apply4residency
Search
Close this search box.

وکیل ویزای استارتاپ کانادا

وکیل ویزای استارتاپ کانادا

در این نوشته شما میخوانید:

قبل از پرداختن به موضوع وکیل ویزای استارتاپ کانادا بهتر است بدانیم ویزای استارتاپ چیست و چه مزایایی دارد. برنامه ویزای استارتاپ (SUV) کانادا فرصتی به کارآفرینان خلاق خارجی می‌دهد تا بتوانند ایده‌ های خود را عملی سازند. این ایده‌ ها باید منحصربه ‌فرد باشند و احتمال موفقیت آنان در بازار بالا باشد.

کارآفرینانی که بتوانند حمایت مالی سرمایه ‌گذاران را جلب کنند می‌توانند ازطریق برنامه استارتاپ به کانادا مهاجرت کنند و از تمام مزایای شهروندی کانادا بهره ‌مند شوند. برخی متقاضیان به منظور افزایش احتمال موفقیت اخذ ویزای استارتاپ کانادای خود، ازطریق وکیل اقدام می‌کنند. در این مقاله از مؤسسه اپلای 4 به جنبه‌ های مختلف مهاجرت با ویزای استارتاپ به کانادا می ‌پردازیم.

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا

دولت کانادا در تلاش برای شکوفایی بیشتر اقتصاد خود، شرایطی را فراهم نموده تا کارآفرینان خارجی بتوانند با طرح ایده‌ های خلاقانه و پول ‌ساز در کانادا فعالیت کنند. تعداد افراد پذیرفته ‌شده در برنامه ویزای استارتاپ کانادا محدود است و سالانه تنها تعداد کمی از متقاضیان می‌توانند از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت کنند. این برنامه روی کیفیت کار و موفقیت کارآفرینان در بازار تمرکز می‌کند. برای اینکه متقاضیان بتوانند ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنند باید حداقل یکی از شرایط مالی زیر را داشته باشند:

  • اخذ حمایت مالی حداقل 200.000 دلار از یک یا چند صندوق سرمایه ‌‌گذار خطرپذیر (Venture Capital Funds)
  • اخذ حمایت مالی حداقل 75.000 دلار از یک یا چند گروه سرمایه‌ گذار فرشته ( Angel Investor Groups)
  • پذیرفته‌ شدن در برنامه انکوباتور (Business Incubator)

وکیل ویزای استارتاپ کانادا

برای مهاجرت به کانادا، داشتن یک وکیل به‌عنوان نماینده متقاضی، ضروری نیست. تمامی درخواست‌ های مهاجرت استارتاپ به کانادا به‌ صورت برابر مورد بررسی قرار می ‌گیرند و هیچ تبعیضی بین آن‌ ها وجود ندارد. به همین دلیل از نظر دولت کانادا داشتن وکیل ویزای استارتاپ کانادا ضروری نیست؛ ولی بهتر است هنگامی که می‌خواهید برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید با یک وکیل مهاجرتی در ارتباط باشید.

ممکن است متقاضیان از برخی قوانین و فرایند های قانونی بی‌‌ اطلاع باشند. در صورت آشنا نبودن متقاضی به روند مهاجرت استارتاپ به کانادا، اخذ ویزای استارتاپ کانادا با وکیل، پیچیدگی‌های کمتری برای متقاضی دارد. یک اشتباه کوچک می‌تواند تمام تلاش ‌های متقاضی را نقش ‌برآب کند. در نتیجه تلاش‌ هایی که برای به ثمر رساندن ایده استارتاپی خود داشته ‌اید بی‌ پاسخ می‌ ماند.

مزایای اخذ ویزای استارتاپ با وکیل

کارآفرینان خلاقی که ایده خود را برای شروع یک کسب ‌و کار جدید در کانادا ارائه می‌دهند باید از تمام شرایط و مسیرهای قانونی اخذ ویزای استارتاپ آگاهی داشته باشند. یکی از این موارد که اهمیت زیادی نیز دارد، پشتیبانی سرمایه ‌گذاران است.  وکلای مهاجرتی در زمینه‌های مختلف حقوقی و مسیرهای مهاجرتی دانش و تجربه دارند.

