apply4residency
Search
Close this search box.

زوجین دارای CSEP براحتی ویزای کار ایرلند را دریافت می کنند

در این نوشته شما میخوانید:

زوجین دارای CSEP براحتی ویزای کار ایرلند  را دریافت می کنند

دولت ایرلند تغیراتی در ویزای کار اعمال می کند بنابراین همسران یا زوجین دارای مجوز استخدام مهارت های اصلی (CSEP) براحتی ویزای کار ایرلند  را دریافت می کنند. این برای مهاجران غیر اتحادیه اروپا کاربردی است.

قوانین مهاجرت سختی هایی دارد که موانعی را برای موسسه و شرکت ها در ایرلند ایجاد می کند. این به دلیل جذب کارگران خارجی دارای مهارت های درخواستی می باشد.

ایرلند مجوز استخدام مهارت های اصلی برای جذب نخبگان خارجی را معرفی کرد. موارد مذکور فورا در کشور یا مناطق اقتصادی اروپا  (EEA ) در دسترس نیست. دارندگان CSEP می تواند با اعضای خانواده اشان همراهی شوند. همسر یا شرکاء وابسته به آنها می توانند برای ویزای کاری خاص ایرلند درخواست دهند.

به هرحال،  موانع اجرایی و اداری وجود دارد که فرایند را برای متقاضیان سخت تر می کند. بنابراین دولت اعلام کرده است که تغیراتی برای تسهیل در فرایند برای همسران و شرکای دارای CSEP اعمال شده است. به نقل از RTE IE،   آنها دسترسی کامل و سریع به بازار کار در کانادا را ارائه خواهند داد.

هیتر هام فری وزیر نوآوری، کارآفرینی و تجارت اظهار داشت که این گروه تا الان اندک هستند. آن کمتر از 1000 شریک و همسر در سال دارند. به هرحال، این تغیرات اندک تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد. وی افزود: این بر اساس آنچه که ایرلند به هردو سرمایه گذار و نخبه خارجی ارائه می دهد، می باشد.

وزیر افزود که بسیاری از شرکاء و همسران دارای CSEP بسیار ماهر هستند. وی افزود: در بسیاری موارد، خانواده آنها از ایرلند زودتر  از همسران یا شرکاء  خارج می شوند که نمی توانند ویزای کار ایرلند را دریافت کنند.

چارلی فلاناگان وزیر دادگستری گفت که  شرکاء و همسران شایسته غیر رسمی مجوز مهاجران را ارائه خواهند داد. وی افزود:  این به محض ورود به ایرلند و آن بصورت خودکار حقوق کار را ارائه خواهند داد. این بخش به ایجاد تغییرات بزرگ کمک کرده است.

فلاناگان، حقوق کار به دارندگان  CSEP و اعضای خانواده آنها  برای پیداکردن سریع کار در ایرلند کمک خواهد کرد. وی افزود: آن همچنین به شبیه سازی آنها در جامعه کمک خواهد کرد.

موسسه Apply4Residency گستره وسیعی از محصولات و خدمات مهاجرتی و ویزا و همچنین خدماتی برای مهاجران/دانشجویان مشتاق و علاقه­ مند فراهم می­نماید. این خدمات و محصولات شامل؛ مجوز استخدام مشاغل حیاتی ایرلند، ویزای کسب و کار شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای توریستی شینگن و همچنین ویزای کاری شینگن می­باشد.

اگر شما به دنبال تحصیل، کار، سفر توریستی، سرمایه­ گذاری و یا مهاجرت به ایرلند هستید، با موسسه معتبر ویزا و امور مهاجرتی A4R در ارتباط باشید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.