apply4residency
Search
Close this search box.

اقامت تخصص

اقامت تخصص

در این نوشته شما میخوانید:

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

کاریابی در آلمان و اخذ بلوکارت

مرور کلی

اجازه دهید که به شما در پیدا کردن بهترین شغل‌ متناسب با تخصص‌تان در آلمان کمک کنیم!

ما پروفایل و رزومه شما را به کارفرمایان متعدد در آلمان و همچنین موسسات کاریابی معتبر و شناخته شده آلمانی ارسال می‌کنیم تا به شما در پیدا کردن شغل دلخواهتان کمک کنیم.

پکیج ما برای نیروهای متخصص شامل پیدا کردن شغل، نوشتن رزومه و بازاریابی رزومه به همراه انجام پروسه اخذ اقامت در کشور آلمان است و این پکیج برای نیروهای متخصصی که خواهان کار و اقامت در کشورهای پیشرفته هستند، مناسب است.

چرا کشور آلمان؟

با دارا بودن نرخ بیکاری بسیار پایین 3.5% و چشم انداز رشد اقتصادی بالا، کشور آلمان موقعیتی خوب برای افرادی است که به دنبال یک کار مناسب با تخصص خود در آلمان هستند. آلمان از ورود افراد ماهر که بتوانند سِمت‌ها و موقعیت‌های شغلی مورد نیاز آن را تکمیل کنند و عضو نیروی کار این کشور شوند، استقبال می‌کند.

پکیج کاریابی موسسه حقوقی نام آوران

موسسه ما طرح کاریابی هوشمند را برای پیدا کردن شغل در آلمان ارائه می‌دهد. هنگامی که در این سرویس ثبت نام می‌کنید، ما نه تنها رزومه شما را طبق استانداردهای مدنظر کارفرمایان آلمانی آماده می‌کنیم، بلکه پروفایل شما را به کارفرمایان و موسسات کاریابی معتبر آلمانی طرف قرارداد که متقاضی نیروهای متخصص در صنایع گوناگون هستند، معرفی و بازاریابی می‌کنیم.

اینجا 2 مرحله در سرویس کاریابی آلمان وجود دارد:

اول نگارش رزومه بر اساس استانداردهای بین‌المللی و دوم بازاریابی رزومه است.

توجه: منظور از کاریابی در اینجا شامل زمان شروع فرآیند تا زمان دعوت به مصاحبه توسط کارفرمایان است و مسئولیت قبولی در مصاحبه‌هایی که بر اساس توانایی‌های فردی و تخصصی هر متقاضی است، به خود فرد بستگی دارد؛ بنابراین موسسه نام آوران هیچ تضمینی در این زمینه ارائه نمی‌دهد و هیچ هزینه‌ای بابت قبولی فرد در مصاحبه‌ها و اخذ یک پیشنهاد کاری نهایی از طرف کارفرما دریافت نمی‌کند.

پس از تماس کارفرمایان با متقاضی از طریق اسکایپ، تماس تلفنی یا ایمیل برای مصاحبه، مشاوران ما یک راهنمای کلی از سوالاتی که در مصاحبه‌های شغلی از متقاضی پرسیده می‌شود را در اختیار او قرار می‌دهند و پس از آن فرد باید بر اساس توانمندی‌های تخصصی و آموزشی که در رزومه ی خود ادعا کرده است، نظر مثبت کارفرمایان را به ارائه سِمت پیشنهادی به خود جلب کند و از این رو، ماموریت موسسه نام آوران تا قسمت بازاریابی موفق رزومه و پروفایل متقاضی است و برای مراحل پس از آن تضمینی صورت نمی‌گیرد.

دریافت بلوکارت آلمان

پس از موفقیت متقاضی در اخذ پیشنهاد کار از کارفرمایان آلمانی، پروسه دریافت بلوکارت آلمان برای متقاضی از سوی موسسه در اسرع وقت صورت می‌گیرد. این کارت اقامت از مزایای متعددی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌، امکان دریافت اقامت دائم آلمان پس از طی 33 ماه اقامت از طریق بلو کارت در این کشور است؛ حتی اگر شما زبان آلمانی را در سطح B1 بدانید، این مدت زمان به 21 ماه کاهش می‌یابد. حال آنکه در حالت عادی اخذ اقامت دائم آلمان نیازمند حداقل اقامت 5 ساله در این کشور است و در نتیجه بلوکارت آلمان، میانبری است برای اخذ سریع اقامت آلمان و در ادامه اخذ شهروندی این کشور که دارای یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است. (پس از گذشت 5 سال از زمان اخذ اقامت دائم)

شرایط لازم جهت درخواست این پکیج

  • سن متقاضی: بین 21 تا 50 سال
  • تحصیلات: دیپلم/ لیسانس/ فوق لیسانس به بالا
  • تجربه کاری: حداقل 4 سال به بالا به صورت تمام وقت
  • سطح زبان انگلیسی: توانایی کافی برای خواندن، نوشتن و مکالمه زبان انگلیسی

مدرک زبان آلمانی: دارا بودن مدرک زبان آلمانی در سطح B1 به شدت توصیه و پیشنهاد می‌شود؛ هرچند که الزامی به داشتن آن نیست

زمان انجام فرآیند

زمان انجام فرآیند تا زمان دعوت شدن به مصاحبه کاری از سوی کارفرماها 1 تا 2 هفته برای نگارش رزومه و 8 هفته برای بازاریابی می باشد.

