apply4residency
Search
Close this search box.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری با سرمایه کم کدام است؟

مهاجرت کاری با سرمایه کم

در این نوشته شما میخوانید:

 

هر کسی که به دنبال زندگی در خارج از کشور است باید عوامل زیادی را در نظر بگیرد. ویزا، مشکلات زبانی، فرهنگ، مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های زندگی و امنیت مهم‌ترین مواردی هستند که باید در هنگام نقل مکان به یک کشور جدید در نظر گرفته شوند. در این مقاله بر دو مورد آخر یعنی امنیت و مقرون‌به‌صرفه بودن متمرکز خواهیم شد. در نتیجه، کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت امنیت و هزینه کم زندگی برای مهاجرت

کشورهای ارزان زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که می‌توانید با بودجه‌ای نسبتا کم در آنها زندگی کنید. اما اغلب، کشورهای ارزان مانند کشورهای ثروتمند از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی زیادی برخوردار نیستند. این مورد گاهی اوقات منجر به کاهش امنیت می‌شود. اما این رابطه همیشه برقرار نیست..

امنیت یک نگرانی بزرگ برای بسیاری از افرادی است که به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند، به‌خصوص اگر برای اولین دفعه به یک کشور سفر کنید. کشورهایی که در ادامه بیان می‌کنیم به‌طور کلی بسیار امن هستند، بنابراین می‌توانید بدون ترس به خارج از کشور بروید.

با این حال، توجه داشته باشید اتفاقات خوب و بد ممکن است در هر کشوری رخ دهد. هیچ تضمینی وجود ندارد که در کشوری آمار جرم یا خطر مطلقاً صفر باشد، اما این نباید مانع از سفر شما شود.

بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه واقعاً به کشور دیگری مهاجرت کنید، تحقیقات عمیق انجام دهید و محله‌ها و مناطق خاصی برای اسکان و زندگی را کاملا  ارزیابی و بررسی کنید. فراموش نکنید که سفر یا مهاجرت نباید گران باشد. کشورهای مقرون‌به‌صرفه زیادی وجود دارند. و مهم‌تر از همه آشنایی با کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری می‌تواند زندگی، سرمایه‌گذاری و کار را برای شما راحت‌تر کند. شاید در هنگام سفر بتوانید پول بیشتری به دست می‌آورید.

چگونه هزینه کم زندگی می‌تواند بهترین امتیاز برای کار در خارج از کشور باشد

بسیاری از مردم تصور می‌کنند سفر طولانی مدت یا زندگی در خارج از کشور هزینه گزافی داشته باشد. اگر کشورهای گران‌قیمت را انتخاب کنید قطعا ماجرا همین است و پولی که به سختی به دست آورده‌اید نمی‌تواند آرامش شما را تامین کند. از مقاصد پرطرفدار و فوق‌العاده گران مانند ایتالیا یا استرالیا اجتناب کنید. به برخی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری پایبند باشید. مطمئنا متعجب می‌شوید که می‌توانید با حقوق متوسط زندگی خوبی داشته باشید. وقتی می‌توانید در کنار کاوش در فرهنگ‌های جدید و ماجراجویی‌ها به کسب درآمد مناسب در بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم برسید، چرا باید خود را در دفتر کاری در مرکز شهر حبس کنید.

در واقع، هزینه پایین زندگی یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌ها برای بسیاری از افراد در مهاجرت کاری به خارج از کشور است. اگرچه حقوق‌ها در این دسته از کشورها اغلب پایین‌تر خواهد بود، اما به دلیل پایین بودن هزینه‌های زندگی با مشکل جدی مواجه نمی‌شوید. همچنین مشاغل پردرآمد زیادی در این کشورها وجود دارد. پس به شما این امکان را می‌دهد تا در حالی که در یک مقصد ارزان زندگی می‌کنید، درآمد و سرمایه خود را افزایش دهید.

