apply4residency
Search
Close this search box.

بررسی انواع روش‌ های مهاجرت به انگلیس و کانادا

روش های مهاجرت

در این نوشته شما میخوانید:

 

برای مهاجرت به کشور خارجی روش های گوناگونی وجود دارد که ما در ادامه این مقاله ضمن بررسی تمامی این روش ها قصد داریم که به موارد دیگری نظیر فرق ویزا و اقامت و حتی شرایط عمومی انواع روش های مهاجرت بپردازیم. برای آگاهی در این زمینه با ما همراه باشید.

 

بررسی انواع روش‌ های مهاجرت

در ادامه انواع روش های مهاجرت به کشورهای مختلف را یک به یک مورد بررسی قرار میدهیم.

کانادا

درباره انواع راه‌های مهاجرت به کانادا ما در ادامه به برخی از مهم ‌ترین و رایج ترینشان اشاره داشته‌ایم؛ این روش‌ها عبارتند از:

 

روش اول: اکسپرس اینتری (Express Entry)

طبیعتا این روش بهترین روش مهاجرت به کانادا است. اگر بتوانید از انواع راه‌های مهاجرت به کانادا از این روش مهاجرت کنید؛ میتواند به مزایای بسیاری دست بیابید.

به عنوان یک کارگر ماهر مهاجرت کنید

برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید یکی از موارد زیر را داشته‌باشند:

_ حداقل یک سال سابقه کار مستمر تمام وقت را داشته‌باشد یا در ۱۰ سال گذشته در یکی از ۳۸ شغل واجد شرایط خدمت کرده‌باشد.

_ حداقل یک سال در کانادا با وضعیت قانونی به عنوان کارگر خارجی موقت یا دانشجوی بین المللی زندگی کرده‌ باشد.

_ واجد شرایط استخدام با پیشنهاد کار دائمی تمام وقت از یک کارفرمای کانادایی باشد.

 

شرایطی که شخص مهاجر بایستی داشته‌باشد تا بتواند از یکی از انواع روش‌ های مهاجرت به کانادا مهاجرت کند عبارتند از:

 

  • تحصیلات (حداکثر ۲۵ امتیاز)

از ۵ امتیاز برای گذراندن دوره متوسطه تا ۲۵ امتیاز برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد یا دکتری. این سیستم همچنین برای گواهینامه‌های تجاری یا برنامه‌های کارآموزی اعتبار می‌دهد.

  • مهارت‌های زبانی (حداکثر ۲۴ امتیاز)

کانادا از هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی به عنوان زبان رسمی استفاده می‌کند، و ممکن است در صورت مهارت در یکی یا هر دو اعتبار دریافت کنید. برای توانایی‌های گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن هر زبان رسمی به طور جداگانه نمره‌ها اعطا می‌شود.

  • تجربه (حداکثر ۲۱ امتیاز)

امتیاز کامل به شخصی تعلق می‌گیرد که برای چهار سال یا بیشتر تجربه در سطح مناسب در زمینه‌ای تجربه لازم را داشته‌باشد.

  • سن (حداکثر ۱۰ امتیاز)

امتیاز کامل برای افرادی که در سن ۲۱-۴۹ سال هستند.

  • استخدام دائم (حداکثر ۱۰ امتیاز)

اگر یک پیشنهاد شغلی دائمی از یک کارفرمای کانادایی دارید یا از داخل کانادا درخواست می‌دهید و مجوز کار موقت دارید، ممکن است برای استخدام کانادایی خود اعتبار دریافت کنید.

  • سازگاری (حداکثر ۱۰ امتیاز)

این دسته عوامل متعددی مرتبط با توانایی متقاضی برای انطباق با زندگی در کانادا، از جمله تجربه قبلی کار یا تحصیل در کانادا یا داشتن خانواده در کانادا را شامل می‌شود.

 

انواع روش های مهاجرت کدامند؟

 

روش دوم: حمایت مالی خانواده (Family sponsorship)

یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا که می‌توان آنرا بهترین روش مهاجرت نیز درصورت واجد شرایط بودن دانست حمایت مالی خانواده است. برای این روش باید که یکی بستگان نظیر همسر، فرزندان، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و دیگر بستگانی که در کانادا اقامت دارند از شما حمایت مالی کنند. برای واجد شرایط بودن اخذ این مجوز بستگانی که در کانادا هستند بایستی که توانایی مالی تامین نیازهای ضروری شما را داشته‌ باشند. علاوه بر این شخصی که قرار است از شما حمایت کند بایستی که در کانادا زندگی کند تا بتواند به عنوان اسپانسر شناخته شود.

