apply4residency
Search
Close this search box.

69 ایده استارتاپی برتر (2024) + مشاوره رایگان

ایده استارتاپی برتر

در این نوشته شما میخوانید:

ارائه ایده های استارتاپی عالی ممکن است برای کارآفرینان مشتاق دشوار باشد، به خصوص زمانی که به نظر می‌رسد دیگران از قبل همه ایده های خوب برای یک کسب و کار را شکار کرده اند. با این حال با بهبود محصولات موجود یا تغییر یک ایده قدیمی، موفقیت شما در این راه کاملاً امکان پذیر است. در این مقاله ۳۸ نمونه از بهترین ایده های استارتاپی را با شما در میان می‌گذاریم. این ایده‌ها می‌توانند هنگام تصمیم گیری برای ایجاد کسب و کار جدید چراغ راهتان باشند. در ادامه بهترین ایده استارتاپی مناسب در سال ۲۰۲۳ را مورد بررسی قرار میدهیم. با توجه به این ایده ها میتوانید با آگاهی کامل ایده خود را گسترش دهید و در این مسیر گام بردارید.

اگر نمی دانید استارتاپ چیست، پیشنهاد میکنیم مقاله همه چیز درباره استارتاپ را مطالعه کنید. 

ایده استارتاپی تولید محتوای آموزشی یا فعالیت‌های آموزشی

1ایده استارتاپی تولید محتوای آموزشی یا فعالیت‌های آموزشی 

والدین همیشه به دنبال ابزار و فعالیت‌هایی هستند که فرزندانشان را سرگرم و مشغول نگه دارند. کتابچه‌های راهنما در مورد فعالیت قابل انجام برای گروه‌های سنی مختلف، طرح‌های درسی خانه یا مدرسه یا حتی پیاده روی مجازی در طبیعت یا قصه گویی، همگی می‌توانند ایده های استارت آپ مناسبی باشند.

2یک کسب و کار مرتبط با تهیه یا ارسال غذا راه اندازی کنید

تا سال ۲۰۲۶، بیش از ۲۱۷ میلیون نفر در ایالات متحده از خدمات تحویل غذا به صورت آنلاین استفاده خواهند کرد. این دسته از ایده های استارت آپی در کشور ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته‌اند و بازار تحویل غذای آنلاین کشور با حضور استارتاپ‌هایی نظیر اسنپ فود دگرگون شده است. یکی از بهترین ایده های استارتاپی سال‌های اخیر این است که وارد این بازار شوید و یک سرویس آماده‌سازی غذا راه اندازی کنید تا با این کار به تسهیل زندگی مردم کمک کنید. همچنین می‌توانید با ارائه آنلاین رژیم‌های غذایی تخصصی مثل کتو، وگان، یا سایر برنامه‌های رژیم غذایی در این راه کسب درآمد نمائید.

3. یک راه‌حل برای کاهش ضایعات غذایی ابداع کنید 

ایجاد یک استارتاپ با تمرکز بر کاهش ضایعات مواد غذایی نه تنها می‌تواند منابع مالی قابل ملاحظه‌ای برای شما به ارمغان بیاورد، بلکه تغییرات مثبتی در سیستم غذایی ایجاد می‌کند و به صرفه‌جویی در هزینه فروشگاه‌های مواد غذایی و رستوران‌ها کمک می‌کند. کمک به کاهش ضایعات غذایی یکی از جدیدترین ایده های استارت آپ است که هنوز بازار آن اشباع نشده است.

در صورت تمایل میتوانید از مشاوره رایگان مجموعه اپلای ۴ در خصوص بهینه سازی ایده و راه اندازی استارتاپ در خارج از کشور بهره مند شوید.  

در غذاهای گیاهی سرمایه‌گذاری کنید

4. در غذاهای گیاهی سرمایه‌گذاری کنید

بازار مبتنی برگیاه‌خواری در بسیاری از کشورهای جهان در حال انفجار است و فروش غذاهای گیاهی در سال‌های اخیر دو برابر شده و در آمریکا به ۷٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسیده است. ایجاد یک سوپرمارکت مختص گیاه‌خواران یا پخت نوع بدون گوشت غذاهای سنتی یکی از جذاب‌ترین ایده های استارت آپی برای افرادی است که به حفظ محیط زیست علاقمند هستند.

5. ایده استارتاپی تجارت در زمینه تجارت الکترونیک ارسال کالا 

مدل کسب‌وکار تجارت الکترونیکی دراپ شیپینگ و ارسال کالا بسیار جذاب است زیرا نیازی به خرید موجودی از قبل ندارد. اگر تحقیقات کاملی در زمینه رقابت انجام دهید، فروش محصولات رده بالا و گران‌قیمت با هزینه‌های حمل‌ونقل پایین می‌تواند به سرعت باعث سودآوری استارتاپ شما گردد. این نوع تجارت الکترونیک یکی از موفق‌ترین ایده های استارتاپی است که با استقبال بسیاری روبرو شده است.

6. جعبه‌های اشتراک (subscription boxes) درست کنید

جعبه‌های اشتراک یک تجارت ۲۲٫۷ میلیارد دلاری در سطح جهانی هستند و این صنعت همچنان در حال رشد است. بازار هدف بکری را انتخاب کنید و سپس مجموعه‌ای از کالاهای تخصصی را برای ارائه تجربه منحصر به فرد به مصرف‌کنندگان انتخاب کنید. برخی از جعبه‌های اشتراک بر محصولات آرایشی و بعضی دیگر بر حفظ محیط زیست تمرکز دارند. نقطه شروع مناسب را برای خود پیدا کنید و آن را ادامه دهید.

7. یک اپلیکیشن فرودگاه محور بسازید

ایجاد یک اپلیکیشن همه کاره که به مسافران امکان می‌دهد در فرودگاه‌های ناآشنا بتوانند با دریافت اطلاعات به‌موقع هدایت شوند یکی از ایده های استارت آپی جدید است. اگرچه برنامه‌های مختلف سفر وجود دارند، برنامه‌ای که حاوی امکانات رفاهی، زمان انتظار خط TSA، گزینه‌های حمل‌ونقل زمینی و نقشه‌های فرودگاه است می‌تواند برای مسافران بسیار مفید باشد.

