apply4residency
Search
Close this search box.

دلایل مهاجرت به انگلیس برای راه اندازی کسب و کار چیست؟

دلایل مهاجرت به انگلیس

در این نوشته شما میخوانید:

 

دلایل مهاجرت به انگلیس را می‌توانیم بسیار متفاوت و متعدد بدانیم. گاهی امکان دارد آب و هوای متفاوت و تغییر محیط برای برخی افراد در حین مهاجرت سخت باشد. اما برای برخی هم به علت مهاجرت می‌تواند همین مسائل باشد. مزایای مهاجرت به انگلیس از مواردی است که توانسته بیشتر افراد را قانع کند تا به این کشور سفر کنند.

انگلیس در حال حاضر یکی از بهترین مقصد‌ها برای افرادی است که مایل هستند به خارج از کشور مهاجرت داشته باشند و دلایل خاص خود را نیز دارند. گاهی اشخاص به خاطر فرصت‌های شغلی یا حتی تحصیل و راه‌اندازی یک کسب و کار جدید به این کشور رفته و اقامت آنجا را دریافت می‌کنند. البته در کنار مزایا، مشکلات زندگی در انگلیس هم باید به خوبی مورد بررسی قرار داد. ما را همراهی کنید تا بیشتر شما را با علل مهاجرت به انگلیس آشنا کنیم.

 

تاریخچه کشور انگلیس

از دلایل مهاجرت به انگلیس می‌توانیم به تاریخ کهن این کشور اشاره داشته باشیم. بریتانیا از هزاران سال پیش توانسته در تاریخ جای بگیرد. در این کشور می‌توانید انواع کلیسا‌ها، خانه‌ها و حتی قلعه‌های تاریخی که سالیان گذشته در آنجا ساخته شده‌اند را مشاهده کنید.

فرهنگ

از مزایای مهاجرت به انگلیس فرهنگ بسیار بالایی است که مردمان این مرز و بوم دارند. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم تاریخچه این کشور کهن نشان از قدمت بالای آن دارد. پس از اینکه به بریتانیا سفر کردید، قطعاً شاهد بهترین موسیقی بهترین تیم‌های ورزشی دنیا و برترین موزه‌های شگفتی‌ساز جهان خواهید شد.

بهداشت و درمان

در صورتی که بتوانید اقامت کشور انگلیس را دریافت کنید تمامی خدمات و مراقبت‌های بهداشتی این کشور به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این خدمات را به راحتی نمی توانید در سایر کشورها پیدا کنید. بریتانیا از جمله کشورهایی است که توانسته در زمینه پزشکی و تحقیقات، پیشرو در جهان باشد و از بهترین بیمارستان‌ها برخوردار است.

 

دلایل راه اندازی کسب و کار در انگلیس

 

موقعیت جغرافیایی

شرایط جغرافیایی انگلیس را می‌توانیم از دلایل مهاجرت به انگلیس بدانیم. این کشور با داشتن ۲۴ فرودگاه بین المللی تجاری توانسته سفر به اقصی نقاط دنیا را راحت کند؛ به سبب همین موقعیت مکانی فوق‌العاده توانسته یک مرکز جغرافیایی بسیار خوب را به عنوان مرکزی برای سفرهای دیگران در اروپا ایجاد کند.

آموزش و پرورش

اگر می‌خواهید خودتان یا فرزندتان در یک مکان آموزشی بسیار عالی به تحصیل مشغول شود، می‌توانید روی این کشور حساب باز کنید. مدارس و البته دانشگاه‌هایی که در سراسر انگلیس قرار دارند، در فهرست بهترین‌های دنیا هستند. از جمله این مراکز آموزش می‌توانیم به کمبریج و آکسفورد اشاره داشته باشیم.