اعضای خانواده واجد شرایط حمایت مالی عبارتند از:

  • همسر
  • پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ.
  • فرزندان وابسته (باید کمتر از ۲۲ سال سن داشته‌باشند، مگر اینکه به دلیل دانشجوی تمام وقت یا به دلیل ناتوانی، به طور قابل توجهی به حمایت مالی وابسته‌ باشند) .
  • کودکان زیر ۱۸ سال که قصد دارید برادر، خواهر، خواهرزاده و برادرزاده یتیم زیر ۱۸ سال و مجرد را به فرزندی قبول کنید.
  • یکی از بستگان در هر سنی اگر هیچ یک از اعضای خانواده ذکر شده در بالا را ندارید.

 

مطلب پیشنهادی: کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان کدامند؟ 

 

روش سوم: نامزدهای استانی (Provincial nominees)

یکی دیگر از روش‌های مهارجرت به کانادا این است که به عنوان نامزد یکی از استان‌های کانادا انتخاب شوید.

استان‌های زیر در حال حاضر در برنامه نامزدی استانی شرکت می‌کنند:

  • آلبرتا
  • بریتیش کلمبیا
  • مانیتوبا
  • نیوبرانزویک
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نوا اسکوشیا
  • انتاریو
  • جزیره پرنس ادوارد
  • ساسکاچوان
  • یوکان

 

روش چهارم: کارگران ماهر منتخب (Quebec-selected skilled workers)

انواع راه‌های مهاجرت به کانادا متفاوت است؛ یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا این است که به عنوان یک کارگر ماهر به استان Quebec مهاجرت کنید.

مانند سیستم فدرال، استان Quebec از یک سیستم مبتنی بر امتیاز برای ارزیابی مهاجران بالقوه استفاده می‌کند. برای واجد شرایط بودن برای گواهی انتخاب کارگر ماهر در این استان متقاضیان مجرد باید حداقل ۶۰ امتیاز از ده معیار انتخاب را کسب کنند. در مقابل، متقاضی متاهل برای زندگی با همسر یا شریک زندگی باید حداقل ۶۸ امتیاز کسب کند.

 

روش پنجم: مراقبین (Caregivers)

مهاجرت از طریق درخواست مراقبت از کودکان، سالمندان یا کسانی که نیازهای پزشکی دارند روش دیگری برای مهاجرت به کشور کانادا است.

 

روش ششم: ویزای استارت آپ (Start-up Visa)

این روش که در صورت واجد شرایط بودن می‌توان بهترین روش مهاجرت به کانادا دانست اینگونه است که با راه اندازی کسب و کار جدید و ایجاد شغل در کشور کانادا به آنجا مهاجرت کنید. اخذ ویزای استارت اپ خود زیر مجموعه هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

 

پیشنهاد میکنیم بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان را هم مطالعه کنید. 

 

_ برنامه سرمایه گذار مهاجر

این برنامه به دنبال جذب افراد تجاری با تجربه است که مایل به سرمایه گذاری قابل توجه در اقتصاد کانادا هستند. اگر شما نیز از موقعیت مالی خوبی برخوردار هستید این می‌تواند برای شما بهترین روش مهاجرت به کانادا باشد. متقاضیان تحت این برنامه باید دارایی خالص حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا را داشته‌باشند و نشان دهند که این ثروت به طور قانونی به دست آمده‌است. علاوه بر این، سرمایه گذاران مهاجر باید ۴۰۰۰۰۰ دلار در کانادا سرمایه گذاری کنند که دولت کانادا در پایان پنج سال بدون هیچ سودی به آنها برمی‌گرداند. برای واجد شرایط شدن به عنوان یک سرمایه گذار مهاجر، متقاضی همچنین باید یک تجارت واجد شرایط را که توسط مقامات مهاجرت کانادا تعریف شده‌است، مدیریت کند.