یک برنامه‌ریز برای مراسم عروسی شوید

8. یک برنامه‌ریز برای مراسم عروسی شوید

بیماری های ناشی از انتشار انواع ویروس ها مانند کرونا، آنفولانزا و سایر ویروس های تنفسی باعث افزایش استرس برای برگزاری عروسی‌ها در مناطق مختلف شده و تقاضای بیشتری برای برنامه‌ریزان عروسی ایجاد کرده است. این افراد می‌توانند به مدیریت تدارکات عروسی و سفر، از جمله دستورالعمل‌های محلی و الزامات تست در هر مقصد و کشوری کمک کنند. اگر عاشق کاوش هستید و تحمل ساعت‌های طولانی کار را دارید، این یکی از هیجان انگیزترین ایده های استارتاپی است که می‌تواند برای شروع کسب‌وکارتان مناسب باشد.

9. استارتاپ مرتبط با راهنمای گردشگری محلی

حتی اگر خود را یک متخصص محلی نمی‌دانید، ایجاد دفترچه‌های راهنمای محلی می‌تواند شما را با محیط اطرافتان آشنا و به گردشگران کمک کند تا از تجربیات بی‌نظیر در منطقه‌تان لذت ببرند. ایجاد یک استارتاپ مرتبط با راهنمای گردشگری محلی یکی از بهترین ایده های استارت آپی است که می‌تواند به بهبود وضعیت اقتصادی منطقه‌تان نیز کمک کند. راهنماهای موضوعی تهیه کنید، جاذبه‌ها را مورد تأکید قرار دهید و برای بهره‌گیری از فرصت‌های تبلیغاتی با مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید.

شما میتوانید از خدمات و مشاوره رایگان اخذ ویزای استارتاپ دانمارک استغاده کنید. 

10. ایده استارتاپی سرویس تحویل خواربار محلی

راه اندازی یک استارت آپ تحویل مواد غذایی یکی از کم هزینه ترین ایده های استارت آپی محسوب می‌شود. برای شروع فقط به یک وسیله نقلیه و یک تلفن همراه نیاز دارید. با ارائه این خدمات جامعه پسند، به افراد مسن یا افرادی که به خاطر مشغله امکان خرید ندارند، کمک کنید. شما حتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی در منطقه خود از تمایل آنها برای همکاری با شما برای ارائه خدمات مطلع شوید.

11. یک شرکت برنامه‌ریزی رویداد مجازی راه‌اندازی کنید

برنامه‌ریزی رویداد مجازی یک تجارت پررونق جدید است چون گردهمایی‌های حضوری به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند یا رویکردی ترکیبی دارند. یک برنامه‌ریز ماهر که دارای این توانایی است که توجه همه شرکت‌کنندگان را صرف نظر از مکانی که هستند جلب کند، برای سال‌های آینده تقاضای زیادی خواهد داشت. کمک به برگزاری رویدادهای مجازی از آن نوع ایده های استارتاپی نوین است که برای علاقمندان به تکنولوژی‌های روز بسیار جذاب و مناسب خواهد بود.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند: 

مشاوره تماس/ ایمیل/ نام

"*" indicates required fields

فروش محصولات قابل بازیافت

12. فروش محصولات قابل بازیافت

راه‌اندازی یک شرکت در زمینه فروش محصولات قابل بازیافت (زباله صفر) در جهان در حال گسترش می‌باشد. این ایده می‌تواند یک تصمیم اخلاقی و آگاهانه از نظر محیط زیست باشد. فروش محصولات قابل بازیافت مانند کیسه‌های قابل استفاده مجدد، مسواک‌های بامبو یا محصولات با بسته‌بندی بدون ضایعات می‌تواند برای تعداد فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان دوستدار محیط‌زیست جذاب باشد.

13. محصولات نوآورانه برای حیوانات خانگی بسازید

این روزها تعداد علاقمندان به حیوانات خانگی بسیار افزایش یافته و ایجاد یک کسب و کار مرتبط می‌تواند یکی از سودآورترین ایده های استارتاپی پیش روی شما باشد. محصولات نوآورانه‌ای برای حیوانات خانگی ایجاد کنید یا در پی ارتقاء اسباب‌بازی، لوازم جانبی یا حتی لباس برای حیوانات خانگی باشید.

پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی انواع استارتاپ را نیز مطالعه کنید.

14. لباس‌های سفارشی (Custom Clothing) تهیه کنید

فروش لباس‌های سفارشی مخصوص هر مشتری یا ارائه خدمات خیاطی می‌تواند یکی از خلاقانه ترین ایده های استارت آپ برای شما باشد. محبوبیت صنعت پوشاک سفارشی مخصوص هر مشتری در حال افزایش است و بیانگر ظرفیت آن برای رشد طولانی مدت است.

15. ایده استارتاپ فروش آنلاین لباس‌های قدیمی

تقاضا برای مد مبتنی بر لباس‌های قابل بازیافت کمک کرده است تا لباس‌های دست‌دوم به یک صنعت ۳۶ میلیارد دلاری در ایالات‌متحده تبدیل شود که پیش‌بینی می‌شود در پنج سال آینده این رقم دو برابر شود. فروش لباس‌های قدیمی، دست‌دوم و قابل بازیافت در رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم تجارت الکترونیک یا اپلیکیشن‌های مربوطه میتواند به عنوان یکی از ایده های استارتاپی مد نظر قرار گرفته شود.

16. وبلاگ نویسی را شروع کنید

شاید تعجب کنید اما در دوره شبکه‌های اجتماعی بلاگ نویسی یکی از ساده ترین ایده های استارت آپی پولساز به شمار می‌رود. یک بازار هدف بکری را پیدا کنید (مثل ورزش الکترونیکی یا کشاورزی شهری) و محتوای جذابی پیرامون آن ایجاد کنید. پس از جذب مخاطب، می‌توانید از طریق تبلیغات، شبکه های وابسته و حتی فروش محصول درآمد کسب کنید.

نویسنده کتاب‌های الکترونیکی شوید

17. نویسنده کتاب‌های الکترونیکی شوید

اگر دستی در نوشتن دارید، می‌توانید یک ناشر یا مؤلف شوید و کتاب‌های الکترونیکی را در پلتفرم‌های مجازی بفروشید. تألیف و نشر کتاب الکترونیکی یکی از ساده ترین ایده های استارت آپ برای نویسندگان محسوب می‌شود.

