apply4residency
Search
Close this search box.

معرفی استارتاپ ‌های موفق انگلیس

استارتاپ‌ های موفق انگلیس

در این نوشته شما میخوانید:

کشور انگلیس از نظر وجود برخی مسائل یک کشور مشهور شناخته شده که یکی از این مسائل اکوسیستم استارتاپی آن است. جالب است بدانید که استارتاپ‌ها در کشور انگلیس در یک محیط تجاری رقابتی قرار دارند و می‌توانند از منابع مالی سازمانی فراوانی بهره‌مند شوند. در لندن که پایتخت نوپا اروپا است ارزش اکوسیستم 314 میلیارد دلار ثبت شده است. استارتاپ‌های موفق انگلیس  از حمایت برنامه‌های دولت محلی برخوردار می‌شوند. در شهر لندن شرکت‌های پیش‌بذر و مرحله بذر پشتیبانی استارتاپ‌ها را بر عهده دارد. در این شهر یک شتاب دهنده برای مشاغل ماموریتی بیانه‌ای صادر می‌کند که هدف پایداری سازمان ملل را به عنوان اصلی‌ترین موضوع مطرح می‌کند. البته توجه داشته باشید که تنها شهر لندن در کشور انگلیس نیست که در آن از استارتاپ‌ها حمایت می‌شود و آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که امروزه تعداد استارتاپ ‌های موفق انگلیس دو برابر شده و این میزان تا حدود 750 به ثبت رسیده است.

اگر قصد دارید تحت بستر اقتصادی قدرتمند و عظیم انگلستان به فعالیت های کارآفرینی بپردازید و استارتاپ خود را در آنجا راه اندازی کنید، میتوانید از مشاوره رایگان و خدمات اخذ ویزای استارتاپ انگلیس مجموعه اپلای 4 استفاده کنید. 

معرفی استارتاپ‌ های موفق انگلیس

شاید اطلاع از این موضوع برای شما جالب باشد که امروزه استارتاپ‌های موفق انگلیس توانسته‌اند تعداد خود را افزایش دهند. در واقع امروزه استارتاپ‌ها در کشور انگلیس حدود 30 میلیارد افزایش داشته و اکثر شرکت‌های خصوصی از سال گذشته تا به امروز سرمایه‌گذاری خود را دوبرابر کرده‌اند. دلیل استقبال از استارتاپ‌ها در انگلیس این است که رهبران این کشور بعد از برپا شدن استارتاپ‌ها متوجه شدند که این موضوع کمک بسیار زیادی به رشد اقتصادی این کشور می‌کند. با استفاده از برترین استارتاپ‌های انگلیس، دولت مردان به فکر این افتادند که از عواملی استفاده کنند تا سبب رشد در این حوزه شود که در نهایت رشد اقتصادی انگلستان را سبب می‌شود. بهتر است برای آشنایی بیشتر با استارتاپ‌های موفق انگلیس به معرفی استارتاپ‌های برتر و بزرگ در انگلیس بپردازیم.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله جامع شرایط اقتصادی انگلیس را مطالعه کنید.

 

برترین استارتاپ های انگلیس

 

1) آتوآ

یکی از استارتاپ ‌های موفق انگلیس آتوآ نام دارد که این استارتاپ در سال 2022 تاسیس شده و محل قرارگیری آن در پایتخت انگلستان یعنی لندن است. این استارتاپ مابین 11 تا 50 سایز دارد و بنیان‌گذاران آن سید نارایانان، سیان اودود و آرون راجکومار هستند. در واقع آتوآ یک استارتاپ امیدوارکننده در انگلیس بوده که حوزه فعالیت آن در حوزه فین‌تک است. جالب است بدانید که در بین استارتاپ‌های برتر انگلستان هدف از تاسیس استارتاپ آتوآ حل مشکل کلیدی بازرگانان است. این استارتاپ تواسته مشکل پرداخت هزینه‌های گران را به صورت پرداخت از طریق دستگاه‌های کارت حل کند. روش حل این مشکل در استارتاپ آتوآ به این صورت است که با دریافت هزینه ثابت که حدود 70 درصد ارزان‌تر از هزینه‌ای خواهد بود که شما با کارت پرداخت می‌کنید و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