_ برنامه کارآفرین

انواع روش‌ های مهاجرت متفاوت است. برنامه کارآفرین یکی از این  روش ها است. برنامه کارآفرین برای مهاجران تجاری که قصد دارند نقش عملی در مشارکت خود در اقتصاد کانادا داشته‌باشند، طراحی شده‌است. الزامات دارایی خالص برای برنامه کارآفرین کمتر از سرمایه گذاران مهاجر است (۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا به جای ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا) . متقاضیان تحت این دسته از برنامه مهاجرت تجاری باید متعهد به مدیریت و داشتن حداقل یک سوم از یک تجارت کانادایی باشند که طی سه سال پس از ورود به کانادا باعث ایجاد یا حفظ شغل می‌شود. متقاضیانی که مقصدشان استان Quebec است، می‌توانند تحت یک برنامه کارآفرینی مشابه که توسط آن استان اداره می‌شود، واجد شرایط باشند.

_ برنامه افراد خوداشتغال

از انواع راه‌های مهاجرت این روش نیز میتواند بهترین روش مهاجرت شناخته شود. برنامه افراد خوداشتغال برای افرادی با تجربه با داشتن مهارت‌های مرتبط در تجارت، فرهنگ، ورزش یا کشاورزی که مایل به حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود از طریق درآمد خوداشتغالی هستند، اجرا می‌شود. برای درخواست ویزا از این روش، یک فرد ممکن است نیاز به نشان دادن تجربه، ارزش خالص ویا صلاحیت‌های هنری بسته به معیارهایی که تحت آن درخواست می‌کند داشته‌باشد. متقاضیانی که مقصدشان استان Quebec است، ممکن است تحت یک برنامه خوداشتغالی که توسط آن استان اداره می‌شود، واجد شرایط باشند.

 

روش هفتم: خویش فرما (Self-employed)

یکی دیگر از انواع روش‌ های مهاجرت به کانادا این است که فرد به عنوان یک فرد خوداشتغال در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی مهاجرت کند.

 

روش هشتم: پایلوت کشاورزی-غذایی (Agri-Food Pilot)

در این روش شخص باید که با کار در صنایع و مشاغل خاص کشاورزی و غذایی مهاجرت کند.

 

روش نهم: مسیر اقامت موقت به اقامت دائم (Temporary resident to permanent resident pathway)

مسیر اقامت موقت به اقامت دائم مسیری با زمان محدود برای اقامت دائم است. این برای ساکنان کانادا است که در حال حاضر به طور موقت در این کشور کار و زندگی می‌کنند.

 

روش دهم: پناهندگی (Refugees)

همانگونه که مشاهده کردید انواع راه‌های مهاجرت به کانادا بسیار متنوع است. یکی از این روش‌ها نیز این است که شخص به عنوان پناهنده مهاجرت کند.

 

انگلستان

بریتانیا همچنان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان است. کیفیت زندگی باورنکردنی و شهرهای چندفرهنگی آن را به یکی از جذاب ‌ترین مقاصد برای حرفه ای‌ها تبدیل کرده‌است که به دنبال زندگی بهتر برای خود و خانواده خود هستند. علیرغم تحولات صورت گرفته، به دلیل نهادهای مستقر و مشارکت عمیق در تجارت جهانی، موقعیت اقتصادی قوی خود را حفظ کرده‌است. بهترین شهرهای انگلستان برای اقامت مهاجران شامل لندن، ادینبورگ، بیرمنگام، منچستر و ریدینگ است. انواع روش‌ های مهاجرت به این کشور متنوع است که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

ردیف‌های ویزا در انگلستان

ویزا‌های متنوعی برای زندگی در انگلستان و مهاجرت به این کشور از طریق اخذ این ویزا‌ها وجود دارد. اینکه چرا به دنبال قصد مهاجرت به انگلیس را دارد مشخص می‌کند که کدام نوع ویزا را بایستی که اخذ کنید و با توجه به ویزای مورد نیاز خود چه شرایطی بایستی که داشته‌باشید.

 

  • ویزای درجه ۱ انگلستان

بهترین روش مهاجرت به انگلستان اخذ ویزای درجه 1 است.  درجه ۱ در انگلستان برای مهاجران با ارزش بالا است. کسانی که مهاجران با ارزش در نظر گرفته می‌شوند را می‌توان به پنج زیر دسته تقسیم کرد:

_ استعدادهای استثنایی: افرادی که در سطح بین المللی در هنر یا علوم به رسمیت شناخته شده‌اند.

_ سرمایه گذار: کسانی که قصد دارند یک سرمایه گذاری مالی بزرگ در بریتانیا انجام دهند

_ کارآفرین: شخصی که قرار است کسب و کاری را در بریتانیا راه اندازی کند، مدیریت کند یا درگیر آن شود.

