apply4residency
Search
Close this search box.

معرفی موفق ترین استارتاپ های هلند

معرفی موفق ترین استارتاپ های هلند

در این نوشته شما میخوانید:

استارتاپ‌های هلند به عنوان یکی از مراکز نوآوری و کارآفرینی در اروپا شناخته می‌شوند. با محیط کسب و کار پویا و حمایت قوی از جانب دولت و سازمان‌های مربوطه، هلند به یکی از مقاصد محبوب برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها تبدیل شده است. استارتاپ‌های هلندی در صنایع مختلفی مانند فناوری اطلاعات، فناوری هوشمند، فضا، زیست‌فناوری، ارتباطات، خدمات مالی و صنایع خلاق فعالیت می‌کنند. این استارت‌آپ‌های برتر هلند تمرکز بر ارائه نوآوری‌های فناورانه، تکنولوژی مبتنی بر داده‌ها، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر فناوری‌های پیشرفته دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه اخذ ویزای استارتاپ هلند به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

استارتاپ های موفق هلند

 

معرفی استارتاپ‌های موفق و برتر هلند

در کشور هلند مانند سایر کشورها برخی استارتاپ‌ها موفق‌تر عمل کرده‌اند و به عنوان استارت‌آپ‌های برتر هلند شناخته می‌شوند. هر کدام از این استارتاپ‌ها در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و تأمین‌کننده یک نیاز جامعه هستند. بعضی از این استارتاپ‌ها به قدری موفق عمل کرده‌اند که در سطح جهان نیز شناخته شده‌اند. اگر شما نیز قصد راه‌اندازی یک استارتاپ را داشته باشید بهتر است راه و روش استارتاپ‌ها موفق را مطالعه کنید تا بتوانید با چالش‌ها روبه‌رو شوید. برای آشنایی بیشتر با استارتاپ‌های موفق و برتر هلند با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: 

[irp posts=”10800″ name=”همه چیز درباره مالیات در هلند | از نرخ تا شرایط”]

شرکت Adyen

شرکت Adyen یکی از استارتاپ‌های هلند در فناوری پرداخت آنلاین است که در سال 2006 تأسیس شد و مقر اصلی آن در آمستردام هلند قرار دارد. Adyen به عنوان یکی از استارتاپ‌های موفق هلند در فناوری پرداخت جهان شناخته می‌شود.Adyen  سرویس‌های پرداخت برای تجارت الکترونیکی، فروشگاه‌های آنلاین، وب‌سایت‌ها، برنامه‌های موبایل و شرکت‌های بزرگ را ارائه می‌دهد. این شرکت اجازه می‌دهد تا تجارت بین‌المللی را با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ روش پرداخت در سراسر جهان، از جمله کارت‌های اعتباری، کارت‌های بیت‌کوین، پرداخت‌های موبایل و دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی، ساده و سریع کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Adyen این است که این شرکت کنترل کامل روند پرداخت را برعهده می‌گیرد. آن‌ها سیستمی جامع را برای پردازش پرداخت‌ها، جمع‌آوری و تجمیع داده‌ها، ارائه گزارشات تجاری و مدیریت ریسک ارائه می‌دهند. این رویکرد یکپارچه و کارآمد Adyen را به یکی از انتخاب‌های برتر در صنعت پرداخت آنلاین تبدیل کرده است. شرکت Adyen با ارائه خدمات پرداخت برای بزرگترین شرکت‌های جهان مانند Netflix، Airbnb، Uber و Spotify به شهرت رسیده است.

شرکت Booking.com

شرکت Booking.com یکی از بزرگترین و معروفترین وبسایت‌های رزرو هتل و اقامتگاه در جهان است. این شرکت در سال 1996 تأسیس شد و مقر اصلی آن در آمستردام، هلند قرار دارد. Booking.com امکان رزرو هتل‌ها، ویلاها، آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های خصوصی و سایر امکانات اقامتی را در سراسر جهان به مسافران فراهم می‌کند. Booking.com به کاربران خود امکان مقایسه قیمت‌ها، خدمات و امکانات مختلف اقامتگاه‌ها را می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد بر اساس نیازها و ترجیحات خود رزروی را انجام دهند. این شرکت با همکاری با هزاران هتل و مراکز اقامتی در سراسر جهان، یک پل ارتباطی بین مسافران و صاحبان املاک اقامتی فراهم می‌کند.

