apply4residency
Search
Close this search box.

راهنمای اخذ ویزای استارتاپ دانمارک در سال 2023 | شرایط، مدارک و هزینه ها

ویزای استارتاپ دانمارک

در این نوشته شما میخوانید:

 

یک کارآفرین بین المللی برای راه اندازی کسب و کار در دانمارک، طرح ویزای استارت آپ بهترین گزینه برای درخواست ویزای دانمارک است.  استارت آپ دانمارک یک طرح ویزا است که در اول ژانویه 2015 توسط دولت دانمارک راه اندازی شد تا به کارآفرینان با استعداد امکان نقل مکان و رشد استارت آپ های با تاثیر بالا در دانمارک را بدهد.  یک کارآفرین با ایده کسب و کار نوآورانه که می تواند به رشد و اشتغال جدید در دانمارک کمک کند، می تواند برای راه اندازی یک شرکت مستقل در دانمارک مجوز اقامت و کار اعطا کند.

به عنوان یک فرد خوداشتغال، باید برای مجوز اقامت و کار تحت طرح استارتاپ دانمارک اقدام کنید.  این طرح همچنین می تواند توسط دو نفر که مایل به تاسیس یک شرکت با هم هستند استفاده شود. شما بر اساس یک طرح تجاری که توسط یک هیئت متخصص ارزیابی می شود، درخواست می دهید.  اگر پانل طرح کسب و کار شما را تایید کند، شما واجد شرایط درخواست برای اقامت و اجازه کار به عنوان یک کارآفرین خوداشتغال هستید.  این مجوز برای مدت حداکثر دو سال با امکان تمدید به مدت سه سال در یک زمان اعطا می شود.

شما میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه اپلای 4 در زمینه اخذ ویزای استارتاپ دانمارک بهره مند شوید.

 

هزینه اخذ ویزای استارتاپ دانمارک

 

چرا دانمارک؟ 

  • کشور شماره 1 برای تجارت در جهان فوربس 2015.
  • کشور شماره 1 برای کارآفرینان در اروپا وGEDI 2015
  • کپنهاگ جهان و قابل زندگی ترین شهر است.  مونوکل 2014.
  • شادترین کشور جهان – گزارش جهانی شادی 2016

 

ویزای استارتاپ دانمارک چیست؟

استارت آپ دانمارک طرحی برای کارآفرینان خارجی است که به شما این فرصت را می دهد تا اجازه اقامت دانمارک را برای ایجاد و راه اندازی یک شرکت رشد خلاقانه دریافت کنید. این طرح همچنین به شما این فرصت را می دهد که به راه اندازی یک کسب و کار خوداشتغالی در دانمارک ادامه دهید که قبلاً در زمانی که شما در دانمارک به دلایل مختلف اقامت داشته اید تأسیس شده است. در نهایت، همچنین می توانید بر اساس این طرح به منظور انجام تجارت در دانمارک از طریق شعبه دانمارکی یک تجارت خوداشتغالی خارجی، اجازه اقامت دریافت کنید.

ایده کسب و کار شما باید توسط هیئتی از کارشناسان منصوب شده توسط اداره بازرگانی دانمارک تایید شود تا بتوانید درخواستی برای اقامت و اجازه کار بر اساس این طرح به SIRI ارسال کنید. این طرح می‌تواند توسط افراد و تیم‌های حداکثر 3 نفره استفاده شود که – با استفاده از یک طرح کسب‌وکار مشترک – می‌خواهند یک کسب‌وکار را با هم در دانمارک راه‌اندازی کنند یا از طریق شعبه دانمارکی یک کسب‌وکار خوداشتغالی خارجی، کسب‌وکار خود را انجام دهند.

 

 مزایای ویزای استارت آپ دانمارک چیست؟

  • متقاضیان پذیرفته شده مجوز اقامت و کار برای دانمارک با اعتبار دو سال به اضافه امکان تمدید دریافت می کنند
  • به شما این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار خود را در یک اکوسیستم کارآفرینی مشهور ایجاد کنید که با ابتکارات بزرگ توسعه تجارت عمومی و دسترسی به بازار واحد اروپا پشتیبانی می‌شود
  • علاوه بر دسترسی به برنامه‌های مختلف و طرح‌های یارانه، شامل مشاوره اختصاصی رایگان در مراکز توسعه کسب‌وکار عمومی می‌شود
  • دسترسی به اکثر مزایای رفاهی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش.  این امر در مورد همسر و فرزندان همراه نیز صدق می کند

 

شرایط اخذ ویزای استارتاپ دانمارک در سال 2023

شما باید شرایط خاصی را داشته باشید تا بتوانید اجازه اقامت دریافت کنید و کسب و کار خود را در دانمارک بر اساس طرح استارت آپ دانمارک اداره کنید.