فرصت‌های شغلی

انگلیسی که از کشور‌هایی است که به آسانی می‌توانید در آن شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. با در نظر گرفتن اینکه کلان شهرهای بسیار زیادی در سراسر بریتانیا پراکنده شده‌اند، انتخاب و یافتن موقعیت شغلی مناسب کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید آگهی‌ها و پروفایل‌های مختلف نیروی کار در این کشور را بررسی کنید و بر اساس توانایی خود بهترین‌ها را انتخاب کنید.

 

مطلب پیشنهادی: مزایا و معایب زندگی در انگلیس

 

تنوع غذایی

شاید برخی این تصور را داشته باشند که از مشکلات زندگی در انگلیس غذای بی‌کیفیت آن است؛ اما این تفکر متعلق به گذشته است. شهری مانند لندن دارای بهترین رستوران‌های دنیا هست. اگر می‌خواهید طعم لذیذ غذاهای این کشور را بچشید، می‌توانید از رستوران‌هایی که در آن قرار گرفته‌اند، استفاده کنید.

تعطیلات

تعطیلاتی که در انگلیس وجود دارد پیش از آغاز سال نو یا همان کریسمس شروع شده و تا سال نو ادامه پیدا می‌کند. در صورتی که تمام وقت در این کشور کار می‌کنید، بر اساس قانونی که در انگلستان وجود دارد شما در طول سال می‌توانید ۲۸ روز مرخصی با حقوق را دریافت کنید؛ بنابراین به راحتی می‌توانید زمان زیادی را به مسافرت بپردازید.

زبان

یکی از مشکلات زندگی در انگلیس برای افرادی که با زبان انگلیسی آشنا نیستند، این بوده که لازم است به این زبان صحبت کنند؛ بنابراین سعی کرده تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و از قبل آماده باشید.

مردم

تفاوتی ندارد که شما با کدام مردم از شهرهای انگلیسی صحبت می‌کنید؛ خواه اهل ایرلند شمالی، ولز، اسکاتلند، لندن یا هر جای دیگر که باشند شما با افرادی مهربان برخورد خواهید کرد. شوخ ‌طبعی مردم انگلیس هم زبان زد است؛ بنابراین مشکلی از لحاظ ارتباط‌گیری با این افراد پیدا نمی‌کنید.

 

دلایل مهاجرت به انگلیس چیست؟

 

5 دلیل مهم برای راه اندازی کسب و کار در انگلیس

از دلایل مهاجرت به انگلیس می‌توانیم به شیوه راه‌اندازی کسب و کار‌هایی که در این کشور وجود دارد اشاره داشته باشیم. اقتصاد مناسبی که در این کشور حاکم است، توانسته تاکنون تورم بسیار کمی را در انگلیس به وجود آورد. در ادامه شما را با 5 دلیل اصلی برای ایجاد یک کسب و کار در این کشور آشنا خواهیم کرد.

 

اگر قصد دارید کسب و کار خود را در انگلیس راه اندازی کنید، حتما به مطلب ویزای استارتاپ انگلیس مراجعه کنید. 

 

آسان بودن ایجاد کسب و کار

یکی از دلایل مهاجرت به انگلیس آسان بودن راه اندازی کسب و کار است. بانک جهانی، انگلیس را به عنوان یکی از مکان‌هایی که به راحتی می‌تواند در اروپا کسب و کار راه‌اندازی کند انتخاب کرده است. بر اساس گزارشی که این بانک ارائه کرده در مقایسه با میانگین اروپا که ۳۲ روز است تنها در ۱۳ روز کاری می‌توان یک کسب و کار را در انگلیس راه‌اندازی کرد. بر اساس گزارش بانک جهانی محدودیت‌ها برای شروع کار جدید در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته در این کشور کمتر است. انگلیس در رتبه اول اروپا و ششم دنیا برای راه‌اندازی یک تجارت قرار دارد.

استفاده از زبان بین المللی تجارت

فعالیت تجاری به زبان انگلیسی در شرکت‌های این کشور حین برقراری ارتباط با شرکت‌هایی که در سراسر دنیا هستند، یکی از مزایای مهاجرت به انگلیس و ایجاد کسب و کار است.