_ کارآفرین فارغ التحصیل: فارغ التحصیلان غیر اروپایی تحصیلات عالی در انگلستان که دارای مهارت‌های کارآفرینی هستند.

_ عمومی: این دسته برای کارگران بسیار ماهر است.

 

مهاجرت از طریق روش های مختلف

 

متقاضیان ویزای درجه ۱ باید در مجموع ۹۵ امتیاز کسب کنند. از این ۹۵، ۷۵ مورد از آنها باید از ویژگی‌های اولیه باشد. اگر برای ویزای درجه ۱ درخواست می‌کنید و کمتر از ۲۸ سال سن دارید، بیش‌ترین امتیاز را برای این فاکتور کسب می‌کنید. اگر ۳۲ سال یا بیشتر سن دارید، هیچ امتیازی برای این فاکتور دریافت نمی‌کنید.

اگر مدرک لیسانس داشته‌باشید، ۳۰ امتیاز دریافت خواهید کرد. مدرک کارشناسی ارشد ۳۵ امتیاز و دکترا ۵۰ امتیاز به دست می‌آورند.

هنگام درخواست ویزای درجه۱، درآمد نقش مهمی‌دارد. اگر کمتر از ۲۰۰۰۰ پوند درآمد داشته‌باشید، امتیاز صفر کسب خواهید کرد. کسانی که ۴۰۰۰۰ پوند یا بیشتر به دست آورده‌اند، بیش‌ترین امتیاز را کسب خواهند کرد که ۴۵ است.

در نهایت، اگر از کشوری هستید که زبان انگلیسی در آن زبان رسمی است، به طور خودکار ۱۰ امتیاز کسب خواهید کرد. اگر اینطور نیست، باید در هر چهار جزء آزمون زبان انگلیسی نمره ۶. ۵ بگیرید.

 

مطلب پیشنهادی: بهترین شهر انگلیس برای زندگی 

 

  • ویزای درجه ۲ انگلستان

ویزاهای درجه ۲ برای کارگران ماهر در مشاغلی است که در انگلستان با کمبود روبرو هستند. در زیر دسته بندی‌های مختلفی وجود دارد که در ردیف ۲ قرار می‌گیرند:

_ وزیر دین: وزرا، مبلغان یا کشیشانی که یک موقعیت مذهبی در بریتانیا را پذیرفته‌اند.

_ عمومی: کسانی که یک پیشنهاد شغلی ماهر را پذیرفته‌اند که کسی در بریتانیا نمی‌تواند آن را پر کند

_ انتقال درون شرکتی: شخصی که در حال انتقال به شعبه انگلستان شرکت فعلی خود است

_ ورزشکار: مربیان و ورزشکارانی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند.

 

متقاضیان ویزای درجه۲ در مجموع به ۷۰ امتیاز نیاز دارند. ده تا از این امتیازها باید از الزامات انگلیسی و ۱۰ امتیاز برای نگهداری باشد.

امتیازهای اختصاص یافته به آموزش و پرورش به شرح زیر است. کسانی که مدرک دکتری دارند. ۱۵ امتیاز، مدرک لیسانس و فوق لیسانس ۱۰ امتیاز، NVQ۳ پنج امتیاز کسب می‌کند و اگر هیچ کدام از این‌ها را نداشته‌باشید، امتیاز صفر کسب می‌کنید.

سپس درآمدهای احتمالی شما را در نظر می‌گیرند و بر اساس آن به شما امتیاز می‌دهند. اگر انتظار دارید بین ۱۷۰۰۰ پوند تا ۱۹۹۹۹ پوند درآمد کسب کنید، پنج امتیاز دریافت خواهید کرد. وقتی از ۲۰۰۰۰ پوند تا ۲۱۹۹۹ پوند درآمد کسب کنید، ده امتیاز کسب خواهید کرد. اگر بخواهید ۲۲۰۰۰ پوند تا ۲۳۹۹۹ پوند به دست آورید، ۱۵ امتیاز دریافت خواهید کرد و هر چیزی که بیش از ۲۴۰۰۰ پوند باشد، ۲۰ امتیاز کسب می‌کند.

در نهایت، آنها ارزیابی می‌کنند که آیا گواهی حمایت دارید یا خیر. اگر یک انتقال درون شرکتی هستید یا پیشنهاد کاری دارید که آزمون بازار کار مقیم را گذرانده باشید، ۳۰ امتیاز کسب خواهید کرد. اگر پیشنهاد کاری برای شغلی دریافت کرده‌باشید که آنها کمبود دارند، ۵۰ امتیاز دریافت می‌کنید.