2) NCLE

یکی دیگر از استارتاپ‌های موفق انگلیس NCLE  بوده که این استارتاپ نیز در سال 2022 تاسیس شد. محل برگزاری این استارتاپ پایتخت انگلیس یعنی شهر لندن نام دارد و این استارتاپ به دست ولید حسنی تاسیس شده است. همچنین بهتر است بدانید که این استارتاپ 1 تا 10 سایز دارد و امروزه در صدر جدول استارتاپ‌های برتر انگلستان قرار گرفته است. استارتاپ NCLE درآمد خود را از طریق بازار Ed-Tech جمع‌آوری می‌کند. این شرکت امکان دسترسی به فرصت‌های آموزشی را برای افراد علاقه‌مند آسان‌تر می‌کند.

3) chatter mill

یکی دیگر از برترین استارتاپ‌های انگلیس با نام chatter mill در سال 2015 تاسیس شده و بنیان‌گذار این استارتاپ دیمیتری ایسوپوف و میخائیل دوبوف نام دارند. سایز این استارتاپ 51 الی 100 است و در پایتخت انگلیس یعنی لندن قرار دارد. با اینکه استارتاپ chatter mill هفت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده اما توانسته به عنوان یکی از استارتاپ‌های معروف انگلیس شناخته شود. این مجموعه توانسته تا راه‌حلی که مبتنی بر هوش مصنوعی باشد را به وجود آورد تا برندها بتوانند از تاریکی زمانی قرار گرفته در آن، خارج شوند.

4) Builder.ai

یکی دیگر استارتاپ ‌های موفق انگلیس است که سال تاسیس آن 2016 ثبت شده و این استارتاپ به دست Sachin dev Duggal و  saurabh dhoot تاسیس شده است. این استارتاپ 251 الی 500 سایز دارد و در دسته استارتاپ‌های موفق انگلیس قرار دارد. در این کسب و کار یک پلتفرم به شما ارائه می‌شود که امکان ساخت و استقرار پروژه‌های نرم‌افزاری توسز این برنامه برای توسعه‌دهندگان بسیار آسان می‌گردد. این استارتاپ به افرادی که کسب و کارهای کوچک را راه‌اندازی می‌کنند کمک می‌کند تا بدون دغدغه توسعه نرم‌افزار خود را انجام دهند.

5) Nothing

این استارتاپ که در سال 2020 تاسیس شده در حوزه نرم‌افزار مصرف کننده فعالیت خود را ادامه می‌دهد. بنیان‌گذار استارتاپ Nothing کارل پی و آکیس اوانجلیدیس نام دارد و این شرکت سعی دارد تا با حذف کردن موانع ورود ارتباط بین فناوری و افرادی که از آن استفاده می‌کنند را آسان سازد.

مطلب پیشنهادی: بهترین شهر انگلیس برای زندگی 

 

موفق ترین استارتاپ های انگلستان

 

6) Wirex

یکی دیگر از استارتاپ‌های نام برده شده در بین استارتاپ‌های موفق انگلیس Wirex نام دارد که این استارتاپ در سال 2014 تاسیس شد. بنیان‌گذار آن افرادی با نام‌های دیمیتری لازاریجف، گئورگی سوکولوف و پاول ماتیف هستند. این استارتاپ با هدف دسترسی به ارزهای دیجیتال پلتفرم‌هایی را راه‌اندازی کرده است.

7)  Arloid Automtion

بنیان‌گذار استارتاپ آرلوید افرادی با نام‌های مکس زوبوف، سرگئی شالونوف و ولادیمیر پوشین هستند که این استارتاپ را در سال 2019 برپا کرده‌اند. سایز این استارتاپ بین 51 تا 100 است و کمک می‌کند تا متخصص بتواند از املاک و مستغلات برای بهره‌وری از انرژی استفاده کند.

8) Arweave

به عنوان یکی دیگر از استارتاپ ‌های موفق انگلیس باید به Arweave اشاره کنیم. استارتاپ Arweave در سال 2017 راه‌اندازی شد و فعالیت آن ذخیره‌سازی اطلاعات در بازار است. افرادی که این استارتاپ را بنیان‌گذاری کرده‌اند سام ویلیامز، ویلیام جونز نام دارند و هدف آن‌ها از این استارتاپ ایجاد شکلی از اینترنت به نام permaweb است.

