apply4residency
Search
Close this search box.

ویزای استارتاپ ایرلند

در این نوشته شما میخوانید:

اخذ ویزای استارتاپ ایرلند: 

آیا شما ایده کسب و کار خلاقانه‌ای دارید و می‌خواهید آن را در یک کشور پیشرفته اروپایی اجرا کنید؟ در این صورت ویزای کارآفرینی و استارت آپی ایرلند فرصت ایده آلی است که ارزش انتخاب را دارد و ممکن است تنها گزینه مناسب برای شما باشد.

شما به عنوان یک کارآفرین، نیاز دارید که حدود 50 هزار یورو سرمایه‌گذاری کنید؛ بدون اینکه حتی نیاز به یک شغل در مرحله اولِ شروعِ فعالیت کسب و کار خود داشته باشید.

این برنامه توسط دولت ایرلند برای تشویق افراد شایسته غیر اروپایی، جهت اخذ اقامت به همراه اعضای خانواده، متقاضی سرمایه‌گذاری و شروع کسب و کار اجرا شده است. پس اگر فکر می‌کنید ایده خوبی دارید که می‌خواهید آن را به بازارهای جهانی معرفی کنید و ایده شما پتانسیل بالایی دارد، این طرح اقامتی می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

شما می‌توانید پروسه کامل این گزینه را با موسسه ما تجربه کنید. با موسسه نام آوران تماس بگیرید و درباره ویزای کارآفرینی و استارت آپی ایرلند و اینکه آیا این ویزا می‌تواند به طرح‌های کسب و کار و آینده‌تان کمک کند و مناسب باشد، سوالات خود را مطرح کنید.

 

ویژگی‌های ویزای استارتاپ ایرلند: 

  • اخذ اقامت با 50 هزار یورو سرمایه‌گذاری
  • ایجاد یک کسب و کار خلاقانه و مبتکرانه
  • عدم نیاز به ایجاد شغل در ابتدای فعالیت

 

مزایای طرح

  • سرمایه‌گذاری به میزان مناسب 50 هزار یورو
  • امکان اخذ اقامت 2 ساله اولیه به همراه خانواده
  • قابلیت تمدید تا 3 سال دیگر
  • اخذ اقامت دائم ایرلند پس از 5 سال اقامت در ایرلند

کسب منافع اجتماعی توسط متقاضی مانند شهروندان ایرلندی

 

شرایط و شایستگی‌های لازم برای اخذ ویزای استارتاپ ایرلند: 

به عنوان اولین فاکتور، متقاضی باید ثابت کند که 50 هزار یورو پول نقد در یک حساب بانکی معتبر به مدت حداقل 3 ماه قبل از ارسال درخواست اقامت کارآفرینی داشته باشد و این مبلغ قابل انتقال به کشور ایرلند، جهت ایجاد بیزینس باشد.

متقاضی طرح، باید کسب و کار خلاقانه‌ای که شرایط لازم را داشته باشد، تهیه کند. به عبارت دیگر، طرح ایجاد یک کالا یا خدمات منحصر به فرد و جدید قابل ارائه به بازارهای بین‌المللی با ذکر تمامی جزئیات باشد.

موسسه نام آوران بر اساس ایده شما و با استفاده از متخصصین تهیه کننده طرح‌های کسب و کار بین‌المللی (که خود شرایط اخذ تایید از مراجع مرتبط در کشور ایرلند را داشته باشند) طرح مناسب و معتبری را در این زمینه تهیه می‌کند.

 

زمان انجام فرآیند اخذ اقامت از این طریق

زمان انجام فرآیند، از موقعی که به دپارتمان مهاجرت ایرلند یا سفارت/کنسولگری ایرلند درخواست فرستاده می‌شود، بین 12 تا 16 ماه طول می‌کشد.

توجه: زمان دقیق انجام فرآیند به صلاح‌دید اداره مهاجرت دولت ایرلند به پذیرفتن طرح کسب و کار شما بستگی دارد.

این پروسه 2 مرحله‌ای است که در ابتدا طرح کسب و کار شما باید تایید شود و پس از آن مبلغ مورد نیاز حداقلی 50 هزار یورو پیش از صدور ویزا جهت سرمایه‌گذاری در کشور ایرلند، به آنجا منتقل شود.