 

  • ویزای درجه ۳ انگلستان

ویزای درجه ۳ در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده‌است. اما، قبلاً برای کارگران کم مهارت در زمانی که کمبود نیروی کار وجود داشت داده می‌شد.

 

  • ویزای درجه ۴ انگلستان

ویزای درجه ۴ برای دانشجویان بزرگسال است. شما باید بالای ۱۶ سال سن داشته‌باشید و قصد داشته‌باشید که در چارچوب صلاحیت ملی یا بالاتر از آن تحصیل کنید. هر برنامه دانشگاهی در ردیف ۴ گنجانده شده‌است.

دانشجویی که به دنبال ویزای دانشجویی تحت درجه ۴ است باید ۴۰ امتیاز کسب کند. آنها برای ثبت نام تمام وقت در دوره‌های آموزشی باید ۳۰ امتیاز از خود را کسب کنند. تمام وقت یعنی حداقل ۱۵ ساعت در کلاس درس در هفته. در این صورت ده امتیاز نهایی از تعمیر و نگهداری به دست می آید.

 

  • ویزای درجه ۵ انگلستان

کارگران موقت برای ویزای درجه ۵ درخواست خواهند داد. زیرمجموعه‌های ویزای Tier ۵ عبارتند از:

_ کارکنان خیریه: افرادی که برای انجام کارهای خیریه به انگلستان می‌روند

_ کارگران مذهبی: افرادی که به عنوان کشیش در بریتانیا کار می‌کنند

_ خلاقیت و ورزش: ورزشکاران و هنرمندان که به طور موقت در بریتانیا کار می‌کنند.

_ مبادلات مجاز دولتی: کسانی که برای ارتقاء دانش و تجربه از طریق یک برنامه دولتی به انگلستان می‌روند.

_ قرارداد بین المللی: افرادی که قرار است طبق قوانین بین المللی کار قراردادی انجام دهند

_ طرح تحرک جوانان: جوانانی که می‌خواهند ببینند زندگی در بریتانیا چگونه است (آنها باید از کشورهای شرکت کننده باشند) .

برای کسانی که برای ویزای کار موقت اقدام می‌کنند، باید ۴۰ امتیاز کسب کنند. بخش عمده‌ای از امتیاز آنها، ۳۰ امتیاز، باید از یک گواهی حمایت باشد، و سپس ۱۰ امتیاز برای نگهداری است.

هر فردی در طرح تحرک جوانان به ۵۰ امتیاز نیاز دارد. آنها ده امتیاز برای حمایت مالی خود، ده امتیاز اگر بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن باشند دارند و ۳۰ امتیاز برای ملیت خود دریافت خواهند کرد.

 

  • کمبودهای شغلی در انگلستان

هنگامی که برای شغلی به بریتانیا مهاجرت می‌کنید، اگر شغلی را در لیست مشاغل کمبود آنها قرار دارد می‌پذیرید، می‌توانید برای ویزای درجه ۲خاص درخواست دهید. ده‌ها شغل وجود دارد که در چهار کشور بریتانیا به دنبال کارمند هستند.

 

مطلب پیشنهادی: دلایل مهاجرت به انگلیس چیست؟ 

 

تفاوت بین ویزا و اقامت چیست؟

“ویزا” اصطلاح کلی برای اسناد سفر است. اگر تا به حال افرادی را ببینید که ویزا در دست دارند، احتمالاً متوجه خواهید شد که ویزاها انواع مختلفی دارند که به وضوح در رنگ، شکل و اندازه آنها قابل مشاهده است. برخی از صفحات ویزا با مهرهای جوهر کوچک مشخص شده‌اند. روی صفحات با جوهر سیاه، قرمز، آبی، سبز یا بنفش مهر شده‌است که معمولاً به شکل مستطیل، مربع یا مثلث است. امروزه ویزاها به شکل تمبرهای چسبی که بر روی نوع خاصی از کاغذ چاپ می‌شود، قرار گرفته‌است. در ویزا، شما اطلاعات شخصی خود را دارید که شامل نام کامل، تاریخ تولد و جنسیت شما می‌شود. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به ویزای خود را پیدا کنید که شامل نوع، تعداد مجاز ورود، تاریخ صدور، اعتبار و انقضا است.