وکلا دقیقاً از وظایف خود به ‌عنوان وکیل ویزای استارتاپ کانادا مطلع هستند و می‌ دانند در چنین پرونده ‌‌های مهاجرتی چه شرایط، مراحل و اطلاعاتی باید به‌ دقت ارائه یا طی شود. در فرایند اخذ ویزای استارتاپ کانادا، وکلا به کارآفرینان کمک می‌کنند تا تمام اسناد مورد نیاز را تهیه کرده و آن‌ ها را به بهترین صورت ارائه ‌دهند. در طول مسیر اخذ ویزای استارتاپ کانادا بهره‌‌ گرفتن از یک وکیل با تجربه می‌ تواند به ارائه یک پرونده بی‌نقص از طرف متقاضی کمک کند.

وکیل ویزای استارتاپ کانادا آری یا خیر؟

وکیل ویزای استارتاپ کانادا آری یا خیر؟

وقتی یک کارآفرین خود را برای مهاجرت استارتاپی به کانادا آماده می‌کند باید تمام جوانب امر را بسنجد. یکی از این موارد هزینه‌ وکیل ویزای استارتاپ کانادا است. درست است که برای مهاجرت استارتاپ به کانادا می ‌توان با کسب اطلاع درباره شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا اقدام کرد؛ ولی ممکن است به دلیل عدم آشنایی با برخی روند های قانونی، تمام تلاش ‌های شما بی‌‌ نتیجه بماند.

مشورت با یک وکیل ویزای استارتاپ نیز یکی از سرمایه‌ گذاری‌‌ هایی است که می ‌تواند در موفقیت شما نقش داشته باشد. هزینه‌ هایی که برای وکیل ویزای استارتاپ کانادا در نظر می‌گیرید درحقیقت سرمایه ‌گذاری محسوب می‌شوند؛ زیرا از این طریق می‌ توانید نسبت به موفقیت پرونده مهاجرت استارتاپی خود امیدوارتر باشید. اخذ ویزای استارتاپ کانادا با وکیل، شما را یک پله از رقبایتان که بدون وکیل هستند بالاتر می ‌برد؛ زیرا وکلا به فرایندهای قانونی تسلط کامل دارند.

وقتی متقاضی خود به ‌تنهایی اقدام کند یا از یک فرد ناآشنا به امور کمک بگیرد، ممکن است با کوچک ‌ترین اشتباه یا نقص مدارک، تمام تلاش و سرمایه او در این مسیر به باد رود. اغلب اوقات ضررهایی که از این راه به فرد وارد می‌شود حتی توسط یک وکیل کارکشته نیز قابل جبران نیست.

انتخاب وکیل ویزای استارتاپ کانادا

اکنون شما به‌عنوان کارآفرین، ایده ‌ای خلاقانه در سر دارید و قصد دارید برای شروع کسب ‌و کار جدید در کانادا اقدام کنید. از طرف دیگر تصمیم دارید که با کمک یک وکیل با تجربه، مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ به کانادا را برای خود عملی سازید. در انتخاب وکیل دقت کنید. در ادامه توصیه‌ هایی برای شما داریم که از طریق آن‌ ها می‌توانید یک وکیل ویزای استارتاپ کانادا که از مهارت و تجربه خوبی برخوردار است، پیدا کنید.

  • درباره میزان تجربه و پرونده‌های موفق مهاجرتی او تحقیق کنید.
  • قبل از عقد قرارداد درباره هزینه و تمام خدمات مهاجرتی، اطلاعات لازم را کسب کنید.

مراقب کلاهبرداری باشید

زمانی که تصمیم گرفتید با کمک یک وکیل ویزای استارتاپ کانادا، امور مهاجرت قانونی خود را انجام دهید، باید مراقب باشید. در فرایند مهاجرت ممکن است برخی افراد یا وکلا دردسرهایی برای شما به وجود آورند. برای اینکه در دام کلاهبرداری نیفتید این توصیه‌ها را جدی بگیرید:

  • ممکن است برخی وکلا شما را به ارائه اطلاعات نادرست تشویق کنند. این کار غیرقانونی است و می‌تواند بعد از ورود به خاک کانادا دردسرآفرین باشد یا حتی مانع از ورود شما شود.
  • اسناد یا عکس ‌های اصلی را به وکیل خود ندهید.
  • فرم ‌های خالی را به‌ هیچ‌ وجه امضا نکنید.
  • قبل از امضای هر فرم یا سند آن را به ‌دقت خوانده و از تمام محتوای آن‌ کاملاً مطلع شوید.
  • از تمام اسنادی که وکیل برای شما تهیه می‌کند حتماً کپی بگیرید.
  • برای هزینه ‌‌هایی که به وکیل ویزای استارتاپ کانادا پرداخت می‌کنید، حتماً رسید بگیرید.