بهترین و ارزان‌ترین کشورها برای زندگی

بررسی‌های انجام شده از مسافران نشان می‌دهد که این مقصدها بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت کاری هستند.

1. ویتنام؛ کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

برای کسانی که می‌خواهند در یک مکان عجیب و غریب زندگی و کار کنند، اما پول زیادی نپردازند، ویتنام مکانی بسیار اقتصادی است. بدون شک ویتنام یکی از بهترین و ارزان‌‌ترین کشورها برای مهاجران است. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در این کشور وجود دارد. ویتنام دارای مناظر خیره‌کننده برای کاوش، غذاهای محلی لذیذ برای اهل غذا است و تا حدودی مقصد مناسبی برای سفرهای ماجراجویی و کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری است.

شهرهای اصلی آن عبارتند از: هوشی مین در جنوب، پایتخت هانوی در شمال و دا نانگ در مرکز کشور. مشاغل فراوانی در این شهرها وجود دارد که می‌توانید با توجه به مهارت و توانایی خود شغل مناسب را انتخاب کنید.

واحد رسمی پول ویتنام دونگ است و در حال حاضر حدود 23000 VND تا 1 دلار ارزش دارد و یکی از معدود ارزهایی است که در سال‌های اخیر نسبت به دلار با کاهش ارزش مواجه شده است.

مشاغل محبوب در ویتنام: محبوب‌ترین شغل برای خارجی‌ها در ویتنام تدریس زبان انگلیسی است. فرصت‌های زیادی برای معلمان زبان انگلیسی وجود دارد، با میانگین حقوق ماهانه از 1100 دلار تا 1700 دلار آمریکا، که این درآمد بالاتر از بسیاری از کشورهای همسایه است.

دریافت مشاوره رایگان اخذ ویزای استارتاپ انگلیس به صورت 0 تا 100 

مخارج زندگی در ویتنام

با توجه به اینکه ویتنام یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری است. اما، هزینه زندگی در ویتنام بستگی به شهر یا منطقه‌ای دارد که انتخاب می‌کنید. شهرهایی مانند هوشی مین و هانوی گران‌تر از مناطق روستایی هستند، اما دستمزد در این شهرها نیز بالاتر است.

 

یک آپارتمان کوچک را می‌توان با حدود 250 دلار در ماه اجاره کرد، در حالی که هزینه‌های غذا خوردن در خارج از خانه حدود 1 تا 3 دلار برای هر وعده غذایی است، اگر به رستوران‌های محلی یا غذاهای خیابانی پایبند باشید، و قیمت هر وعده غذایی در رستوران‌های سبک غربی حدود 10 دلار است. حمل‌و‌نقل بسیار ارزان است، حمل‌و‌نقل عمومی محلی از حدود 0.30 دلار شروع می‌شود و تاکسی‌ها از 0.50 دلار در هر کیلومتر شروع می‌شوند. با همه این موارد ویتنام بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم است.

شغل پیشنهادی: آموزش زبان انگلیسی در ویتنام با پرمیر TEFL

  1. 2. کاستاریکا

کاستاریکا احتمالاً محبوب‌ترین کشور در آمریکای مرکزی است. جنگل‌های سرسبز، سواحل گرمسیری و مردم محلی مهربان شما را عاشق این کشور می‌کنند و فوراً حال و هوای Pura Vida  در آن ایجاد می‌شود. کاستاریکا یکی از ارزان‌ترین کشورها برای زندگی برای آمریکایی‌ها است. پروازهای مقرون‌به‌صرفه از ایالات متحده نیز به‌راحتی یافت می‌شود و سفر به کاستاریکا را جذاب‌تر می‌کند. اگرچه کاستاریکا نسبت به سایر کشورهای منطقه مانند گواتمالا یا نیکاراگوئه گران‌تر است، اما میزان حقوق‌ها نیز در مقایسه با این دو کشور بالاتر هستند که تفاوت را ایجاد می‌کند.

