apply4residency
Search
Close this search box.

چهار دانشگاه برتر آلمان با شهریه‌های مقرون به صرفه

چهار دانشگاه برتر آلمان

در این نوشته شما میخوانید:

چهار دانشگاه برتر آلمان با شهریه‌های مقرون به صرفه

آلمان یک مقصد مطلوب برای تحصیل در خارج به شمار می‌آید، زیرا سیستم آموزش عالی در این کشور به عنوان یکی از بهترین‌های اروپا شناخته می‌شود. مدارک دانشگاه‌های آلمان از نظر کیفیت در سراسر جهان جزو معتبرین‌ها هستند.

دانشگاه‌های آلمان پیشرفته‌ترین امکانات را دارند و واحدهای درسی بر محور تحقیق و پژوهش ارائه می‌دهند. بسیاری از دانشگاه‌های آلمان به خاطر اساتید و کیفیت آموزش دانشجویان خود در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار می‌گیرند.

سه دلیل اصلی اینکه چرا دانشگاه‌های آلمان از چنین شهرت قابل توجهی برخوردارند، عبارتند از:

  1. شهریه رایگان یا معقول: در آلمان دانشگاه‌های دولتی برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد شهریه‌ای دریافت نمی‌کنند: خبر خوب این است که بیشتر دانشگاه‌های آلمان عمومی هستند. البته دانشگاه‌های خصوصی شهریه دریافت می‌کنند که برای دوره لیسانس به 26000 یورو در سال و برای دورۀ کارشناسی ارشد به 40،000 یورو در سال می‌رسد.
  2. هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه: هزینۀ زندگی در کشور آلمان کاملاً مقرون به صرفه است. متوسط ​​هزینۀ زندگی دانشجویان که شامل غذا، حمل‌ونقل و فعالیت‌های اجتماعی می‌شود، 800 یورو در ماه است.
  3. بورس‌های تحصیلی برای دانشجویان خارجی: دانشجویان خارجی در اینجا به بورسیه‌های بی‌شماری دسترسی دارند که کل یا بخشی از شهریۀ آن‌ها را پوشش می‌دهد. برخی بورسیه‌ها هزینه‌های زندگی دانشجویان را نیز تأمین می‌کند.

با این مزایا جای تعجب ندارد که دانشجویان، آلمان را برای تحصیل در خارج ترجیح دهند. علاوه بر این، دانشگاه‌های آلمان رشته‌های مختلفی از مهندسی گرفته تا روانشناسی را ارائه می‌دهند.

در اینجا لیست چهار دانشگاه برتر آلمان را می‌ببینید که می‌توانید در سال 2020 به خاطر شهریه‌های مقرون به صرفه و سایر امکاناتشان درخواست تحصیل در آن‌ها را بدهید:

  1. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ: این دانشگاه در سال 1472 تاسیس شد، و یکی از مؤسسات برتر علمی و پژوهشی در اروپاست. این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال 2020 جایگاه 63ام را به خودش اختصاص داد. این دانشگاه رشته‌های مختلفی از رشته‌های حقوقی گرفته تا علوم طبیعی را ارائه می‌دهد؛ و متوسط ​​شهریه سالانه در آن 258 یورو است.
  2. دانشگاه هایدلبرگ: این دانشگاه در سال 1386 تأسیس شد، و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جهان است؛ تمرکز این دانشگاه بر روی تدریس پژوهش محور است. این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال 2020 جایگاه 66ام را به خودش اختصاص داد؛ و میانگین شهریۀ سالانۀ آن 20،000 یورو است.
  3. دانشگاه فنی مونیخ: این دانشگاه که در سال 1868 تأسیس شده، از افتخاراتش است که بر تحقیق و نوآوری تمرکز دارد. این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال 2020 جایگاه 55ام را به خودش اختصاص داد؛ و میانگین شهریه در آن 258 یورو در سال است.
  4. دانشگاه هومبولت برلین: این دانشگاه که در سال 1810 تأسیس شده است، تمرکز اصلی‌اش بر روی رشته‌های علوم پایه و همچنین علوم انسانی است. این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال 2020 جایگاه 120ام را به خودش اختصاص داد. این دانشگاه هیچ شهریه‌ای ندارد.

دانشگاه‌های آلمان با داشتن کیفیت بالای آموزش و شهریه کم یا مقرون به صرفه، اولویت برتر دانشجویان بین‌المللی هستند.

موسسه Apply4Residency گستره وسیعی از محصولات و خدمات مهاجرتی و ویزا و همچنین خدماتی برای مهاجران/دانشجویان مشتاق و علاقمند فراهم می­نماید. این خدمات و محصولات شامل؛ ویزای کاری آلمان، ویزای کسب و کار شینگن، ویزای تحصیلی آلمان، ویزای توریستی شینگن و همچنین ویزای کاری شینگن می­باشد.

اگر شما به دنبال تحصیل، کار، سفر توریستی، سرمایه­ گذاری و یا مهاجرت به آلمان هستید، با موسسه معتبر ویزا و امور مهاجرتی A4R در ارتباط باشید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.