دو نوع ویزا وجود دارد: مهاجرتی و غیر مهاجرتی. ویزای مهاجرتی به عنوان اجازه اقامت شناخته می‌شود. این نوع ویزا برای افرادی است که قصد دارند اقامت دائم کشور دیگری را داشته‌باشند. شاید اصطلاح «گرین کارت» را شنیده‌باشید. این نیز مجوز اقامت است. اما قبل از اینکه بتوانید اقامت دائم دریافت کنید، باید قوانین و الزامات سختگیرانه آن را رعایت کنید. پردازش این ویزای مهاجرتی اغلب طولانی و پرهزینه است.

 

ویزای غیر مهاجرتی یا فقط مجوز ویزا با توجه به هدف سفر شما اعطا می‌شود. این می‌تواند یک بازدید، مطالعه یا کار باشد. ویزای توریستی برای افرادی که برنامه سفر به کشور دیگری را دارند مورد نیاز است. اگر دانشجوی تبادلی هستید، به ویزای دانشجویی نیاز دارید. اما این ویزا نه تنها محدود به دانشجویان نیست، بلکه می‌تواند برای برنامه‌های تبادلی مختلف که شامل مشاوران، اساتید، دانش پژوهان و پزشکان می‌شود نیز استفاده شود. و اگر قصد دارید به طور موقت در خارج از کشور کار کنید، باید ویزای کار دریافت کنید. پرستاران، ورزشکاران، هنرمندان، بازرگانان، معلمان، مبلغان و کارآموزان افرادی هستند که اغلب ویزای کار دریافت می‌کنند.

 

شرایط عمومی انواع روش‌ های مهاجرت

  • در سال ۲۰۲۰، دولت انگلستان یک سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز را اعلام کرد. ویژگی‌های اصلی مهاجرت مبتنی بر امتیاز عبارتند از:

_ نامزدهای مهاجرت به اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا به طور مساوی در نظر گرفته می‌شوند.

_ سیستم مبتنی بر امتیاز باید توسط کارگران بسیار ماهر، کارگران ماهر و دانشجویانی که مایل به آمدن به بریتانیا هستند دنبال شود.

_ برای کارگران ماهر، بایستی که پیشنهاد شغل مورد نیاز است صورت بگیرد.

_ سطح حقوق از ۳۰۰۰۰ پوند به ۲۶۰۰۰ پوند در سال کاهش یافته‌است.

_ متقاضیان باید توانایی خود را در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی (سطح A یا معادل آن) نشان دهند.

_ متخصصان بسیار ماهر باید توسط یک مقام بریتانیا تایید شوند، اما آنها ملزم به داشتن پیشنهاد شغلی نیستند.

_ دانشجویانی که مایل به تحصیل در انگلستان هستند مشمول یک سیستم امتیازی خواهند بود و باید تاییدیه نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی و همچنین صلاحیت انگلیسی و منابع مالی را ارائه دهند.

_ ۷۰ امتیاز حداقل امتیاز لازم برای واجد شرایط بودن برای ویزا است

_ باید در آزمون مهارت زبان انگلیسی شرکت کنید. این عمدتا شامل آیلتس و تافل می‌شود.

_ شما باید متعلق به کشوری باشید که در منطقه اقتصادی اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا گنجانده نشده‌است.

_ شما باید تمام مدارک مورد نیاز، گواهی‌های سابقه کار و سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کالج یا درخواست شغل برای ورود به انگلستان را داشته‌باشید.

_ شما باید مقداری بودجه مورد نیاز برای حمایت از خود را در طول اقامت خود در ویزای دانشجویی یا کاری برای سال‌های اولیه در انگلستان داشته‌باشید.

_ شما همچنین ملزم به ارائه گواهی شخصیت و سلامت هستید که صلاحیت شما را برای ویزای مورد نیاز ثابت می‌کند.

 

مهاجرت به انگلیس و کانادا 

در این مطلب به بررسی روش های مهاجرت به انگلیس و کانادا پرداختیم. همچنین نکات مهمی را در خصوص اخذ اقامت و ویزای هر یک از این کشورها ذکر کردیم. در صورتی که قصد دارید از طریق اخذ ویزای استارتاپ به این دو کشور مهاجرت کنید، میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه اپلای 4 استفاده کنید. برای دریافت مشاوره در این زمینه از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مجموعه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان به طور کامل شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالاتتان باشند.

 

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.