بهترین کشور برای سرمایه گذاری با سرمایه کم کجاست؟

مشاغل محبوب اینجا: آموزش زبان انگلیسی، گردشگری، غواصی

هزینه زندگی: یک وعده غذایی در یک رستوران محلی حدود 3 تا 6 دلار هزینه دارد، اجاره از 300 تا 800 دلار در ماه بسته به اندازه آپارتمان و مکان، هزینه حمل‌و‌نقل محلی از 0.70 دلار در هر سفر شروع می‌شود.

شغل پیشنهادی: معلم غواصی شوید

 

3. بلغارستان؛ کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

شاید تعجب کنید که بلغارستان را در لیست کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری بیابید. اگر دوست دارید در اروپا کار کنید و در خارج از کشور زندگی کنید، اما هزینه بالای زندگی در کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه شما را ناامید می‌کند. کافی است نگاه خود را به اروپای شرقی معطوف کنید.

بلغارستان یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی است و به‌سرعت در بین مسافران محبوب شده است. یک بودجه متوسط می‌تواند به شما این امکان را بدهد که مانند یک پادشاه در بلغارستان زندگی کنید. جالب است بدانید بلغارستان کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری بوده و موقعیت این کشور برای کاوش بسیار مناسب است. کشورهایی مانند یونان، ترکیه و رومانی در نزدیک شما هستند. بلغارستان تاریخی غنی و پرجنب‌وجوش دارد که قدمت آن به بیش از 8000 سال قبل بازمی‌گردد. بنابراین در اوقات فراغت چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد.

مشاغل محبوب اینجا: آموزش زبان انگلیسی، مشاغل گردشگری

هزینه زندگی: اجاره یک آپارتمان 1 خوابه از 230 دلار در ماه شروع می‌شود، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت حدود 5 دلار برای شما هزینه دارد و هزینه سفر با حمل‌و‌نقل عمومی می‌تواند کمتر از 1 دلار باشد.

شغل پیشنهادی: آموزش زبان انگلیسی در بلغارستان با آکادمی بین‌المللی TEFL

4. مکزیک

مکزیک برای اکثر آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها فقط به اندازه یک پرواز ارزان هزینه دارد و بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم محسوب می‌شود. مکزیک چیزی‌های زیادی برای ارائه به همه دارد. ویرانه‌های مایاها در جنگل، آب‌های فیروزه‌ای کارائیب و شهرهای ساحلی آرام در اقیانوس آرام را در نظر بگیرید. هنوز به غذاهای خیابانی اشاره نکرده‌ایم. از تاکو گرفته تا تامال، سرویچه تا آگواس فرسکا، این غذاها نه تنها ارزش امتحان را دارد، بلکه بسیار ارزان هستند.

اگر از تله‌های توریستی مانند کانکون یا پلایا دل کارمن اجتناب کنید و مقاصد محلی بیشتری مانند مریدا یا گواناخواتو را انتخاب کنید. هزینه‌های زندگی در این کشور می‌تواند کمتر از هزینه‌های زندگی در شهرهای غربی باشد. مطمئنا مکزیک یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود.

مشاغل پرطرفدار در اینجا: گردشگری، آموزش زبان انگلیسی، Au Pair و موقعیت‌های فروش همگی در دسترس هستند.

هزینه زندگی: یک آپارتمان یک خوابه 200 تا 500 دلار در ماه هزینه دارد. غذای خیابانی از 1 دلار به ازای هر وعده غذایی شروع می‌شود. مجوز ماهیانه برای حمل‌ونقل محلی از 16 دلار شروع می‌شود.