18. رزومه نویس شوید

همه به یک رزومه نیاز دارند، اما تعداد کمی از افراد در نوشتن رزومه خود مهارت دارند یا از آن لذت می‌برند. اگر تجربه نویسندگی دارید و به دنبال راه‌اندازی استارتاپی بدون هزینه راه‌اندازی هستید، ایجاد یک سرویس رزومه نویسی می‌تواند یک راه‌حل برای شما باشد. راه اندازی یک کسب و کار رزومه نویسی از آن دست ایده های استارتاپی است که برای افراد خلاق و دست به قلم درآمد مناسبی به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: وکیل مهاجرت به انگلیس

19. فضای کاری مشترک فراهم کنید

با ایجاد یک فضای کار مشترک مدرن که از دغدغه‌های کارآفرینان است از محبوبیت روزافزون کار از راه دور بهره ببرید. یک مکان مناسب را انتخاب کنید و آن را با امکانات عالی و مورد پسند تجهیز کنید.

20. یک مربی (کوچ) آنلاین شوید

اگر از کمک به دیگران برای رسیدن به اهدافشان لذت می‌برید و فرد اجتماعی هستید، این یکی از ایده های استارت آپ است که می‌تواند برای شما و مشتریانتان مفید باشد. شما می‌توانید در مورد بهبود زندگی شخصی، کسب‌وکار یا حفظ تندرستی مشاوره ارائه دهید.

21. وب‌سایت‌های شکست‌خورده را متحول کنید

یک وب‌سایت بخرید، آن را بهبود ببخشید و با سود بفروشید. شما باید بازار مربوطه را به خوبی درک کنید و مهارت‌های توسعه وب داشته باشید، اما این کار می‌تواند یک حرفه سودآور باشد. البته بازسازی وب سایت‌های شکست خورده از آن دست ایده های استارت آپی است که به میزان مشخصی تخصص نیاز دارد.

یک توسعه‌دهنده وب شوید

22. یک توسعه‌دهنده وب شوید

نیاز به وب‌سایت‌های سفارشی هرگز از بین نمی‌رود و اگر با وردپرس آشنا باشید یا یک یا دو زبان برنامه‌نویسی بلد باشید، می‌توانید یک استارتاپ توسعه وب‌سایت سودآور راه‌اندازی کنید. این نوع ایده های استارت آپ برای افراد خلاق و علاقمند به حوزه طراحی وب بسیار سودمند خواهند بود.

23. پادکست راه‌اندازی کنید

اگر در یک موضوع دانش بالایی دارید یا به آن علاقه‌مند هستید، وارد عرصه تولید پادکست شوید. جذب مخاطب زمان بر است، اما پس از جذب مخاطب، پادکست‌ها می‌توانند از طریق بازاریابی وابسته، کمک‌های مالی و حمایت‌های مالی کسب درآمد کنند. البته راه‌اندازی پادکست یکی از ایده های استارتاپی است که در دهه‌های اخیر استقبال زیادی از آن شده است. بنابراین سعی کنید پادکستی راه‌اندازی کنید که حتماً حرفی برای گفتن داشته باشد.

همه چیز درباره ویزای استارتاپ و نحوه اخذ آن 

24. اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی باشید

هنگامی که یک بازار هدف ویژه پیدا کردید و یک برند شخصی ساختید، جمع‌آوری فالوور با تعداد بالا در اینستاگرام یا یوتیوب می‌تواند از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به یک منبع درآمد قوی منجر شود..

25. دوره‌های آنلاین ایجاد کنید

سرگرمی‌های ناشناخته می‌توانند به ایده های تجاری سودآور منجر شوند، به شرط اینکه یادگیری آن‌ها را برای دیگران آسان کنید. اگر می‌خواهید به دیگران آموزش دهید اما به مربیگری علاقه ندارید، ایجاد یک دوره آنلاین می‌تواند یکی از ایده های استارت آپی جایگزین برای شما باشد.

26. ایده استارتاپی مشاور بازاریابی 

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارید، با ارائه خدمات سئو، شبکه‌های اجتماعی یا کپی رایتینگ، به کسب‌وکارهای کوچک کمک کنید تا به مخاطبان هدف خود دست یابند. این یکی از مفیدترین ایده های استارتاپی است که هم برای شما و هم مشتریانتان سود و منفعت بسیاری به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی: بهترین استارتاپ های ایرانی  

یک اپلیکیشن توسعه دهید

27. یک اپلیکیشن توسعه دهید

همانطور که گفتیم ایده های استارت آپ زیادی سر راه برنامه نویسان وجود دارد. اگر یک ایده منحصر به فرد و مهارت‌های فنی لازم دارید، ایجاد یک اپلیکیشن می‌تواند معدن طلای شما باشد. می‌توان اپلیکیشنی را بدون مهارت برنامه‌نویسی جامع ساخت. این اپلیکیشن پس از راه اندازی می‌تواند درآمدهای جانبی به همراه داشته باشد.

28. یک وسیله هوشمند بسازید

لوازم جانبی هوشمند و لوازم خانگی رواج زیادی یافته‌اند و در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از زندگی روزمره برای مصرف کننده عادی هستند. برای الهام گرفتن، به کارهای روزانه در خانه یا محل کار توجه داشته باشید که با یک دستگاه هوشمند راحت‌تر انجام می‌شوند.

29. به تجربیات واقعیت مجازی وارد شوید

واقعیت مجازی (VR) آینده فناوری است. با تجربیات واقعیت مجازی لوازم جانبی آن را خلق کنید تا به صنعتی جهانی دست پیدا کنید که پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ به بازار ۴۴٫۷ میلیارد دلاری برسد. اگر به دنیای آینده و تکنولوژی‌های روز علاقمند هستید این یکی از ایده های استارت آپی است که پیشنهاد می‌کنیم روی آن فکر کنید.

30. یک سایت دوست‌یابی ویژه ایجاد کنید

دیدگاه‌های منفی نسبت به سایت‌های دوست‌یابی طی دهه گذشته کاهش یافته است، پس از این فرصت برای کمک به دیگران استفاده کنید تا عشق خود را پیدا کنند. سایت‌های دوست‌یابی متنوعی وجود دارند که از ناخدای کشتی تا کشاورز را هدف گذاری کرده‌اند و تقاضایی در بازار برای گزینه‌های دوست‌یابی خاص وجود دارد.