9) Modulr

از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های بریتانیا که موفقیت آن در جذب سرمایه قدرت بالایی دارد، Modulr نام دارد که بنیان‌گذاران آن سایروس وادیا، جاکوب زمودا، کوین هیز، مارتیم تراکال، مایلز استفنسون و رایتشب تندولکار هستند.

10) V7

بنیان‌گذاران V7 استارتاپ بریتانیایی آلبرتو ریزولی و سیمون ادواردسون هستند که در سال 2018 آن را تاسیس کردند. دفتر مرکزی آن‌ها در حال حاظر در لندن است و در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند. امروزه به عنوان برترین استارتاپ‌های انگلیس از این مجموعه نام برده می‌شود.

مطلب پیشنهادی: دلایل مهاجرت به انگلیس برای راه اندازی استارتاپ 

11)  Anything World

برترین استارتاپ بریتانیایی در زمینه بازی که با استفاده از هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان بازی کمک می‌کند تا بازی‌های سه بعدی را ایجاد کنند، Anything World است. این استارتاپ توسط گوردون میدوود و سباستین هوفر بنیان‌گذاری شده است.

12) Bactobio

در بخش بیوتکنولوژی یکی از برجسته‌ترین استارتاپ‌های انگلستان که توسز دانیل بلیچر هلست هانسن در سال 2020 تاسیس شده است فعالیت می‌کند. امروزه این استارتاپ به عنوان استارتاپ‌های موفق انگلیس مشغول به فعالیت است و در زمینه مهار مسئله باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک فعالیت می‌کند.

13) Solvo AI

شرکت Solvo AI از جدیدترین استارتاپ‌های بریتانیایی است که در سال 2021 در زمینه پلتفرم هوش مصنوعی برای کمک به مدیریت زنجیره تامین توسعه تاسیس شده است. این پلتفرم به بهبود کارایی و انعطاف‌پذیری زنجیره‌های تامین جهانی یاری می‌رساند.

14) Immersive Gamebox

یکی دیگر از استارتاپ ‌های موفق انگلیس Immersive Gamebox نام دارد که بر روی واقعیات و تجربه‌ها تمرکز می‌کند. در این استارتاپ مکان‌های بسیار زیادی وجود دارند که مشتریان توانایی استفاده از صفحه‌ای لمسی، ردیابی حرکت و دیگر موارد را دارند.

15) Railsr

در بین استارتاپ‌های برتر انگلستان یکی دیگر از استارتاپ‌های معروف Railsr نام دارد که در سال 2016 تاسیس شده است و بنیان‌گذار آن افرادی با نام‌های کلایو میچل و نایجل وردون هستند. بنیان‌گذاران این استارتاپ سعی بر این دارند تا بتوانند زیرساخت‌های دیجیتالی مورد نیاز برای به وجود آوردن خدمات بانکی را ایجاد کنند و تا به حال نیز روزبه‌روز با پیشرفت مواجه شده‌اند.

16) Netacea

استارتاپ Netacea در سال 2018 تاسیس شدن و بنیان‌گذاران این استارتاپ اندی استیل و جرمی گیدلو هستند. در این استارتاپ از پلتفرم هوش مصنوعی استفاده می‌شود و ربات‌ها در این استارتاپ کمک‌های بسیار زیادی به انسان‌ها می‌کنند.

17) ناپو

استارتاپ ناپو که در شمار استارتاپ‌های موفق انگلیس قرار دارد که در سال 2021 تاسیس شده و سایز آن بین 11 تا 50 است. افرادی که در بنیان‌گذاری این استارتاپ دست داشته‌اند ژان فیلیپ دومنک و لودویک لاکای نام دارند. این استارتاپ دسترسی مشتریان محصولات بیمه خانگی را متمرکز می‌سازد و محافظت از حیوانات را بسیار آسان می‌کند.

18) فرادایی

یکی از استارتاپ‌هایی که در سال 2017 در بریتانیا تاسیس شد با هدف استفاده از فناوری پیشرفته برای سرعت بخشیدن به مسابقه فرادایی نام دارد. این استارتاپ توسط بوراک سفر، شاهین چاگلایان و اوتکو سیمیتلی بنیان‌گذاری شده با هدف کاهش مصرف انرژی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

19) Britishvolt

یکی دیگر از برترین استارتاپ‌های انگلیس بریتیش ولت نام دارد که در سال 2019 تاسیس شده است. اورال نجاری موسس این استارتاپ با هدف توسعه و ایجاد باتری‌های کم کربن، پایدار این استارتاپ را به وجود آورده است.

