apply4residency
Search
Close this search box.

ایرلـــند – درخواست­های جدید مجوز کار

در این نوشته شما میخوانید:

ایرلـــند درخواست­های جدید مجوز کار

آنچه که تغییر یافته است

هر تغییری در عنوان شغل، توصیف یا نقش شغل، مکان و یا دستمزد/درآمد شغل برای اتباع غیر از اتحادیه اروپا/نواحی اقتصادی اروپایی، که دارنده مجوز کار ایرلندی باشند، اکنون نیازمند درخواست مجوز کار جدید از دپارتمان تجارت، تشکیلات اقتصادی و سرمایه­ گذاری و نوآوری (DBEI) می­باشند. درخواست جدید بایستی قبل از آنکه هر تغییری صرف نظر از اینکه این تغییرات ناشی از پیشرفت شغلی با سیر طبیعی، ارتقاء رسمی شغلی و یا تغییر بخش و حوزه تجاری باشد، تأیید و ارسال شود.

قبلأ، کارمندانی که دارای مجوز کار ایرلندی بودند، تنها بایستی دپارتمان DBEI را از هر گونه تغییری در نقش شغلی خود، مکان، و یا دستمزد و درآمدشان قبل از تاریخ اجرا، مطلع می­ساختند. اکنون کارمندان قادر به شروع کارشان در نقش شغلی جدید یا تحت شرایط شغلی جدید نخواهند بود، مگر زمانی که مجوز کاری جدید را بدست آورند.

کسانی که مشمول این قانون جدید می­شوند

تمامی شرکت­هایی که اتباع غیر اتحادیه اروپا/ نواحی اقتصادی اروپایی را استخدام نموده که این اشخاص (کارمندان) دارنده مجوز کار ایرلندی می­باشند و یا کسانی که نیاز به یک مجوز کاری ایرلندی خواهند داشت و جزئیات کاری محوله به آنها در آینده­ای نزدیک دستخوش تغییرات خواهد شد.

آنچه که انتظار می­رود

اگر نیاز است که درخواست جدیدی برای مجوز کار ارسال گردد، شرکت بایستی اطمینان حاصل نماید که جزئیات شغلی کارمند تا زمان اخذ مجوز جدید بدون تغییر باقی خواهد ماند.

عدم پیروی از این روش جدید ممکن است منجر به عدم تطابق شده و بر روی درخواست­های آینده تأثیرگذار باشد.

آنچه که کافی است  شما انجام دهید

موسسه Apply4Residency می­تواند ارزیابی مناسبی از پرونده شما به صورت مورد به مورد ارائه داده و جدول زمانبندی برای شما مهیا نماید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.