apply4residency
Search
Close this search box.

شش دانشگاه آلمان که برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه هستند

دانشگاه آلمان

در این نوشته شما میخوانید:

شش دانشگاه آلمان  که برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه هستند

آلمان یک گزینه برای تحصیل در خارج از کشور است زیرا سیستم آموزش در مقاطع بالای این کشور در بین بهترین های اروپا قرار دارد. مدارک دانشگاه های آلمان در سطح جهانی با بالاترین کیفیت شناخته می شوند.

دانشگاه های اینجا تجهیزات پیشرفته ای دارند و دوره ها را بر اساس رشته تحصیلی ارائه می دهند. بیشتر دانشگاه های آلمان در بین دانشگاه های برتر دنیا قرار دارند و خبر خوب این است که بیشتر دانشگاه های آلمان رایگان هستند.

اگر آموزش با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه می خواهید ، آلمان بهترین گزینه برای شماست. آنچه دانشگاه های آلمان را متمایز می کند وجود دانشگاه هایی با حداقل شهریه و آموزش با کیفیت بالا هستند.

در آلمان ، دانشگاه های دولتی شهریه دریافت نمی کنند. اما این دانشگاه ها شهریه ثابتی برای هزینه های اداری ، هزینه آگهی ترم و هزینه اتحادیه را از آلمانی ها و دانشجویان بین المللی دریافت می کنند.

در اینجا لیستی از شش دانشگاه مقرون به صرفه در آلمان آورده شده است:

  1. دانشگاه هامبورگ

دانشگاه هامبورگ در سال 1919 تأسیس شده است. این دانشگاه فرصت های کافی برای تحصیل و طیف گسترده ای از دوره ها را فراهم می کند. حدود 225 دوره ها تحصیلی در 8 دانشکده حقوق ، مدیریت بازرگانی ، پزشکی ، آموزش ، روانشناسی و مطالعات فعالیت های انسانی ، علوم انسانی؛ ریاضیات ، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی؛ و حسابداری ، اقتصاد و علوم اجتماعی ارائه می دهد. هزینه این دانشگاه در هر ترم 318 یورو است.

  1. دانشگاه هومبولت برلین

دانشگاه هامبولت برلین در سال 1810 تأسیس شده است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های برلین است. این دانشگاه کلاسهای متنوعی را ارائه می دهد. کلیه مباحث اصلی از هنر و علوم انسانی تا الهیات و فلسفه گرفته تا حقوق ، پزشکی و علوم را پوشش می دهد. این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در سال 2020 رتبه 120 را به خود اختصاص داد. به عنوان شهریه در هر ترم 307 یورو دریافت می کند.

  1. دانشگاه آزاد برلین

دانشگاه آزاد برلین در سال 1948 تأسیس شده است و یک موسسه تحقیقاتی پیشرو در آلمان است. این دانشگاه دارای 12 ساختمان در حوزه آموزش و سه موسسه اصلی در حوزه بین رشته ای است.

این دانشگاه از سفرهای تحصیلی به خارج از کشور و تبادل دوره برای دانشجویان پشتیبانی می کند زیرا با دانشگاه های برتر ایالات متحده ، ژاپن ، کره جنوبی و انگلیس همکاری های دانشگاهی دارد. اولین واسطه برای تدریس زبان آلمانی است اما دوره های زبان انگلیسی را نیز در سطح کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشگاه در هر ترم 303 یورو هزینه دارد.

  1. دانشگاه گوتینگن آلمان

دانشگاه گوتینگن در سال 1737 تأسیس شده است و یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در گوتینگن است. تمرکز آن بر تدریس مبتنی بر تحقیق است. بیش از 40 جایزه نوبل مربوط به دانشگاه گوتینگن هستند.

این موسسه دوره های تحقیقاتی هنر ، علوم طبیعی ، حقوق و علوم اجتماعی را ارائه می دهد. تنها هزینه دانشگاه مربوط به هزینه های ادارای است که در هر ترم حدود 300 یورو می باشد.

  1. دانشگاه RWTH آخن آلمان

دانشگاه RWTH آخن دوره های معماری ، منابع جغرافیایی و مهندسی مواد را در آلمان ارائه می دهد. واسطه تدریس زبان آلمانی است بنابراین باید به زبان آلمانی مسط باشید. این دانشگاه به عنوان هزینه اداری در هر ترم 260 یورو دریافت می کند.

  1. دانشگاه وورزبورگ آلمان

برای تحصیل در این دانشگاه باید به زبان آلمانی مسلط باشید. اما دوره هایی وجود دارد که برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شود. دوره های رایج در اینجا شامل مطالعات فرهنگی و موسیقی همچنین سیاست ، نجوم و زیست شناسی مولکولی و محاسباتی است. هزینه اداری برای هر ترم 130 یورو است.

موسسه Apply4Residency گستره وسیعی از محصولات و خدمات مهاجرتی و ویزا و همچنین خدماتی برای مهاجران/دانشجویان مشتاق و علاق­مند فراهم می­نماید. این خدمات و محصولات شامل؛ ویزای کاری آلمان، ویزای کسب و کار شینگن، ویزای تحصیلی شینگن، ویزای توریستی شینگن و همچنین ویزای کاری شینگن می­باشد.

اگر شما به دنبال تحصیل، کار، سفر توریستی، سرمایه ­گذاری و یا مهاجرت به آلمان هستید، با موسسه معتبر ویزا و امور مهاجرتی A4R در ارتباط باشید.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.