31. یک چت بات توسعه دهید

اگر برنامه نویس هستید ایده های استارتاپی زیادی سر راه شما قرار گرفته‌اند. یک چت بات ایجاد کنید (رباتی که از هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می‌کند) تا به کسب‌وکارها کمک کنید ارتباطات خود را بهبود بخشند. چت بات‌ها در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید بدون دانستن نحوه کدنویسی یک چت بات بسازید.

برای دریافت مشاوره رایگان اخذ ویزای استارتاپ کانادا، انگلیس، هلند، دانمارک و ایرلند میتوانید با مجموعه اپلای ۴ تماس حاصل فرمایید.

32. هنر خود در همسریابی را ارائه دهید

این ایده مانند ایجاد یک سایت دوست‌یابی است اما به صورت حضوری است. اگر در دانستن اینکه چه نوع افراد و چه شخصیت‌هایی با هم خوب هستند، مهارت دارید، ممکن است بهترین فرد برای همسریابی باشید. می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید یا به صورت حضوری مشتریان را با هم آشنا سازید.

دستیار مجازی باشید

33. دستیار مجازی باشید

دستیار آنلاین بودن برای کسی، یا راه اندازی یک شرکت دستیار مجازی، می‌تواند موفقیت بزرگی باشد. همه می‌توانند از کمی کمک اضافی استفاده کنند و ایجاد یک استارتاپ متمرکز بر جذب افرادی که به دیگران در انجام کارهای اجرایی در حرفه یا زندگی شخصی کمک می‌کنند، یکی از پولسازترین ایده های استارتاپی عصر حاضر محسوب می‌شود.

34. تمرینات ورزشی جدیدی ابداع کنید

مردم از اینکه برای حفظ تندرستی باید یک نوع ثابت از تمرینات ورزشی را هر روز تکرارکنند بسیار کسل می‌شوند. بسیاری از افراد صنعت ورزش را تغییر داده‌اند و کسب‌وکارهایی مانند CrossFit و Peloton در حال ظهور هستند. اگر ایده‌ای برای رژیم غذایی یا تمرینات جدیدی برای علاقه‌مندان به ورزش دارید، ایجاد تحول در تمرینات ورزشی یکی از مفیدترین ایده های استارت آپی برای شما خواهد بود.

35. محصولات آرایشی و زیبایی دوستدار محیط‌زیست ایجاد کنید

با آگاهی بیشتر مردم از تأثیر انتخاب‌های شخصی خود بر سلامتی و محیط‌زیست، آن‌ها به دنبال محصولات بهداشتی و زیبایی بیشتری هستند که سازگار با محیط‌زیست نیز باشند. ایجاد محصولات ایمن و سازگار با محیط‌زیست می‌تواند یکی از بهترین ایده های استارت آپ برای علاقمندان به محیط زیست باشد.

36. یک ون ارائه غذای سیار یا پاپ آپ رستوران را راه‌اندازی کنید

راه‌اندازی یک ون یا کامیون ارائه غذای سیار یا پاپ آپ رستوران یکی از بهترین ایده های استارتاپی برای کارآفرینانی است که در آشپزی مهارت دارند. راه اندازی هر دو گزینه آسان‌تر از یک رستوران کامل است و به شما امکان می‌دهد با کارکنان و منوی کوچک‌تر شروع کنید. می‌توانید یک کامیون ارائه غذای راه‌اندازی کنید که مثلاً فقط سیب‌زمینی سرخ‌شده را با چاشنی‌های دیوانه‌کننده می‌فروشد، یا یک پاپ آپ ساندویچ صبحانه در کافی‌شاپ محله‌تان راه‌اندازی کنید.

37. یک کسب و کار در زمینه نظم دهی فضاهای اداری و خانگی راه‌اندازی کنید

مجموعه‌های ویدئویی مانند «Tidying Up With Marie Kondo» و «The Home Edit» سازمان‌دهی حرفه‌ای را معرفی کرده و میلیون‌ها نفر را در معرض جادوی یک خانه مرتب قرار می‌دهند. اگر در ایجاد نظم در فضاهای پر از هرج و مرج مهارت دارید، می‌توانید کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید که این خدمات را به کسانی که به آن‌ها نیاز دارند ارائه دهد. سازمان‌دهی انبارهای آشپزخانه، کمدها، قفسه‌های کتاب و موارد دیگر همه گزینه‌هایی هستند که می‌توانید در کسب‌وکار جدید خود به مشتریان ارائه دهید. آموزش سازمان‌دهی و نظم‌بخشی در زندگی شخصی و حرفه ای از آن نوع ایده های استارت آپی است که این روزها با استقبال زیادی مواجه می‌شود.

مطلب پیشنهادی: استارتاپ های ایرانی موفق  

طراحی داخلی برای افراد متخصص جوان ارائه دهید

38. طراحی داخلی برای افراد متخصص جوان ارائه دهید

آیا استعدادی در زمینه تزئین و دکوراسیون داخلی دارید؟ پس توصیه می‌کنیم پیش از پرداختن به سایر ایده های استارتاپی مطرح شده، یک کسب‌وکار طراحی داخلی راه‌اندازی کنید. با این کار می‌توانید خدمات خود را با نرخ ساعتی به صورت مجازی به متخصصان جوانی که به دنبال الهام گرفتن هستند، ارائه دهید. این کار می‌تواند به همین سادگی باشد که آن‌ها تصاویری از فضای جدید خود در سایت شما آپلود می‌کنند و شما چند لینک با مبلمان مطابق بودجه آن‌ها ارسال می‌کنید و تصاویر نمونه‌ای از ظاهر اتاق پس از مبله شدن می‌فرستید و تمام.

39. ایده استارت آپ محصولات دست ساز

یکی از مواردی که می‌توانید از طریق آن یک کسب و کار مناسب را راه‌اندازی کنید، این است که در حیطه فعالیت‌های هنری که خودتان دارید دست به ایجاد یک کسب و کار بزنید. مثلا می‌توانید اگر در ساخت مجسمه یا دستبند و گردنبند یا حتی اکسسوری‌های زنانه و مردانه خلاقیت دارید، آنها را به نمایش بگذارید و بفروشید؛ حتی می‌توانید از این طریق آموزش‌هایی را به افراد دیگر ارائه دهید تا آنها نیز برای شما کار کنند و یک کسب و کار را مناسب راه‌اندازی کنید.