Booking.com به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های برتر هلند در پلتفرم جهانی، در بیش از ۲۲۰ کشور و منطقه حضور دارد و بیش از ۲۸۰ میلیون نظر مشتری را درباره اماکن اقامتی در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است. با استفاده از Booking.com، مسافران می‌توانند به راحتی اقامتگاه‌هایی را که بهترین امکانات و قیمت مناسب را دارند، پیدا کنند و رزرو کنند. این شرکت با توسعه و رشد چشمگیر خدمات خود، Booking.com به یکی از برندهای قدرتمند و معتبر در صنعت مسافرت و گردشگری تبدیل شده است.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را هم مطالعه کنید: 

[irp posts=”10658″ name=”معرفی بهترین شهرهای هلند برای زندگی، کار و مهاجرت در سال 2023″]

شرکت TomTom

شرکت TomTom یکی از برجسته‌ترین استارتاپ‌های هلند تولید کننده دستگاه‌های ناوبری و نقشه‌های دیجیتال است. این شرکت در سال 1991 در آمستردام، هلند تأسیس شد و به یکی از پیشروان در زمینه تکنولوژی مکان‌یابی تبدیل شده است.TomTom  ابتدا با تولید سخت‌افزارهای ناوبری خود برای خودروها شناخته می‌شد. این دستگاه‌ها با استفاده از سیستم جی‌پی‌اس به رانندگان کمک می‌کردند تا مسیرهای خود را بیابند و به مقصد خود برسند. سپس با گسترش فناوری ورود به بازار نقشه‌های دیجیتال و خدمات آنلاین را نیز آغاز کرد.

TomTom امروزه برنامه‌ها و سرویس‌های متنوعی را در حوزه نقشه‌های دیجیتال، راهنمایی ترافیک، خدمات لوکیشن برای شرکت‌ها و دستگاه‌های هوشمند ارائه می‌دهد. نقشه‌های دیجیتال TomTom شامل اطلاعات مفصل راهبری، محل‌یابی، مسیریابی، اطلاعات ترافیک و سایر اطلاعات مرتبط با مکان‌ها و شبکه‌های جاده‌ای است. علاوه بر این، TomTom همچنین به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات لوکیشن برای شرکت‌ها و توسعه دهندگان نرم‌افزار فعالیت می‌کند. این شرکت ابزارها و رابط‌ها را فراهم می‌کند که به سایر شرکت‌ها و برنامه‌نویسان امکان می‌دهد از اطلاعات مکانی و نقشه‌های TomTom در برنامه‌ها و خدمات خود استفاده کنند.

شرکت WeTransfer

شرکت WeTransfer یکی از استارتاپ‌های هلند در سرویس اشتراک فایل آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های بزرگ را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند. این شرکت در سال 2009 در آمستردام، هلند تأسیس شد و در حال حاضر میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این سرویس استفاده می‌کنند.

مزیت اصلی WeTransfer نسبت به سرویس‌های اشتراک فایل دیگر، قابلیت انتقال فایل‌های بزرگ بدون نیاز به ثبت‌نام است. کاربران می‌توانند فایل‌های خود را با استفاده از رابط کاربری ساده و بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری به دیگران ارسال کنند. همچنین WeTransfer امکان ارسال چندین فایل همزمان و به صورت همزمان را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، WeTransfer با ارائه یک پلتفرم خلاقانه و جذاب به کاربران خود، به عنوان یک ابزار برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها در صنعت خلاقیت و هنر معروف است. شرکت با همکاری با هنرمندان، طراحان، عکاسان و متخصصان خلاق، بستری را برای ارائه و انتشار آثار خلاقانه فراهم می‌کند. WeTransfer همچنین با تأکید بر تجربه کاربری ساده و زیبا، به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های خود را به راحتی سازماندهی و مدیریت کنند. همچنین این سرویس امکان ارسال فایل‌ها در قالب لینک‌های قابل سفارشی‌سازی را نیز فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی: 

[irp posts=”10189″ name=”شرایط اقتصادی هلند در سال 2023 چگونه است؟”]

شرکت Elastic

شرکت Elastic یکی از استارتاپ‌های موفق هلند پیشرو در زمینه جستجو و تحلیل داده‌ها و سازماندهی اطلاعات است. این شرکت در سال 2012 تأسیس شد و مقر اصلی آن در آمریکا قرار دارد، اما دارای دفاتر و شعبه‌هایی در سراسر جهان، از جمله هلند، دارمشتات، انگلستان، و استرالیا است.

محصول اصلی Elastic، پلتفرم Elastic Stack است که شامل چندین ابزار و فناوری برای جمع‌آوری، ذخیره، جستجو، و تحلیل داده‌ها است. این پلتفرم شامل Elasticsearch، Logstash، Beats و Kibana است. Elasticsearch به عنوان موتور جستجوی توزیع شده و قدرتمند اطلاعات و داده‌ها را در سراسر سیستم‌های پیچیده فراهم می‌کند. Logstash برای جمع‌آوری، تبدیل و ارسال داده‌ها به سایر سیستم‌ها استفاده می‌شود. Beats برای جمع‌آوری و ارسال داده‌ها از سرورها و دستگاه‌های مختلف به Elasticsearch و Logstash استفاده می‌شود. در نهایت، Kibana به عنوان ابزاری برای تجسم و تحلیل داده‌ها و مشاهده داشبوردها و گزارش‌های تحلیلی به کار می‌رود.

Elastic Stack این شرکت که به عنوان استارت‌آپ‌های برتر هلند شناخته می‌شود به عنوان یک پلتفرم متن‌باز و قابل انعطاف شناخته می‌شود که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا داده‌های خود را بهبود دهند و از آنها استفاده کنند. از جمله موارد استفاده Elastic در صنایع مختلف می‌توان به جستجو در وبسایت‌ها، تحلیل لاگ‌ها و رویدادها، مانیتورینگ عملکرد سیستم، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های اینترنت اشیا (IoT)و بسیاری دیگر اشاره کرد.

