apply4residency
Search
Close this search box.

وکیل مهاجرت به انگلیس

وکیل مهاجرت به انگلیس

در این نوشته شما میخوانید:

روش‌های مهاجرت به انگلستان فوق‌العاده متنوع و البته در برخی روش ها کمی پیچیده است. به همین دلیل است که اغلب توصیه می‌شود از یک وکیل مهاجرت به انگلیس کمک بگیرید تا به شما در مسیر مهاجرت کمک کند. وکلای مهاجرت به‌طور خاص در زمینه قوانین مهاجرت آموزش‌ دیده‌اند و وظیفه آن‌ها کمک به مشتریان از طریق سیستم مهاجرت است. سیستم مهاجرت انگلستان متنوع و کمی پیچیده است و موضوعاتی که وکلای مهاجرت با آن‌ها سر و کار دارند، بسیار گسترده است.

حجم این موضوعات به گستردگی تعداد روش‌های مهاجرتی موجود، شرایط متفاوت متقاضیان برای استفاده از این روش‌ها و تمام مشکلات نهفته در آن‌ها است. در این مقاله از موسسه اپلای 4 قصد داریم به بررسی وکیل مهاجرت به انگلیس بپردازیم، تا پایان با ما همراه باشید.

شما می‌توانید برای دریافت خدمات اخذ ویزای کارآفرینی با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی اپلای 4 در تماس باشید. 

منظور از وکیل مهاجرت چیست؟

منظور از وکیل مهاجرت چیست؟

وکیل مهاجرت یک نماینده قانونی است که می‌توانید برای کمک به پرونده مهاجرت خود استخدام کنید. وکیل مهاجرتی با نام‌ کارگزار پرونده نیز شناخته می‌شود. قوانین مهاجرت بسیار متنوع و پیچیده هستند و یک وکیل مهاجرت به انگلیس می‌تواند به شما مشاوره حقوقی و اقدامات عملی ارائه دهد. همچنین به شما کمک می کنند تا مدارک لازم را جمع‌آوری کرده و درخواست خود را ارائه دهید. آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند که چه ویزایی با‌توجه‌به شرایط‌تان برای شما مناسب است و چه مراحلی را باید طی نمود.

مطلب پیشنهادی: صفر تا صد دریاقت ویزای استارتاپ کانادا

حوزه‌ های قوانین مهاجرت

حوزه‌های مختلفی از قانون مهاجرت وجود دارد که وکیل مهاجرت به انگلیس می‌تواند درمورد آن‌ها مشاوره دهد. این حوزه‌ها می‌تواند شامل کار با افراد در زمینه درخواست‌های اخذ و تمدید ویزا، بیزینس، استارتاپ، کارآفرینی و… باشد.

نوع ویزا و درخواست شما به عوامل مختلفی مانند ملیت، سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مدرک زبان، سوابق کاری، تمکن مالی، آیا در داخل انگلستان هستید یا خارج از آن و دلیل مهاجرت به این کشور بستگی دارد. برخی از این حوزه‌ها عبارت‌اند از:

  • ویزای اسکیل ورکر برای کار در انگلیس
  • درخواست اخذ اقامت نامحدود بر مبنای اقامت بلندمدت
  • مجوز اسپانسرشیپ
  • درخواست ویزا برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران
  • ویزای همراه به انگلیس مانند ویزای همسر، ویزای نامزد، فرزند و…
  • ویزای دانشجویی برای تحصیل در انگلستان
  • ویزای استارتاپ
  • ویزای خود اشتغالی
  • و موارد دیگر

وکیل مهاجرت در چه مواردی می‌تواند به شما کمک کند؟

وکیل مهاجرت در چه مواردی می‌تواند به شما کمک کند؟

کار با یک وکیل مهاجرت به انگلیس برای هرگونه درخواست ویزا، یک الزام قانونی محسوب نمی‌شود. با این حال، قانون مهاجرت پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و اغلب دچار تغییر می‌شود؛ بنابراین، کار با یک وکیل مهاجرت به انگلیس به‌شدت به افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند، توصیه می‌شود.