شغل پیشنهادی: Au Pair در مکزیک باشید

5. آفریقای جنوبی؛ کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

آیا واقعاً می‌خواهید در خارج از کشور کار و زندگی کنید و به دنبال کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری هستید اما نگران مخارج زندگی و یادگیری زبان هستید؟ نگران نباشید. زیرا برخی از کشورهای مقرون‌به‌صرفه مانند آفریقای جنوبی وجود دارند که در آنها انگلیسی صحبت می‌شود. احتمالا ارزان‌ترین کشور انگلیسی زبان برای زندگی، آفریقای جنوبی است. نه‌تنها می‌توانید بدون نیاز به رفتن به مدرسه زبان در این کشور زندگی کنید، بلکه اکثر شهرهای آفریقای جنوبی نیز مشابه شهرهای غربی از استاندارد بالایی برای زندگی برخوردار هستند. این امر مهاجرت را بسیار آسان‌تر می‌کند. همه این موارد باعث می‌شود که آفریقای جنوبی به‌عنوان ارزان‌ترین کشور انگلیسی زبان برای زندگی تبدیل شود.

اگر این کافی نیست، باید بدانید جنوبی‌ترین کشور آفریقا نیز یکی از متنوع‌ترین و طبیعی‌ترین کشورهای کره زمین است. از سافاری گرفته تا تماشای نهنگ، رفتینگ در رودخانه تا زیپ لاین، قطعا در آفریقای جنوبی خسته نخواهید شد.

مشاغل پرطرفدار در اینجا: آفریقای جنوبی علیرغم اینکه یک کشور انگلیسی زبان است، 10 زبان رسمی دیگر دارد، بنابراین آموزش زبان انگلیسی همچنان یک گزینه محبوب است. شما همچنین می‌توانید طیف وسیعی از مشاغل را در گردشگری یا با شرکت‌های بین‌المللی پیدا کنید.

هزینه زندگی: حالا که می‌دانید افریقای جنوبی یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری است. اما مطمئنا متعجب خواهید شد اگر بدانید اجاره یک آپارتمان 1 خوابه حدود 350-500 دلار در ماه است. قیمت یک آبجو داخلی حدود 1.70 دلار و یک وعده غذایی در یک رستوران محلی از 8 دلار شروع می‌شود.

شغل پیشنهادی: کار روی یک پروژه عکاسی بشردوستانه با کارآموزان Roots

پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای اخذ ویزای استارتاپ انگلیس در سال 2022 را نیز مطالعه کنید.

کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

6. چین

شاید متعجب شوید اگر بدانید چین بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم است. اما حقیقت دارد کار در چین می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه و در عین حال بسیار پردرآمد باشد. حقوق در اینجا بالاتر از بسیاری از کشورهای آسیایی دیگر است و اقتصاد آن در حال رونق است، به این معنی که مشاغل زیادی برای انتخاب وجود دارد. با اینکه چین در لیست کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری قرار دارد، اما هزینه زندگی در شهرهای بزرگی مانند شانگهای و پکن در محدوده بالاتری قرار خواهند داشت. با این حال، حقوق‌ها نیز به میزان قابل‌توجهی بالاتر خواهد بود که هزینه‌ها را جبران می‌کتذ. چین کشوری باورنکردنی برای کاوش است و چینی‌ها غالبا میزبان رویدادها و حتی کلاس‌های رایگان ماندارین هستند. بنابراین ممکن است در آنجا یک زبان کاملاً جدید را یاد بگیرید.

مشاغل پرطرفدار در اینجا: آموزش زبان انگلیسی محبوب‌ترین شغل برای مهاجران در چین است، اما مشاغل Au Pair را نیز می‌توان به‌راحتی پیدا کرد.

هزینه زندگی: اگر از بزرگ‌ترین شهرها دوری کنید، هزینه زندگی در چین می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی پایین باشد. اجاره یک آپارتمان 1 تخته از 300 دلار شروع می‌شود، یک وعده غذایی در یک رستوران محلی حدود 3 دلار است.