شرکت 3D Hubs

شرکت 3D Hubs یکی از استارتاپ هلندی است که در حوزه ساخت محل زندگی هوشمند و مسکن هوشمند فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا (IoT)هوش مصنوعی و سیستم‌های خانه هوشمند، سکویی را برای اتصال و کنترل هوشمند تجهیزات مختلف در خانه فراهم می‌کند. محصول اصلی 3D Hubs، یک پلتفرم هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا است که به ساکنان خانه‌ها امکان می‌دهد تا تجهیزات مختلف را از طریق یک سیستم متمرکز و به‌روزرسانی کنند. این پلتفرم شامل یک هاب هوشمند است که به اینترنت متصل می‌شود و تجهیزات مانند لامپ‌ها، دستگاه‌های گرمایش و سرمایش، درب‌های خانه و سایر دستگاه‌های هوشمند را مدیریت می‌کند. با استفاده از D Hubs3، کاربران می‌توانند از راه دور تجهیزات خانه خود را کنترل کنند و به طور هوشمند و بهینه از انرژی استفاده کنند. به عنوان مثال، با استفاده از اپلیکیشن موبایل D Hubs، می‌توانند لامپ‌ها را روشن و خاموش کنند، دمای اتاق را تنظیم کنند یا درب خانه را قفل و باز کنند.D Hubs 3همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، الگوهای رفتاری خود را تشخیص داده و بر اساس آن‌ها تنظیمات هوشمندی را برای خانه خود پیشنهاد دهد.

مطلب پیشنهادی: ویزای استارتاپ انگلیس

 

معرفی بهترین استارتاپ های هلند

 

شرکت bunq

یکی از استارتاپ‌های موفق در هلند، شرکت  “Bunq” است. Bunq یک بانک دیجیتال است که در سال 2012 تأسیس شد. این بانک به عنوان یک نوآور در صنعت بانکداری و خدمات مالی شناخته می‌شود.Bunq  با استفاده از فناوری‌های نوین و الگوهای کسب و کار تازه، تجربه بانکداری را برای مشتریان بهبود می‌بخشد. این بانک از طریق یک اپلیکیشن موبایل قابل دسترسی است و به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنلاین عملیات مالی خود را انجام دهند.

احتمالا مطلب زیر هم برایتان مفید باشد: 

[irp posts=”9910″ name=”شرایط ثبت شرکت در هلند | هزینه ها، مراحل و مدارک”]

Bunq با ارائه خدمات بانکی سریع، ساده و شفاف، به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی حساب‌های بانکی را مدیریت کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند و دریافت کنند، کارت‌های بانکی متنوع را مدیریت کنند و دسترسی به امکانات مختلفی مانند پول الکترونیکی و ابزارهای بودجه‌بندی داشته باشند.Bunq از مدل کسب و کار اشتراکی نیز استفاده می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن حساب بانکی خود با دیگران و همچنین برای تقسیم هزینه‌ها و پرداخت‌ها از این امکان استفاده کنند.

 

موفق ترین استارتاپ های هلند

بیشتر بخوانید: راهنمای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

استارتاپ های شناخته شده در هلند و زمینه فعالیت آن ها

استارتاپ‌های هلند با محیط کسب و کار دوستانه، حمایت قوی دولتی و تمرکز بر فناوری و نوآوری، در صنعت جهانی استارتاپ‌ها معتبری شناخته می‌شوند. این شرکت‌ها در زمینه‌های متنوعی از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی تا حوزه‌های مالی، سلامتی و حمل و نقل فعالیت می‌کنند. هلند به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای شرکت‌های نوپا و سرمایه‌گذاران جذابیت دارد. با بازارهای بین‌المللی، زیرساخت‌های فنی پیشرفته و فرهنگ کارآفرینی پویا، استارت‌آپ‌های برتر هلند موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورده‌اند. این شرکت‌ها به جرات به عنوان نمونه‌های الگویی از نوآوری، کارآفرینی و ارزش‌آفرینی در صنعت جهانی استارتاپ‌ها تلقی می‌شوند.

شرکت Elastic با پیشروی در زمینه جستجو و تحلیل داده‌ها و سازماندهی اطلاعات، شرکت Adyen در زمینه فناوری پرداخت آنلاین، شرکت WeTransfer در سرویس اشتراک فایل آنلاین، شرکت 3D Hubs در حوزه ساخت محل زندگی هوشمند و مسکن هوشمند، Bunq به عنوان یک بانک دیجیتال و یک نوآور در صنعت بانکداری و خدمات مالی، شرکت Booking.com به عنوان یکی از معروف‌ترین وب‌سایت‌های رزرو هتل و اقامتگاه در جهان و شرکت TomTom به عنوان تولیدکننده دستگاه‌های ناوبری و نقشه‌های دیجیتال از جمله استارتاپ‌ها موفق در کشور هلند هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه اخذ ویزای استارتاپ برای راه اندازی استارتاپ با مجموعه اپلای 4 تماس بگیرید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.