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا

کشور کانادا با سرانه درآمد بالا و اقتصادی پویا یکی از کشورهای ثروتمند جهان است. دولت کانادا برای پویاتر کردن اقتصاد خود، برنامه ویزای استارتاپ کانادا را طراحی کرده و آن را اجرا می‌کند. در این طرح، کارآفرینان خلاق از سراسر جهان با ارائه ایده‌‌ های خلاقانه، می ‌توانند ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنند. برخی متقاضیان برای افزایش احتمال موفقیت خود با یک وکیل ویزای استارتاپ کانادا مشورت می‌کنند.

البته برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا پیش ‌نیازهای مهمی لازم است که اخذ فاند استارتاپ بین‌ المللی یکی از آن‌ها است. این حمایت مالی باید از طرف سرمایه ‌گذاران فرشته، صندوق ‌های سرمایه ‌گذار خطرپذیر و… باشد. ویزای استارتاپ کانادا به کارآفرینانی که بتوانند نشان دهند ایده آن‌ ها می‌تواند موفقیت ‌آمیز باشد، شانس دریافت اقامت دائم کانادا را اعطا می‌کند. این کار موجب گسترش مشاغل فعال و پویاتر شدن اقتصاد کانادا می‌شود.

بیشتر بخوانید: ویزای استارتاپ انگلیس

مزایای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مزایای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

ممکن است کارآفرینان تصمیم بگیرند ازطریق یک وکیل ویزای استارتاپ کانادا، ویزای استارتاپ را اخذ کنند. البته باید تمام شرایط لازم همانند حمایت مالی، اسناد و مدارک لازم و گواهی موفقیت در آزمون زبان را داشته باشند. مشورت با وکیل برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا به شما کمک می‌کند تا از چم‌ و خم‌ های قانونی که ممکن است از آن ‌ها بی ‌اطلاع باشید، آگاه شوید. مزایای ویزای استارتاپ کانادا و زندگی در این کشور به شرح زیر است:

  • استانداردهای بالای زندگی
  • کیفیت آموزش، درمان و مراقبت‌ های بهداشتی
  • اخذ اقامت دائم کانادا
  • قرارگیری در یک جامعه چند ملیتی
  • دسترسی آسان ‌‌تر به بازارهای جهانی
  • رشد اقتصادی فردی و پیشرفت‌ های مالی گروهی

جمع ‌بندی

برنامه ویزای استارتاپ کانادا با هدف جذب کارآفرینان موفق و خلاق، از سال 2013 آغاز شد. این طرح از کارآفرینان سراسر جهان دعوت می‌کند تا ایده‌ های خلاقانه خود را ارائه داده و با ارائه اسناد و شواهد، موفقیت ‌آمیزبودن آن‌ ها را اثبات کنند. کارآفرینانی که بتوانند با اثبات عملی بودن ایده خود، حمایت مالی سرمایه‌ گذاران را کسب کنند، می‌توانند ویزای مهاجرت استارتاپ به کانادا را بگیرند.

برخی متقاضیان ترجیح می‌دهند با یک وکیل ویزای استارتاپ کانادا مشورت کنند. در این زمینه ضرورتی وجود ندارد و برخی متقاضیان بدون کمک وکیل برای اخذ ویزای استارتاپ اقدام می‌کنند و موفق می‌شوند. البته مشورت با وکیل نیز بسیار منطقی است و برای اطمینان کامل می‌توانید از یک وکیل مهاجرت استارتاپی موفق برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا کمک بگیرید.

باید مراقب باشید و از تمام اسناد و مدارک کپی داشته باشید، برای هزینه‌ هایی که به وکیل پرداخت می‌کنید، رسید دریافت کنید و بدون خواندن و درک محتوای اسناد، آن‌ها را امضا نکنید. دریافت ویزای استارتاپ کانادا مزایایی عالی در اختیار کارآفرینان موفق قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانند از تمام مزایای شهروندی کانادا و پیشرفت‌ های اقتصادی فردی و گروهی بهره ببرند. مؤسسه اپلای 4 با سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزای استارتاپ هلند و دیگر کشورها، پرونده‌های مهاجرتی موفقی را در کشورهای مختلف جهان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.