لیست خدمات موسسه حقوقی نام آوران در این زمینه

  • نگارش رزومه حرفه‌ای و نامه پوششی (cover letter) مطابق با استانداردهای کشور آلمان
  • ایجاد یک پروفایل حرفه‌ای و موثر در Linkedin
  • ارائه گزارش استراتژی خاص مشتری در مورد کشورهای مختلفی که بر اساس تخصص خود می‌تواند برای اقامت در آن‌ها اقدام کند.
  • بازاریابی رزومه مشتری از طریق کانال‌های متعدد موسسات کاریابی بین‌المللی طرف قرارداد با موسسه نام آوران و همچنین پایگاه اطلاعاتی جامع موجود، تا زمانی که به کسب نظر مساعد کارفرمایان در جهت دعوت به مصاحبه منتهی شود.
  • راهنمایی و انجام اخذ اقامت کشور آلمان با نام بلوکارت پس از دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرمای آلمانی
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

ارزیابی مدارک تحصیلی – جهت کاریابی در آلمان

مرور کلی

اگر قصد پیدا کردن کار در آلمان را دارید، همین امروز برای ارزیابی مدارک خود توسط کمیته ارزیابی مدارک آلمان (ZAB) اقدام کنید. این تاییدیه به شما فرصت بیشتری برای یافتن یک شغل مناسب در آلمان می‌دهد.

مدارک آموزشی برخی از کشورهای جهان توسط شرکت‌های آلمانی برای ارائه یک سمت شغلی به متقاضی، شناخته شده و مورد تایید نیستند. پس از اخذ تاییدیه از کمیته ارزیابی مدارک در آلمان، متقاضیان به راحتی می‌توانند برای کاریابی در بازار کار آلمان اقدام کنند

پروسه ارزیابی

مسئولیت ارزیابی مدارک آموزشی در آلمان به اداره مرکزی آموزش خارجی آلمان (ZAB) محول شده است. این سیستم کاملاً بر طبق کنوانسیون لیسبون در مورد شیوه ارزیابی مدارک آموزشی خارجی در منطقه اروپا عمل می‌کند. این ارزیابی تنها بر روی مدارک آموزشی تکمیل شده دانشگاهی توسط متقاضی صورت می‌پذیرد و در جهت تسهیل دسترسی فارغ التحصیلان خارجی به بازار کار آلمان است.باید این نکته نیز مدنظر قرار گیرد که ارزیابی تنها برای مدارک تحصیلی قابل استفاده است و روش شناخت مدارک حرفه‌ای و شغلی با روش مذکور صورت نمی‌پذیرد

روش انجام کار

مرحله اول:

– پس از تصمیم‌گیری متقاضی جهت ارزیابی مدارک خود، چک لیستی از مدارک مورد نیاز شما، توسط موسسه نام آوران برایتان ارسال خواهد شد.

مرحله دوم:

  • فرستادن کلیه مدارک مورد نیاز موجود در چک لیست توسط متقاضی
  • چک کردن مدارک ارسالی توسط مشاور ما و اطمینان از کامل بودن مدارک
  • ثبت نام آنلاین متقاضی بر روی وب سایت ZAB صورت خواهد گرفت و فرم به صورت آنلاین تکمیل خواهد شد.

مرحله سوم:

متقاضی باید همه مدارک تایید شده را به همراه فرم تکمیلی به ZAB آلمان بفرستد.

ZAB یک صورت‌حساب پرداخت آنلاین به ایمیل مشتری می‌فرستد و پس از پرداخت مبلغ 200 یورو به حساب ZAB، این موسسه ایمیل تایید پرداختی را برای متقاضی ارسال می‌کند.

مرحله چهارم:

در عرض 1 تا 2 ماه از مرکز ارزیابی مدارک ZAB، متقاضی گزارشی در مورد تایید یا عدم تایید مدارک دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید که همه مدارک جهت ارسال به غیر از فرم درخواست باید از طریق کارشناسان معتبر مربوطه (CONCERNED Authorities)، Xeroxed و Notarize شوند.

هزینه‌ها

هزینه ارزیابی مدارک توسط ZAB: 200 یورو

زمان انجام پروسه

زمان انجام اقدامات لازم توسط موسسه نام آوران: 2 تا 3 روز کاری پس از تهیه مدارک لازم توسط متقاضی

زمان لازم برای ارزیابی مدارک توسط مرکز ارزیابی مدارک تحصیلی ZAB: 1 تا 2 ماه

لطفا توجه داشته باشید در صورت عدم تایید مدارک تحصیلی متقاضی توسط ZAB هیچ استرداد وجهی از سوی موسسه نام آوران صورت نمی‌پذیرد.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.