 

ایده کسب و کار شما باید توسط پانل کارشناسان اداره تجارت دانمارک تأیید شود

کسب و کار شما یا شعبه دانمارکی کسب و کار خارجی شما باید با ایده های نوآورانه و پتانسیل توسعه به جامعه تجاری دانمارک کمک کند. ایده کسب و کار شما باید توسط هیئتی از کارشناسان منصوب شده توسط سازمان تجارت دانمارک تایید شود. شما تنها زمانی می توانید برای مجوز اقامت و کار بر اساس طرح استارت آپ دانمارک درخواست دهید که ایده کسب و کار شما تایید شده باشد.

باید منافع تجاری دانمارکی خاصی وجود داشته باشد که به نفع تأسیس کسب و کار شما در دانمارک صحبت کند.  به طور معمول، امکان اعطای مجوز برای یک تجارت یا شعبه دانمارکی یک تجارت بدون پتانسیل نوآورانه وجود ندارد، به عنوان مثال: رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی، تجارت کوچکتر، مشاغل واردات و صادرات و غیره.

می‌توانید درباره معیارهای ارزیابی برای تأیید ایده کسب‌وکارتان بیشتر بخوانید و طرح کسب‌وکارتان را به‌صورت الکترونیکی در پورتال وب پانل کارشناسان ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که حداکثر 75 اتباع خارجی براساس این طرح در سال، یعنی از 1 ژانویه تا 31 دسامبر، می توانند مجوز دریافت کنند.

 

باید بتوانید از خود حمایت کنید

شما باید برای دریافت ویزای استارتاپ دانمارک مدارکی ارائه دهید مبنی بر اینکه بودجه کافی برای پوشش سال اول اقامت در دانمارک دارید.  اگر خانواده‌تان شما را به دانمارک همراهی می‌کنند، باید اسنادی مبنی بر توانایی‌تان برای حمایت از آنها ارائه دهید.

شما باید مدارکی را که دارید ارائه دهید (سطح 2023)

  • 143,328 DKK اگر بدون خانواده در دانمارک هستید.
  • 286656 DKK اگر همسرتان شما را به دانمارک همراهی کند.
  • 333,816 DKK اگر همسر و یک یا چند فرزند شما را به دانمارک همراهی کنند.
  • 190,488 DKK اگر یک یا چند فرزند، اما نه همسرتان، شما را به دانمارک همراهی کنند.

اسناد توانایی شما برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراه می تواند به عنوان مثال به صورت صورت حساب بانکی به نام شما باشد.  واحد پول، تاریخ صدور تامن و نام مالک حساب باید در بیانیه ظاهر شود.

 

شما باید نقش فعالی در اداره کسب و کار داشته باشید

شرطی است که شما نقش فعالی در اداره کسب و کار داشته باشید و حضور شما برای ایجاد ویا فعالیت کسب و کار ضروری باشد. اگر شما فقط منافع اقتصادی یا مالی در کسب و کار دارید – برای مثال، اگر سهامدار هستید – نمی توانید بر اساس طرح استارت آپ دانمارک مجوزی به شما اعطا شود.

 

مشمولیت

  1. بدون نیاز به سرمایه گذاری قبلی
  2. استارت آپ دانمارک برای افراد خوداشتغال است و فقط شهروندان غیر اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) و غیر EEA (منطقه اقتصادی اروپا) می توانند درخواست دهند.
  3. حداکثر دو شهروند غیر اتحادیه اروپا و غیر EEA می توانند یک طرح کسب و کار را با هم ارسال کنند، اما اگر طرح کسب و کار آنها توسط پانل متخصص استارت آپ دانمارک تأیید شود، باید به صورت جداگانه برای مجوز کار و اقامت درخواست دهند.
  4. یک شهروند غیر اتحادیه اروپا و غیر EEA می تواند یک طرح تجاری را همراه با یک شهروند اتحادیه اروپا / EEA ارائه دهد. شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در مورد جابجایی آزادانه افراد و خدمات، نیازی به مجوز اقامت و کار برای دانمارک ندارند.
  5. استارت آپ دانمارک برای کسب و کارهای نوآورانه، مقیاس پذیر و، در حالت ایده آل، مبتنی بر فناوری با پتانسیل رشد واضح است. بنابراین، مشاغلی مانند رستوران‌ها، شرکت‌های مشاوره، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و شرکت‌های واردات/صادرات به طور کلی رد می‌شوند و بنابراین به پنل متخصص دانمارک استارت‌آپ ارائه نمی‌شوند.
  6. شما باید سند حمایت مالی معادل یک سال مزایای اجتماعی برای افراد غیر ارائه دهنده مجرد بالای 30 سال ارائه دهید.  مبلغ سالانه 131616DDK برای شما (متقاضی اصلی) (12X10.968)است.  (توجه: هنگام درخواست با همسر و فرزندان، مبالغ متفاوت خواهد بود).
  7. شما باید مدارکی ارائه دهید مبنی بر اینکه بودجه کافی برای پوشش سال اول اقامت در دانمارک دارید. اگر خانواده‌تان شما را به دانمارک همراهی می‌کنند، باید اسنادی مبنی بر توانایی‌تان برای حمایت از آنها ارائه دهید.