شغل پیشنهادی: با Lo Pair یک Au Pair در چین شوید

7. کره جنوبی

کره جنوبی کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری بوده که می‌توان برای مهاجرت کاری یا زندگی انتخاب کرد. زیرا حقوق‌ها بسیار عالی هستند و در اغلب موارد مهاجرت کاری شامل اقامت رایگان است که هزینه‌های زندگی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. آموزش زبان انگلیسی گزینه بدیهی برای اشتغال در این کشور محسوب می‌شود. زیرا کره جنوبی به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد در جهان برای آموزش زبان انگلیسی است و توانسته جایگاه مناسبی در حوزه آموزش زبان انگلیسی برای خود دست‌و‌پا کند.

با وجود اینکه کره جنوبی را در لیست کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری  قرار دادیم اما، شهرهای مدرن کره جنوبی با شهرهای آمریکا و اروپا رقابت می‌کنند. حومه اغلب این شهرها خیره‌کننده و متنوع است، غذاهای این کشور خوشمزه و باورنکردنی است، و مردم آن بسیار صمیمی هستند. همه این موارد کره را به مقصدی عالی برای کار، صرفه‌جویی در هزینه زندگی و سفر تبدیل می‌کند.

مشاغل محبوب اینجا: آموزش زبان انگلیسی، فروش

هزینه زندگی: در حالی که مخارج این کشور بالاتر از کشورهای آسیای جنوب شرقی است، اما زندگی در کره هنوز بسیار مقرون‌به‌صرفه است، اجاره آپارتمان‌های یک تخته حدود 375 دلار بوده و برای وعده های غذایی در رستوران باید 6 دلار هزینه کنید.

شغل پیشنهادی: آموزش زبان انگلیسی در کره با Teach Away

8. تایلند

هیچ لیستی از بهترین و ارزان‌ترین کشورهای جهان بدون ذکر نام تایلند کامل نمی‌شود. مسافران سراسر جهان عاشق کشور لبخندها هستند. هزینه‌های زندگی در اینجا حتی در شهرهای بزرگی مانند بانکوک و چیانگ مای بسیار پایین است و قطعا تایلند بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم خواهد بود. استراحتگاه‌های ساحلی کمی گران‌تر هستند. اما در مقایسه با سایر استراحتگاه‌های ساحلی در سراسر جهان هنوز ارزان محسوب می‌شوند.

آب‌های شفاف، فرهنگ جذاب و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه، تایلند را به مکانی عالی برای زندگی و کار تبدیل کرده است. علاوه بر این، تایلند یکی از ارزان‌ترین و امن‌ترین مکان‌ها برای زندگی در جهان است.

مشاغل پرطرفدار در اینجا: آموزش زبان انگلیسی رایج‌ترین شغل است، اما مشاغل هتلداری نیز در دسترس هستند.

هزینه زندگی: برای مثال در چیانگ مای می‌توان با 600 دلار خوب زندگی کرد. می‌توانید غذای ۱ دلاری را در غرفه‌های خیابانی، بازارها، و فودکورت‌ها در مراکز خرید پیدا کنید. اجاره برای استودیوی شخصی شما در یک مجتمع به سبک غربی می‌تواند به 150 دلار در ماه برسد. سفر با اتوبوس عمومی از حدود 0.30 دلار شروع می‌شود.

شغل پیشنهادی: آموزش زبان انگلیسی در تایلند با MediaKids Academy

اگر نمی دانید ویزای کاری یا ویزای استارتاپ چیست؟ مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

9. پرو یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

اگر به دنبال یک ماجراجویی شگفت‌انگیز یا انتخاب کم هزینه ترین کشور برای سرمایه گذاری هستید، پرو ممکن است کشور مناسبی برای شما باشد. بدون تردید این کشور یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری است. پول شما حتی اگر به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین پول‌های جهان رتبه‌بندی شود، در پرو دارای ارزشی بسیار بیشتر از سایر کشورهای آمریکای جنوبی است. پیاده‌روی در مسیر اینکاها و بازدید از ماچو پیچو برای هر بازدید کننده‌ای ضروری است، اما بسیاری از جواهرات کمتر شناخته شده دیگر نیز برای کشف در این کشور وجود دارند. زندگی و کار در پرو به شما زمان زیادی برای کاوش در پادشاهی اینکاها، از تپه‌های شنی در ایکا گرفته تا جنگل‌های آمازون می‌دهد.