40. ایده استارتاپ فروش کیک و شیرینی خانگی

کیک و شیرینی از جمله خوراکی‌هایی هستند که با ذائقه هر شخصی می‌تواند جور درآید. اگر شما هم در این زمینه می‌توانید فعالیت کنید پس به راحتی از طریق ارائه کیک و شیرینی‌های خانگی لذیذ و خوشمزه می‌توانید کسب و کاری مناسب را به وجود آورید. کافیست یک پیج راه‌اندازی کنید و با ارائه توضیحات و ویدیو‌هایی که از کارهایتان به نمایش می‌گذارید به درآمد مورد نظر برسید؛ علاوه بر این پس از مدتی می‌توانید فضایی فیزیکی را نیز راه اندازی کنید.

شما میتوانید از خدمات و مشاوره رایگان اخذ ویزای استارتاپ کانادا مجموعه اپلای 4 نهایت استفاده را ببرید. 

41. اپلیکیشن رژیم

تناسب اندام یکی از مواردی است که بیشتر افراد به آن توجه بسیار زیادی دارند؛ بنابراین می‌توانید از این طریق یک استارتاپ کاملاً خلاقانه راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن‌هایی در راستای چاقی یا لاغری ایجاد کرده و با خلاقیت‌های نوینی که در آن به مردم ارائه می‌دهید به آنها کمک کنید تا به وزن ایده‌آل خود برسند.

42. نگهداری از کودکان

یکی از راه‌هایی که می‌تواند کمک کند تا شما به درآمد مناسب برسید این است که از فرزندان دیگران نگهداری کنید. با توجه به اینکه والدین شاغل کمتر می‌توانند با فرزندان خود ارتباط برقرار کنند و از آنها مراقبت داشته باشند، می‌توانید با خلاقیت‌هایی که دارید کودکان آنها را سرگرم کنید. سعی کنید که در این راستا اطلاعات خود را بروز کنید و بر اساس سنی که این کودکان دارند بازی‌ها و سرگرمی‌های مناسب را در اختیار آنها قرار دهید.

ایجاد اپلیکیشن تحویل دارو

43. ایجاد اپلیکیشن تحویل دارو

همانطور که می‌دانید گاهی به دست آوردن برخی داروها برای افراد ممکن است سخت باشد. حتی گاهی برخی افراد با توجه به سن و سال بالایی که دارند نمی‌توانند به راحتی به دنبال یک دارو بگردند و راهی داروخانه‌ها شوند. در صورتی که شما بتوانید اپلیکیشنی ایجاد کنید که نسخه‌های آنها را‌ بخواند و داروهای مورد نظر را از داروخانه‌های سطح شهر پیدا کند و به آدرس ارائه شده توسط مردم برساند، می‌تواند یک کسب و کار فوق العاده را برای شما به وجود آورد.

شما میتوانید از خدمات و مشاوره رایگان اخذ ویزای استارتاپ پرتغال استغاده کنید. 

 

44. استارتاپ سلامت روان

امروزه بدون شک سلامت روان نسبت به یک دهه قبل به موضوعی بسیار مهم‌تری تبدیل شده است. این موضوع نه‌تنها برای افراد، بلکه برای بیزینس‌ها نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. صاحبان کسب‌وکار می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که تیم‌های آن‌ها از پشتیبانی موردنیاز بهره‌مند ‌شوند؛ اگر به دنبال اجرای ایده های استارتاپی و راه‌اندازی یک استارتاپ در حوزه سلامت روان هستید، نیاز است که مدتی را صرف شناخت این حوزه کنید؛ زیرا زمینه‌های مختلفی وجود دارد که قابلیت شکوفایی یک استارتاپ را دارند.

45. خدمات بهداشتی از راه دور

ارائه خدمات بهداشتی از راه دور به‌جای روش مرسوم مراجعه به پزشک، بازاری را برای موفقیت استارتاپ‌های خدمات بهداشتی از راه دور ایجاد کرده است. خدمات بهداشتی از راه دور باید دارای ویژگی‌های امنیت سایبری درجه یک و همچنین تجربه کاربری ساده برای متخصصان سلامت و بیماران باشد. برای موفقیت در این زمینه، خدمات بهداشتی از راه دور باید ابزارهای منحصربه‌فردی مانند یک رابط ساده یا ویژگی‌های ارتباطی پیشرفته را ارائه دهد تا بیماران و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی بتوانند به‌راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

46. حمل و نقل خودران

حمل‌ونقل خودران که به‌عنوان خودروهای خودران نیز شناخته می‌شوند، بازار نوپایی است که در شهرهای آمریکا در حال گسترش است. به‌خصوص، اپلیکیشن‌های خودروهای خودران در حال افزایش هستند. با توسعه یک اپلیکیشن خودروهای خودران، استارتاپ شما ممکن است بتواند در خط مقدم این بازار نوظهور قرار بگیرد.

47. فناوری مالی یکی از بهترین ایده های استارتاپی

فناوری مالی (فین‌تک) به‌عنوان ابزاری برای بازبینی روش‌های مالی سنتی عمل کرده و سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های مالی را آسان‌تر از همیشه می‌کند. این استارتاپ پتانسیل زیادی را برای کارآفرینانی که ایده‌های خلاقانه برای دستیابی به امور مالی و سرمایه‌گذاری دارند، ارائه می‌دهد؛ برای مثال، اپلیکیشن‌هایی که کاربران را برای رسیدن به اهداف پس‌اندازی یا کنارگذاشتن سرمایه برای سرمایه‌گذاری در سهام یاری می‌کنند، نمونه‌هایی محبوب از استارتاپ‌های فناوری مالی هستند.

فناوری‌های خانه هوشمند

48. فناوری‌های خانه هوشمند

فناوری خانه هوشمند یک بازار محبوب است که روزبه‌روز طرف‌داران بیشتری پیدا می‌کند و تقاضا برای این قبیل از محصولات رو به افزایش است. محصولات خانه هوشمند تا حد زیادی در زمینه ایجاد راحتی بیشتر هستند؛ بنابراین، یکی از ایده های استارتاپی خوب، فناوری‌های خانه هوشمند است که بر ایجاد محصولاتی تمرکز دارد که زندگی مشتری را آسان‌تر می‌کند.