شما باید برای اخذ ویزای استارتاپ دانمارک مدارکی را که دارید ارائه دهید (سطح 2018)

الف) 135384 DKK اگر بدون خانواده در دانمارک هستید

ب) 270768 DKK اگر همسرتان شما را به دانمارک همراهی کند

ج) 315,300 DKK اگر همسر و یک یا چند فرزند شما را همراهی می کنند تا دانمارک

د) 179916 DKK اگر یک یا چند فرزند، اما نه همسرتان، شما را به دانمارک همراهی کنند.

مدارک توانایی شما برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراه می تواند به عنوان مثال در قالب صورت حساب بانکی باشد.

 

شرایط ویزای استارتاپ دانمارک

 

 اگر مجوز دریافت کنم چه حقوقی دارم؟

از طریق طرح استارت آپ دانمارک اجازه دارید با مجوز اقامت و کار دانمارک چه کار کنید؟  – و شما مجاز به انجام چه کاری نیستید؟

 کار کنید

شما فقط مجاز به کار در مشاغلی هستید که مجوز کار در آن به شما اعطا شده است.

بعلاوه شما مجاز به انجام کار داوطلبانه بدون مزد هستید.

اگر یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید یا یک شغل حقوق بگیر به شما پیشنهاد شود، باید برای مجوز جدید درخواست دهید. اگر می خواهید یک شغل جانبی بگیرید، باید یک مجوز جداگانه دریافت کنید.  در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد استخدام جانبی بخوانید

مجوز اقامت و کار دانمارک به شما اجازه نمی دهد در سایر کشورهای شنگن کار کنید.

اقامتگاه

اجازه اقامت و کار به شما این امکان را می دهد که برای مدت زمانی که مجوز شما معتبر است در دانمارک بمانید.

علاوه بر این، یک مجوز به شما امکان می دهد تا حداکثر 90 روز در آخرین دوره 180 روزه در منطقه شینگن بمانید.  با این حال، این مجوز به شما اجازه نمی‌دهد در سایر کشورهای شنگن کار کنید.

شما نباید آدرس دانمارکی خود را رها کنید یا بیش از 6 ماه متوالی در خارج از کشور بمانید.  تخلف منجر به از بین رفتن مجوز شما می شود.  این بدان معناست که شما منافع عمومی

شما باید بتوانید در طول اقامت خود از خود حمایت کنید.  طبق شرایط قانون سیاست اجتماعی فعال، مجاز به دریافت مزایا نیستید.

اگر در طول اقامت خود از چنین مزایایی برخوردار شوید، مجوز شما باطل می شود – و شما حق اقامت در دانمارک را از دست خواهید داد.

اگر یک مرجع، به عنوان مثال.  یک شهرداری، به اتباع خارجی کمک پرداخت می کند، به SIRI اطلاع داده می شود.

 دروس دانمارکی

با داشتن اجازه اقامت در دانمارک، شما حق دارید دروس رایگان دانمارکی را دریافت کنید.  با این حال، شما باید 18 ساله شده باشید و آدرس دانمارکی خود را در ثبت ملی دانمارک ثبت کرده باشید.

اگر بر اساس کار، تحصیل و غیره مجوز اقامت در دانمارک دارید، باید قبل از شروع دریافت دروس، مبلغی را به عنوان سپرده پرداخت کنید.  توجه داشته باشید که اگر ماژول های مختلف را در یک بازه زمانی خاص پاس نکنید، می توانید سپرده خود را از دست بدهید.

شهرداری محل اقامت شما موظف است دروس دانمارکی را به شما ارائه دهد و شما را به یک مرکز زبان ارجاع دهد.  اگر تا یک ماه پس از ثبت آدرس خود در دانمارک به شما آموزش زبان دانمارکی داده نشد، می توانید با شهرداری خود تماس بگیرید. شما (معمولا) همراه با سایر اتباع خارجی که اخیراً وارد دانمارک شده اند، آموزش خواهید دید.

 اطلاعات تکمیلی

اگر می خواهید در دانمارک بمانید و کار کنید، چند چیز وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید.  بسته به موقعیت شخصی شما، ممکن است به اطلاعات و گزینه های مهم دیگری نیاز داشته باشید.