20) Flow Engineering

در بین نام بردن از استارتاپ‌های برتر انگلستان می‌توانیم از استارتاپ Flow Engineering نیز یاد کنیم. سایز این استارتاپ بین 1 تا 10 است و بنیان‌گذار آن پاریکشات سینگ نام دارد که با هدف به وجود آوردن پلتفرم‌ها در بهبود تلاش برای همکاری مهندسان، این استارتاپ را به وجود آورده است.

21) Surfboard

سال تاسیس استارتاپ Surfboard 2021 بوده که توسط ناتاشا راتانشی-استاین به ثبت رسیده است. استارتاپ ناتاشا راتانشی-استاین بین 11 تا 50 سایز دارد و هدف از به وجود آمدن آن وجود یک راه‌حل نرم افزاری برای کمک به تیم‌های خدمات مشتری در جذب نیروی کار خواهد بود. این استارتاپ به چنین افرادی کمک می‌کند تا زمان‌بندی را به خوبی مدیریت کنند و خطرهایی که به وجود آوردن خطا در برنامه‌ریزی را سبب می‌شود به کمترین میزان ممکن برسانند. با استفاده از این استارتاپ شما می‌توانید رضایت‌مندی مشتریان خود را جلب کنید و محیطی امن برای کار خود به وجود آورید.

پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین سرمایه گذاری در انگلیس را هم مطالعه کنید. 

 

استارتاپ های برتر و موفق انگلیس در سال 2023

 

آیا برای راه‌ اندازی استارتاپ انتخاب انگلیس انتخاب درستی است؟

در این مطلب به بررسی استارتاپ ‌های موفق انگلیس پرداختیم. وجود استارتاپ‌های موفق در انگلستان سبب شده تا افرادی زیادی که به فکر راه‌اندازی کسب و کار در کشورهای خارجی هستند، این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نمایند. همچنین با توجه به اینکه استارتاپ‌های برتر انگلستان از تعداد متعددی برخوردار است شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده نمایید. اگر شما قصد راه‌اندازی کسب و کار در کشور انگلیس را دارید می‌توانید از برترین استارتاپ‌های انگلیس که شامل آتوآ، NCLE، Immersive Gamebox و … می‌شود استفاده نمایید.

برخی از این استارتاپ‌ها شرایط بسیار ویژه‌ای را برای شما به وجود می‌آورند که می‌توانید در یک محیط با ایده‌آل‌های انتخابی خودتان کسب و کارتان را آغاز نمایید و بی‌شک با موفقیت روبه‌رو شوید. استفاده از حوزه هوش مصنوعی برای به وجود آوردن شرایط خاص که شما بتوانید از آن بهره‌مند شوید نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توانید هنگام استفاده از استارتاپ‌ها از آن‌ها نیز بهره بگیرید. در نظر داشته باشید که استفاده از برترین استارتاپ‌ها در انگلیس می‌تواند به شما یاری کند تا کسب و کار خود را با موفقیت آغاز نمایید.

 

 

 

سوالات متداول

1) استارتاپ‌های انگلیس بیشتر در کدام مناطق مستقر هستند؟

پایتخت انگلیس یعنی شهر لندن امروزه با راه‌اندازی 677 کسب و کار به ازای هر 1000 نفر توانسته به عنوان شهری با بیشترین استارتاپ شناخته شود. بعد از لندن شهر میلتون کنز توانسته تعداد 553 و رتبه دوم از وجود تعداد زیادی استارتاپ در انگلیس را از آن خود کند.

2) آیا کشور انگلیس مکان مناسبی برای راه‌اندازی استارتاپ است؟

کشور انگلیس به دلیل برخورداری از نیروی کار ماهر، قوانین مناسب و سیستم مالیاتی مطلوب، امروزه یک مکان مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار است.

3) شانس دریافت استارتاپ انگلیس به چه عواملی بستگی دارد؟

برای اینکه بتوانید احتمال دریافت استارتاپ خود در انگلیس را بالا ببرید، بهتر است تا از داشتن طرح تجاری قابل قبول خود اطمینان حاصل فرمایید.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.