 

خدمات موسسه اپلای 4 در زمینه اخذ ویزای استارتاپ ایرلند: 

  • ارائه چک لیستی از مدارک مورد نیاز
  • انجام پروسه کامل درخواست از صفر تا صد
  • ارسال فرم‌ها، مدارک و درخواست رسمی شما
  • راهنمایی و تهیه کسب و کار مورد نیاز جهت ارائه به اداره مهاجرت ایرلند و سازمان‌های وابسته

 

چرا ویزای استارتاپ ایرلند؟

ایرلند طبق اعلام موسسه Forbes به عنوان یکی از بهترین کشورهای راه‌اندازی کسب و کار در جهان به شمار می‌رود.

  • پایتخت: دوبلین
  • پول رایج: یورو
  • جمعیت: 5 میلیون نفر
  • یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان
  • بزرگترین صادر کننده نرم‌افزاری و دارویی جهان
  • صادرکننده محصولاتی نظیر محصولات کشاورزی، دام (گاو و گوساله)، محصولات لبنی، و آلومینیوم.

(واردات عمده ایرلند شامل مواد شیمیایی، پتروشیمی، محصولات و مشتقات نفتی، پارچه و پوشاک و تجهیزات مرتبط با پردازش داده‌ها است.)

  • یکی از بارزترین اقتصادهای جهان
  • نرخ مالیات شرکتی 12.5% برای بیزینس‌های فعال
  • سیستم مالیاتی بسیار موثر و کارا در جهت حفظ و ارتقاء منافع کسب و کارهای فعال در این کشور
  • امکان دریافت 25% اعتبار مالیاتی برای فعالیت در زمینه تحقیق و توسعه که تا 3 سال می‌تواند به شرکت متقاضی اعطا شود.

 

دریافت خدمات اخذ ویزای استارتاپ ایرلند: 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ ایرلند با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید. ما مفتخر هستیم که انواع خدمات مربوط به حوزه ویزای استارتاپ را به صورت صفر تا صد به متقاضیان ارائه دهیم.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

سوالات متداول

مقدار پول مورد نیاز برای ویزای کاری کانادا، با توجه به تعداد نفرات خانواده متقاضی مشخص می‌شود. برای دانشجو مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا بدون احتساب شهریه و ۸۳۳ دلار در هر ماه است. اولین عضو خانواده دانشجو (همسر): ۴ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۳۳۳ دلار در هر ماه- سایر اعضای خانواده (فرزند): ۳ هزار دلار کانادا (بدون احتساب شهریه) و ۲۵۵ دلار در هر ماه.

امکانی به عنوان تبدیل ویزا در قوانین مهاجرت کانادا وجود ندارد و تنها فرد می تواند با داشتن شرایطی خاص ویزای تحصیلی کانادا و یا اجازه کار در کانادا را دریافت کند. معمولا آن دسته از گردشگرانی که با داشتن ویزای توریستی و مولتی کانادا قصد شرکت در یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت 6ماهه یا کمتر را داشته باشند (نظیر دوره زبان)، نیازی به دریافت ویزا و مجوز تحصیلی این کشور نخواهند داشت. آنها می‌توانند پیش از اتمام اعتبار ویزای توریستی خود، دوره مورد نظر را تکمیل نمایند. اما اگر قصد ثبت‌نام در یک دوره آموزشی طولانی‌مدت در کانادا برای بیش از 6ماه را دارید و یا زمان مجاز اقامت شما از دوره یک موسسه آموزشی DLI فراتر خواهد رفت، شما باید از خارج از کانادا برای ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل یا همان study permit درخواست دهید.

یکی از دلایل استفاده از موسسات مهاجرتی پیچیدگی و تنوعی است که در برنامه‌های مهاجرتی معرفی‌شده از سوی دولت کانادا وجود دارد، برخی از ابزارهایی که برای خود ارزیابی معرفی می‌شوند، در همه موارد توانایی ارزیابی دقیق از شرایط متقاضی را ندارند و همواره قابل‌اطمینان نخواهند بود. بنابراین، تصویر کاملی از شرایط شما به‌وسیله‌ برخی از این امکانات ارائه نخواهد شد. از طرفی تفسیر اشتباه از قوانین مهاجرتی کانادا منجر به بروز خطاهای رایجی می‌شود که درنتیجه‌ این خطاها، تأخیرهایی غیرضروری که می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد، در روند مهاجرت به کانادا رخ می‌دهند. بنابراین استفاده از یک موسسه معتبر در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. به علاوه، اثبات توانایی‌ها، انگیزه‌ها و هویت شما به آفیسر‌های ویزا کاری ظریف و بسیار حساس است و نیازمند دقت ریزبینانه همراه اطلاع از قوانین است. نقش موسسه‌ها و وکلا در مهاجرت رفع این نیاز است.

چرا اپلای 4؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.