49. طراحی وبسایت خرید و فروش

با ایجاد و راه‌اندازی یک وب‌سایت خریدوفروش، یک پلتفرم ایجاد کنید که جامعه هدف شما برای فروش و مبادله کالاها و خدمات از آن استفاده کنند. ایده کسب‌وکار آنلاین خود را با اولویت قراردادن تجربه کاربری و پروتکل‌های ایمنی ارتقا دهید. کلید یک وب‌سایت خریدوفروش موفق برای کاربران این است که کاربران خریدوفروش اقلام را بدون مشکل و ایمن انجام دهند.

50. استارتاپ انرژی‌های پاک

بر کسی پوشیده نیست که انرژی پاک از ضرورت و محبوبیت روزافزونی برخوردار است. ایده های استارتاپی انرژی‌های پاک می‌تواند شامل ارائه محصول یا خدماتی باشد که از رویکرد سبز برای تولید انرژی مانند دوچرخه‌های تولید برق یا صفحات خورشیدی استفاده می‌کنند. توسعه مفاهیم و اجرای ایده این کسب‌وکار به دانش انرژی پاک یا حمایت شخصی که این دانش را دارد، نیازمند است.

51. سرویس پخش آنلاین (فیلم، موسیقی و…)

ازآنجایی‌که بسیاری از بزرگسالان دارای اشتراک پخش آنلاین هستند، انواع سرویس‌های پخش آنلاین تعداد زیادی مشتری را جذب می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید؛ اگر متصدی ماهری برای یک ژانر موسیقی، فیلم یا رسانه‌های دیگر هستید، یک استارتاپ سرویس پخش آنلاین که حول یک موضوع خاص متمرکز است، می‌تواند راهی عالی برای جلب نظر جمعیتی باشد که نیازهای‌شان تاکنون برآورده نشده است.

52. پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی

پلتفرم‌سرمایه‌گذاری جمعی ابزار مفیدی برای کارآفرینان، اهداف خیریه، تأمین بودجه و رسیدن به اهداف مالی است. برای ایجاد یک پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی موفق که قادر به رقابت با سایر پلتفرم‌های قابل‌اعتماد باشد، باید یک ایده یا عملکرد منحصربه‌فرد ایجاد کنید که پلتفرم شما را از سایرین متمایز کند. این می‌تواند شبکه‌ای از سرمایه‌گذاران، فرصت‌های تبلیغاتی یا موضوعات مشخص شده سرمایه‌گذاری جمعی مانند املاک و مستغلات باشد.

53. استارتاپ توسعه نرم‌افزار

در میان بهترین ایده های استارتاپی، استارتاپ توسعه نرم‌افزار مسئول ایجاد، توزیع و نگهداری از برنامه‌هایی است که کسب‌وکارها هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. این صنعت با درآمد سالانه 238 میلیارد دلار در سال و نرخ رشد سالانه 3.9 درصد رشد هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. این بدین معنی است که این ایده تجاری فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای کارآفرینان ایجاد می‌کند.

خدمات سئو از بهترین ایده های استارتاپی

54. خدمات سئو از بهترین ایده های استارتاپی

بهینه‌سازی موتور جستجو (به‌اختصار SEO) یک ابزار ضروری برای بازاریابی آنلاین است. بااین‌حال، برای دستیابی به خدمات سئو موفق، باید زمان و تلاش زیادی را به تولید محتوا و حفظ تغییرات در روند جستجو اختصاص دهید. راه‌اندازی یک استارتاپ خدمات سئو این فرصت را برای مشتریان به وجود می‌آورد که بدون صرف هزینه زیاد از این ابزار قدرتمند بازاریابی اینترنتی بهره ببرند. برای ایجاد یک استارتاپ خدمات سئو موفق به درک عمیقی از تاکتیک‌های سئو و نرم‌افزار برای انجام تحقیقات مؤثر نیاز دارید.

55. استارتاپ تناسب اندام

صنعت تناسب‌اندام بسیار گسترده و روبه‌رشد است. گرایش‌های مختلف در تناسب‌اندام ایجاد شده و سپس به فراموشی سپرده می‌شوند؛ اما یک مشکل جهانی همیشه وجود خواهد داشت – مردم عادی چطور به اهداف ورزشی خود دست می‌یابند؟ پلتفرم‌های تناسب‌اندام در خانه و ورزش‌های آنلاین (مانند Peloton) در چند سال اخیر طرف‌داران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند؛ اما برای هر ایده‌ای که در این زمینه در سر دارید، اطمینان حاصل کنید که درک خوبی از نیازها و مشکلات مشتریان خود داشته باشید.

56. فناوری ابری

ازآنجایی‌که تعداد بیشتری از مردم در خانه کار می‌کنند، فناوری ابری بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. برای اجرای ایده استارتاپی راه‌اندازی فناوری ابری، به سخت‌افزار (سرور) و همچنین نرم‌افزار (کنترل پنل میزبان) نیاز دارید. در وهله دوم، شما به یک استراتژی بازاریابی مؤثر نیاز دارید که برای ایجاد اعتماد مشتریانی که برای اطمینان از ایمنی و محافظت از داده‌هایشان به خدمت شما وابسته هستند، مؤثر واقع شود.

57. استارتاپ پهپادها

امروزه از پهپادها برای اهداف مختلف از تفریح گرفته تا عکاسی تجاری استفاده می‌شود. یک شرکت هواپیماهای بدون سرنشین فرصت‌هایی را برای کارآفرینان در اختیار دارد؛ اما برای شروع باید الزامات و قوانین وقت را بررسی کرده باشید. زمانی که آماده طراحی هواپیماهای بدون سرنشین خود شدید، نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا محصولی منحصربه‌فرد و قابل‌فروش بسازید که برای علاقه‌مندان به هواپیماهای بدون سرنشین جذابیت داشته باشد.

58. ساخت موتور جستجو

امروزه افراد زیادی به دنبال تجربه جستجوی آنلاین متفاوت هستند که ساخت موتور جستجو را به یکی از بهترین ایده های استارتاپی تبدیل می‌کند. با ارائه ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته، الگوریتم اولویت‌بندی منابع مختلف اطلاعات، ابزارهای جستجوی عمیق و… می‌توانید ویژگی‌های متمایزی ایجاد کنید.