مشاغل پرطرفدار در اینجا: آموزش زبان انگلیسی و کار برای پروژه های غیرانتفاعی و حفاظتی، اما می‌توانید در بازاریابی یا گردشگری نیز کار پیدا کنید.

هزینه زندگی: اجاره یک آپارتمان 1 تخته می‌تواند تا 250 دلار باشد، در حالی که یک وعده غذایی در یک بازار محلی 1 تا 3 دلار برای شما هزینه دارد.

شغل پیشنهادی: با سفر دانشجویی GoBeyond به یک راهنمای ماجراجویی خدمات جهانی در پرو تبدیل شوید

مهاجرت با سرمایه گذاری کم

10. لهستان

اگر دلتان می‌خواهد برای مهاجرت کاری یا زندگی یک کشور اروپایی را انتخاب کنید، لهستان گزینه‌ای فوق‌العاده و مقرون‌به‌صرفه دیگری است که پیش روی شما قرار دارد. مخارج زندگی در لهستان بسیار کمتر از همسایه اصلی آن یعنی کشور آلمان است. همه این مزایا لهستان را به کانونی مناسب برای مسافران بین‌المللی و مهاجران تبدیل می‌کند.

شهرهای بزرگ ورشو و کراکوف بسیار مدرن هستند. تمام امکانات یک زندگی به سبک غربی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را برای شما مهیا می‌کنند. هزینه بهره‌مندی از تمام این امکانات نصف هزینه زندگی در آلمان خواهد بود و لهستان را به زیباترین و کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری تبدیل می‌کند. تدریس یک گزینه مناسب برای اشتغال در این کشور است، اما مجموعه کاملی از فرصت‌های شغلی و خدمات حرفه‌ای نیز وجود دارد که می‌تواند برای شما بسیار خوب باشد.

به‌طور خاص، یکی از بهترین کشور برای مهاجرت با سرمایه کم و مقصد مورد علاقه شهروندان اتحادیه اروپا، لهستان است، زیرا بخشی از منطقه شینگن است، به این معنی که می‌توانید بدون ویزا به اینجا سفر کنید.

مشاغل محبوب در اینجا: خدمات مشتریان، آموزش زبان انگلیسی

هزینه زندگی: اجاره یک آپارتمان یک تخته از حدود 350 دلار شروع می‌شود. یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت فقط حدود 5 دلار است.

شغل پیشنهادی: برای آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور در لهستان با گواهینامه TEFL/TESOL حقوق بگیرید.

دریافت خدمات اخذ ویزای استارتاپ انگلیس

اگر به دنبال مهاجرت کاری و یافتن مقصدی مناسب هستید آشنایی با کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری ضروری است. در تعریف کشورهای مقرون‌به‌صرفه باید بگوییم که باید تناسب معقولی بین میزان درآمد .و هزینه‌های زندگی وجود داشته باشید. سعی کردیم زیباترین و بهترین کشورهای دنیا برای زندگی، سرمایه گذاری و مهاجرت کاری را بیان کنیم. این اطلاعات می‌تواند در انتخاب مقصد نهایی به شما کمک کند. برای دریافت خدمات و مشاوره اخذ ویزای استارتاپ انگلیس فرم درخواست مشاوره را پر کرده یا با مجموعه اپلای 4 تماس حاصل فرمایید.

کلمه کلیدی: کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کاری

 

سوالات متداول

  • کدام کشور می‌تواند با آمریکا رقابت کند اما هزینه‌های زندگی در آن کمتر از آمریکا است؟

کره جنوبی

  • کم هزینه‌ترین کشور برای سرمایه گذاری کدام است؟

بلغارستان

  • حقوق کدام کشور بالاتر از بسیاری از کشورهای آسیایی است؟

چین

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.