پورتال lifeindenmark.dk اطلاعات، پیوندها و در بسیاری از موارد گزینه‌های مربوط به مهم‌ترین موضوعات مانند موضعات زیر را ارائه میدهد.

  • NemID
  • ثبت CPR
  • کارت سلامت
  • مسائل مالیاتی
  • حقوق تعطیلات
  • مدرسه و مهدکودک
  • مسکن
  • دروس دانمارکی
  • ثبت نام خودرو و گواهینامه رانندگی

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استارتاپ دانمارک

مدارکی که باید برای درخواست ویزای استارت آپ دانمارک ارسال کنید عبارتند از:

  • مدرک پرداخت هزینه ویزا.  رسید پرداخت را پیوست کنید
  • کپی پاسپورت شما (همه صفحات)
  • تأیید هیئت متخصصان اداره بازرگانی دانمارک
  • مدرکی که نشان می دهد می توانید در طول اقامت خود در دانمارک از خود حمایت مالی کنید
  • اسناد مالکیت شرکت (در صورت لزوم)

 

راه اندازی کسب و کار با ویزای استارتاپ دانمارک

 

هزینه دریافت ویزای استارتاپ دانمارک چقدر است؟ 

به طور کلی هزینه های دریافت ویزای استارت آپ دانمارک به شرح زیر است:

 

 متقاضی اصلی

هزینه درخواست اجازه اقامت: 1900 DDK (255یورو)

هزینه تمدید اجازه اقامت: 1900 DDK (255یورو)

هزینه درخواست روابط عمومی: 7.035DDK 944.49) یورو)

هزینه تابعیت: 3800 510.17 ) DDK یورو)

 

 متقاضیان وابسته

هزینه اجازه اقامت عضو خانواده همراه: 1470DDK 197.36 ) یورو)

تمدید هزینه اجازه اقامت اعضای خانواده همراه: 197.36)یورو)1470DDK

درخواست روابط عمومی:5.030 DDK(647.26یورو)

هزینه تابعیت: 3800DDK (510.17یورو)

 

دریافت مشاوره اخذ ویزای استارت آپ دانمارک

اگر قصد دارید ویزای استارتاپ دانمارک را دریافت کنید، می‌توانید با مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در این زمینه هستند. از طریق تماس با مجموعه اپلای ۴، مشاوره اخذ ویزای استارت آپ دانمارک را دریافت کنید. این مشاوران با توجه به تجربه و دانش فنی خود، به شما کمک می‌کنند تا اقدامات لازم را به صورت آگاهانه و حساب شده انجام دهید و نتایج مطلوب را بدست آورید. با مشاوره این تیم، شما قادر خواهید بود مراحل مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ دانمارک را بهتر درک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با مجموعه اپلای 4 تماس بگیرید. 

 

 

 

سوالات متداول

چه شرایطی برای اخذ ویزای استارتاپ دانمارک لازم است؟

برای اخذ ویزای استارت آپ دانمارک، باید شرایط زیر را برآورده کنید:

  • داشتن ایده کسب و کار نوآورانه و پتانسیل بالا
  • ارائه برنامه کسب و کار متناسب با بازار دانمارک
  • تحصیلات و تجربه کاری مناسب
  • مالیات پرداختی و سوابق مالی قوی
  • اثبات دارایی‌ها و توانایی های مالی
  • زبان انگلیسی قوی

 چه مدت زمانی طول می‌کشد تا ویزای استارتاپ دانمارک صادر شود؟

زمان صدور ویزای استارتاپ دانمارک ممکن است متغیر باشد، اما در حدود 4-6 هفته زمان می‌برد. در برخی موارد، این زمان ممکن است بیشتر شود.

آیا باید معافیت مالیاتی در دانمارک داشته باشم تا بتوانم از ویزای استارتاپ استفاده کنم؟

خیر، برای اخذ ویزای استارت آپ دانمارک، لازم نیست معافیت مالیاتی داشته باشید. اما باید توانایی پرداخت مالیات و سوابق مالی قوی را اثبات کنید.

آیا پس از دریافت ویزای استارتاپ دانمارک می‌توانم در زمان کوتاهی به وضعیت اقامت دایم در دانمارک تغییر دهم؟

بله، پس از مدت زمانی مشخص و با برآورده کردن شرایط مشخص، شما می‌توانید درخواست تبدیل وضعیت اقامت خود به وضعیت دایم در دانمارک را ارائه کنید.

 آیا باید زبان دانمارکی را بلد باشم تا بتوانم از ویزای استارت آپ دانمارک استفاده کنم؟

خیر، برای اخذ ویزای استارتاپ دانمارک، لازم نیست زبان دانمارکی را بلد باشید. اما زبان انگلیسی قوی برای ارتباطات و تدریس در دانمارک بسیار مفید است.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

[gravityform id=”8″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.