اکثر وکلا می‌توانند جلسات مشاوره‌ای را به شما ارائه دهند تا بررسی کنند که شرایط شخصی شما چیست و چگونه می‌توانند به شما کمک کنند. وکلای مهاجرت باید حقایق پرونده شما را یادداشت کنند و شما باید تا جای ممکن اطلاعات لازم را به آن‌ها ارائه دهید؛ برای مثال وکیل مهاجرت به انگلیس می‌تواند درمورد مسائل زیر از شما سؤال کند:

  • اطلاعات شخصی شما و خانواده تان
  • سوابق کیفری
  • کار و درآمد شما
  • ملیت
  • میزان ثروت
  • تحصیلات
  • سوابق مهاجرتی
  • سوابق کاری و کارفرمایانان

وکلای مهاجرت به شما کمک می‌کنند تا قانون مهاجرت را به روشی دست‌یافتنی تفسیر و درک کنید که چگونه می‌توانید تمام الزامات درخواست ویزا را برآورده کنید تا مطمئن شوید که احتمال موفقیت شما چقدر است.

اگر به چیزی بیش از مشاوره نیاز داشته باشید، یک وکیل مهاجرت به انگلیس می‌تواند درخواست ویزای شما را با بالاترین استاندارد تنظیم کند و همچنین اطمینان حاصل کند که شما از تمام مدارک لازم برخوردار هستید. اغلب اوقات، درخواست‌های ویزا به دلیل اشتباهات کوچک یا از قلم انداختن مدارک رد می‌شوند و یک وکیل مهاجرت می‌تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند. علاوه بر این، وکلای مهاجرت تجربه چندین ساله در روش های مختلف مهاجرت را دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی : راهنمای دریافت ویزای استارتاپ هلند

آیا وکیل مهاجرت می‌تواند در یک پرونده ریجکتی به شما کمک کند؟

اگر تصمیمی درمورد درخواست خود دریافت کرده‌اید که فکر می‌کنید ناعادلانه است؛ برای مثال اگر درخواست ویزای شما رد شده است، وکیل مهاجرت به انگلیس ممکن است بتواند از طرف شما علیه این تصمیم درخواست تجدیدنظر کند. در این شرایط، وکیل مهاجرت می‌تواند دلایل ناموفق بودن درخواست شما و گزینه‌های موجود در مورد نحوه ادامه، جمع‌بندی و ارسال درخواست تجدیدنظر را بررسی کند.

هزینه استخدام وکیل مهاجرت به انگلیس چقدر است؟

هزینه استخدام وکیل مهاجرت انگلیس چقدر است؟

هزینه‌های مشاوره مهاجرت به شرایط شخصی شما و نوع درخواست ویزایی که باید برای آن اقدام کنید، بستگی دارد. علاوه‌بر‌این، ویزاها و مسیرهای مختلف مهاجرت، همگی زمان‌های پردازش متفاوتی دارند؛ بنابراین، نمی‌توان برآورد دقیقی از هزینه‌های استخدام وکیل مهاجرت به انگلیس داشت. بهتر است قبل از قرارداد، بررسی‌های لازم را در مورد کیفیت خدمات و میزان صداقت وکیل مهاجرت خود انجام دهید.

چه کسانی به وکیل مهاجرتی نیاز دارند؟

در اکثر موارد استخدام وکیل مهاجرتی انگلیس 100 درصد ضروری نیست. با این حال، وکلای مهاجرت روند مهاجرت را تسریع می‌کنند؛ زیرا این شغل آن‌ها است. وکلای مهاجرتی تمام سوالاتی که احتمالا خواهید پرسید را شنیده و پاسخ آن‌ها را می‌داند‌ و تقریبا با هر موقعیت مهاجرتی که ممکن است با آن برخورد کنید روبه‌رو شده‌اند.

جمع‌بندی

وکیل مهاجرت به انگلیس خدمات حقوقی مربوط به مهاجرت در این کشور  و اخذ ویزای استارتاپ انگلیس را به افرادی که به این خدمات نیاز دارند، ارائه می‌دهد. آن‌ها به‌منظور یافتن بهترین راه ‌حل قانونی، هر فرد را  از نظر واجد شرایط‌بودن و الزامات مورد ارزیابی قرار می‌دهند. وکیل مهاجرت به انگلیس از تجربه لازم در زمینه قوانین مهاجرتی انگلستان شامل انواع ویزاها، مدارک موردنیاز، الزامات تعیین‌شده، هزینه‌های دولتی و غیره برخوردار است. آن‌ها می‌بایست مشاوره‌های لازم در خصوص کلیه موارد مذکور را ارائه دهند و شما را در مسیر درست برای رسیدن به یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی‌تان هدایت کنند.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.