نرخ پایین مالیات

شاید یکی از پیچیده‌ترین عوامل راه‌اندازی کسب و کار در خارج از کشور پیچیدگی‌های مرتبط با سیستم مالیاتی باشد. در برخی از کشورها این مالیات می‌تواند تا ۳۴ درصد از شما گرفته شود؛ در حالی که در انگلیس تنها ۲۰ درصد تعیین شده است. علاوه بر این، انگلیس از طریق معاهداتی که با سایر کشورها دارد، دارای موافقتنامه‌های مالیات مضاعف است؛ در نتیجه بیشتر شرکت‌هایی که در آن مستقر هستند مالیات شرکتی را بر سود سهام خارجی پرداخت نخواهند کرد. در ضمن مالیات بر ارزش افزوده روی بیشتر محصولات و خدماتی که در این کشور ارائه می‌شود، وجود دارد.

بازارهای کار منعطف

بر اساس گزارش‌هایی که از سوی بانک جهانی ارائه شده است، بعد از دانمارک، انگلیس به عنوان دومین کشور برتر اروپا برای استخدام کارگران شناخته می‌شود. یکی از دلایل مهاجرت به انگلیس را می‌توانیم همین مجموعه گسترده کارکنان خبره و حرفه‌ای بدانیم. بریتانیا در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون نیروی کار دارد و دومین نیروی کار بزرگ در اروپا را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش آموزش عالی تایمز، این کشور شش دانشگاه برتر اروپا و دو دانشگاه از سه دانشگاه برتر دنیا را از آن خود کرده است.

موانع کارافرینی بسیار کم

بر اساس گزارش OECD انگلیس رتبه دوم بعد از استرالیا را از لحاظ مقررات بازار مختص خود کرده است؛ بنابراین کمترین موانع را برای افرادی که می‌خواهند کارآفرینی کنند دارد. با توجه به اینکه این کشور در حال خروج از اتحادیه اروپا است در حال حاضر انعطاف‌پذیری‌های لازم را برای کم کردن بیشتر مقررات و موانع‌هایی که بر سر راه کارآفرینان است، ایجاد خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین سرمایه گذاری در انگلیس را مطالعه کنید. 

 

دلیل مهاجرت به انگلیس

 

انگلیس؛ کشوری با فرصت‌ های طلایی

از دلایل مهاجرت به انگلیس را می‌توانیم شیوه راه‌اندازی کسب و کار در آن بدانیم. این کشور با توجه به اینکه شرایط بسیار ایده‌آلی را برای بیشتر افراد آماده کرده است و سخت‌گیری‌های بسیار کمی در حیطه راه‌اندازی استارتاپ دارد، می‌تواند برای اشخاصی که به دنبال ایجاد یک کسب و کار نوین هستند بسیار مناسب باشد. از مزایای مهاجرت به انگلیس می‌توانیم به شرایط اقتصادی بسیار مطلوب آن اشاره داشته باشیم.

در صورتی که شما هم مایل هستید به این کشور سفر کنید بهتر است مشکلات زندگی در انگلیس را هم مورد بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی استارتاپ و کارآفرینی در انگلیس، میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه اپلای 4 بهره مند شوید. 

 

 

 

سوالات متداول

  • مهمترین مزایای مهاجرت به انگلیس چیست؟

ایجاد سریع کسب و کار، استفاده از خدمات بهداشتی رایگان، برخورداری از بهترین دانشگاه‌ها و مدارس، برقراری ارتباط با شرکت‌های مختلف جهانی و… .

  • آیا شیوه راه‌اندازی کسب و کار در انگلیس آسان است؟

بله. انگلیسی یکی از بهترین کشورها برای راه‌اندازی کسب و کار است؛ زیرا موانع بسیار کمی بر سر راه کارآفرینان وجود دارد.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.