مشاوره کسب و کار

59. مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب‌وکار بسته به تخصص شما می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد؛ به‌عنوان‌مثال اگر در بازاریابی یا توسعه کسب‌وکار مهارت دارید، هر یک از این زمینه‌ها می‌تواند نوعی مشاوره کسب‌وکار باشد که استارتاپ شما ارائه می‌دهد. شما با تعیین تخصص خود قادر خواهید بود تا نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنید و هر بار خدمات منحصربه‌فردی به آن‌ها ارائه دهید.

60. استارتاپ سلامت و تندرستی

مشاغل مربوط به بهداشت و سلامتی به‌سرعت درحال‌رشد هستند. از مکمل‌ها گرفته تا مربی تغذیه جامع، راه‌های زیادی برای ایجاد یک استارتاپ سلامت و تندرستی وجود دارد. محدودکردن استارتاپ بر اساس تخصص شما از اهمیت زیادی برخوردار است. بااین‌حال، تحقیق درمورد مواد و راه‌حل‌ها برای موفقیت در این صنعت امری حیاتی است. با توسعه یک محصول مؤثر و سفارشی که برای این بازار تخصصی از جذابیت بالایی برخوردار است، این تجارت را از آن خود کنید.

61. استارتاپ دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی آنلاین) امروزه ابزاری قدرتمند و ضروری برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با اجرای ایده های استارتاپی و راه‌اندازی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌توانید به مشتریان خود کمک کنید تا یک استراتژی بازاریابی مؤثر ایجاد کنند که برای مخاطبان هدف آن‌ها جذاب باشد. برای اینکه بتوانید استارتاپ دیجیتال مارکتینگ خود را برای مشتریان بالقوه متمایز جلوه دهید، جایگاه خود را پیدا کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که از مؤثرترین استراتژی‌ها برای کمک به پایگاه مشتری‌های خاص خود استفاده می‌کنید. موفقیت در این زمینه به نتایجی بستگی دارد که مشتریان می‌توانند شاهد آن باشند؛ بنابراین، آماده باشید تا استراتژی‌های خود را مجدداً ارزیابی و اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکار شما می‌تواند رشد قابل‌توجهی را برای مشتریان خود فراهم آورد.

62. ایده های استازتاپی؛ نویسندگی آزاد

مورد بعدی در لیست نمونه‌های بهترین ایده‌های استارتاپ، نویسندگی آزاد (فریلنسر) است که هزینه‌های استارتاپی پایین و پتانسیل درآمد بالایی دارد. امروزه هر نوعی از نویسندگی دارای تقاضا است. از کپی‌رایت گرفته تا نویسندگی فنی، این نوع استارتاپ می‌تواند استعدادهای موردنیاز مشتریان را برای دستیابی به اهداف تجاری خود فراهم کند. چه خود نویسنده باشید و چه قصد دارید پلتفرمی ایجاد کنید که به‌عنوان مرکز ارتباط نویسندگان و مشتریان باشد، این صنعت فرصت‌های مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد.

63. دراپ شیپینگ

اگر یک ایده استارتاپ در زمینه تجارت الکترونیک را در سر دارید؛ اما فضایی برای ذخیره اقلام برای فروش ندارید، دراپ شیپینگ (حمل مستقیم کالا از تولیدکننده به خریدار) می‌تواند یک راه‌حل عالی برای شما باشد. استارتاپ‌های دراپ شیپینگ به‌سادگی سفارش‌های مشتریان را به‌صورت آنلاین دریافت می‌کنند؛ اما به‌جای تکمیل سفارش‌ها، آن‌ها را برای انجام به یک خرده‌فروش شخص ثالث ارسال می‌کنند. اساساً استارتاپ شما شامل مدیریت مشتری، بازاریابی و نظارت بر موارد برای کسب‌وکار دراپ شیپینگ است.

64. خدمات پخش

با افزایش تعداد افرادی که بیش‌ازپیش در خانه می‌مانند و کارهای خود را از آنجا مدیریت می‌کنند، تقاضا برای خدمات پخش همچنان در حال افزایش است. خواه پخش بسته‌ها و خواروبارفروشی باشد یا غذای بیرون بر، جذابیت راحتی در این روند باعث رشد این صنعت در سال‌های اخیر به‌صورت تصاعدی شده است. برای متمایزشدن از رقبا، ایجاد یک استارتاپ خدمات پخش را در نظر بگیرید که به مشتریان امکان دسترسی به نوع منحصربه‌فردی از محصول را می‌دهد یا مدل کسب‌وکار را ساده‌سازی می‌کند. بدین ترتیب، به مشتریان خود یک تجربه خدمات پخش جدید ارائه می‌دهید.

خدمات حیوانات خانگی

65. خدمات حیوانات خانگی

افراد دارای حیوانات خانگی بهترین‌ها را برای همراهان پشمالوی خود می‌خواهند که احتمال سودآوری استارتاپ خدمات حیوانات خانگی را بیشتر از هر کسب‌وکاری می‌کند؛ برای مثال، صاحبان مشاغل کوچک حیوانات خانگی مستقل گزارش می‌دهند که تا 57000 دلار در سال با هزینه‌های جانبی اندک، درآمد دارند.

خبر خوب دیگر این است که خدمات حیوانات خانگی بسته به فضایی که در دسترس دارید و مهارت شما می‌تواند شامل هرنوع خدمات از نظافت گرفته تا بیرون بردن سگ‌ها باشد. بزرگ‌ترین چالش هنگام راه‌اندازی یک استارتاپ خدمات حیوانات خانگی، بازاریابی برای ایجاد اعتماد با صاحبان حیوانات خانگی است که آن‌ها را ترغیب کنید شما را برای مراقبت از حیوان خانگی خود انتخاب کنند.

66. حمل و نقل پاک

راه‌های حمل‌ونقل پایدار که به‌عنوان حمل‌ونقل پاک نیز شناخته می‌شوند به عنوان یکی از بهترین ایده های استارتاپی، مدتی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. مسائل مربوط به تغییرات آب‌وهوایی و انگیزه برای حذف کربن، ایده‌های بسیاری را در این فضا به وجود آورده است. اگر فکر می‌کنید ایده‌ای دارید که مشکلی در ارتباط با حمل‌ونقل پاک را حل می‌کند، اکنون زمان اجرای آن است.

