزا کاری ظریف و بسیار حساس است و نیازمند دقت ریزبینانه همراه اطلاع از قوانین است. نقش موسسه‌ها و وکلا در مهاجرت رفع این نیاز است.

چرا اپلای 4؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

[gravityform id=”8″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.