67. تصفیه آب

متأسفانه، مکان‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند. استارتاپ شما می‌تواند پاسخی برای تأمین آب قابل‌استفاده مردم ارائه دهد. چه یک ابزار نوآورانه تصفیه آب قابل‌حمل بسازید یا یک سیستم کامل برای خانه‌ها و مشاغل. این ایده استارتاپ پتانسیل سود بالا و همچنین تأثیر اجتماعی قوی دارد.

68. برنامه خیریه

با ایجاد یک برنامه خیریه، فعالیت‌های بشردوستانه را آسان‌تر کنید. این کار می‌تواند شامل  ایجاد فضایی آسان برای جمع‌آوری سرمایه‌گذاری برای مؤسسات خیریه، کمک‌های مالی یا برآورده‌کردن نیازهای جامعه باشد. ازآنجایی‌که بیشتر بزرگسالان گوشی‌های هوشمند دارند، استارتاپ برنامه خیریه می‌تواند راه آسان‌تری را برای خیریه‌ها فراهم کند تا بودجه و حمایت موردنیاز خود را برای کمک به افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند، بیابند.

69. محصولات شوینده پاک (سبز)

با اطلاعات بیشتر درمورد مواد شیمیایی مورداستفاده در محصولات شوینده استاندارد، می‌دانیم که محصولات شوینده پاک برای محیط‌زیست و سلامت مصرف‌کننده بهتر است. تجارت محصولات شوینده پاک جایگزینی مطمئن برای مواد شیمیایی مضر ایجاد می‌کند و معمولاً محصولات خود را در بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌زیست ارائه می‌دهد. با ارائه گزینه‌های قابل‌شارژ مجدد، بسته‌بندی زیست‌تخریب‌پذیر و مواد تشکیل‌دهنده منحصربه‌فرد، کسب‌وکار خود را از دیگران متمایز کنید.

بهترین ایده استارتاپی در سال ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین ایده استارتاپی در سال ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین ایده استارتاپی در ارتباط با کسب و کار‌هایی می‌تواند باشد که در خدمت مردم بوده و برای آنها راحتی فراوانی را همراه داشته باشد؛ بنابراین اگر به دنبال این هستید که یک ایده استارتاپی مناسب را راه‌اندازی کنید، پس تمامی جوانب آن را بسنجید و شیوه دسترسی آن را مورد بررسی قرار دهید؛ زیرا این مسئله بسیار مهم است که مردم بتوانند از ایده  شما به راحتی استفاده کنند. کسب و کار شما باید به شکلی باشد که مردم برای استفاده از آن دچار سختی نشوند علاوه بر این، استارتاپی که مد نظر دارید باید کاملا خلاقانه ایجاد شود و از روی کسب و کارهای دیگری کپی نشده باشد. حتی اگر علاوه بر ایده‌ای که شما در ذهن دارید موارد دیگری در این راستا فعالیت دارند آنها را به خوبی بررسی کنید و نقص‌های آنها را تشخیص دهید؛ پس از تشخیص تمامی آن نقص‌ها شما کاملترین و بهترین نسخه را در اختیار مردم قرار داده اید.

چگونه یکی از ایده های استارتاپی را انتخاب کنیم؟

قبل از انتخاب یکی از ایده های استارت آپ پیشنهادی و راه اندازی کسب و کار، آماده سازی لازم را انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که تقاضا برای کسب‌وکاری که می‌خواهید شروع کنید وجود دارد، کجا می‌خواهید آن را شروع کنید. بیش از ۳۵ درصد از کسب‌وکارها به دلیل عدم نیاز بازار به خدمات یا محصول آن‌ها شکست می‌خورند. شما همچنین باید یک طرح کسب‌وکار بنویسید که باید شامل اهداف شرکت، طرح فروش، تحلیل بازار و پیش بینی‌های مالی باشد. یک طرح کسب‌وکار خوب می‌تواند به حفظ کسب‌وکار شما در مسیر درست کمک کند. وام‌دهندگان نیز برای ارائه وام استارت آپ خواهان مشاهده طرح کسب‌وکار شما هستند. همچنین باید مهارت‌های حال حاضر خود را در نظر بگیرید و ببینید که چگونه آن‌ها با هر یک از ایده های استارتاپی که ممکن است پیش بروید، همسو می‌شوند. خواه یکی از این ایده های استارت آپی را انتخاب کنید و چه ایده های خود را ارائه دهید، فرصت‌های فراوانی برای کارآفرینانی که دارای انگیزه برای کسب درآمد هستند و تلاش خود را شروع می‌کنند، وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه راه اندازی استارتاپ و اخذ ویزای استارتاپ بهره مند شوید و با آگاهی کامل در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورید

سوالات متداول

  • استارتاپ‌های مردم محور بهترند یا ارگان محور؟

هر استارتاپی در حیطه کاری خود برای افراد مختلف مناسب است؛ بنابراین شما بهتر است ابتدا مخاطب خود را مشخص کنید و بر اساس آن دست به ایجاد یک استارتاپ بزنید.

  • آیا ایده برای استارتاپ در زمینه حیوانات خانگی وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید کسب و کاری ایجاد کنید که در راستای ارائه لباس، اسباب‌بازی و سایر لوازم مرتبط با حیوانات خانگی باشد و آنها را به راحت‌ترین شکل ممکن به دست صاحبان آنها برسانید.

  • بهترین استارتاپ خانگی کدام است؟

استارت‌آپ خانگی مناسب باید بر اساس توان، سلیقه و اشتیاق شما انتخاب شود. گاهی ممکن است شخصی علاقه داشته باشد تا در زمینه ارائه محصولات غذایی به دیگران خدمت‌رسانی کند. برخی نیز مایل باشند از طریق تولید محتوا این کار را انجام دهند.

تلگرام
واتساپ
لینکدین
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چرا Apply4Residency ؟

مشاوره انتخاب مسیر صحیح

تضمین کیفیت خدمات

قیمت و روش پرداخت منصفانه

رزرو وقت مشاوره

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.

خدمات مشاوره

برای ارتباط با کارشناس فرم زیر را تکمیل نمایید.